collapse

Auteur Topic: Vriendin in het zonnetje zetten  (gelezen 1844 keer)

Ved Vyaas

• Gast
Vriendin in het zonnetje zetten
« Gepost op: 6 april 2014, 11:07:12 »
Toen ik laatst iets eerder thuiskwam trof ik mijn vriendin bloot op de blote buurman heel druk in beweging. Beiden zijn ervan overtuigd dat ze hem toen van de dood heeft gered, hartmassage, mond-op-mond. Onbaatzuchtig als ze is; rst reanimeren en dn pas aan jezelf en je kleding denken. Tp h? Hoe kan ik haar het beste in het zonnetje zetten?

Kaise.nl

Vriendin in het zonnetje zetten
« Gepost op: 6 april 2014, 11:07:12 »

Raka jarabaka

• Gast
Re: Vriendin in het zonnetje zetten
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2014, 09:52:04 »
Toen ik laatst iets eerder thuiskwam trof ik mijn vriendin bloot op de blote buurman heel druk in beweging. Beiden zijn ervan overtuigd dat ze hem toen van de dood heeft gered, hartmassage, mond-op-mond. Onbaatzuchtig als ze is; rst reanimeren en dn pas aan jezelf en je kleding denken. Tp h? Hoe kan ik haar het beste in het zonnetje zetten?

je hebt gelijk Guyanesegirl verdient iets moois

Offline thug_love

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Man
  • LEEN ME 2 EURO.
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2014, 21:10:19 »
Bestel een pizza

Offline Guyanesegirl

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 7 juli 2014, 11:23:14 »
Ik wil graag een huis met tuin en zwembad, een auto, een ring, ketting, oorbellen (diamonds) natuurlijk en niet te vergeten schoenen! Cheap ass motherfucker.. je wil me verwennen, maar kan er niet eens voor betalen. Blijkbaar ben ik te hoog gegrepen voor je .. poor sucker!  Ga janken bij je moeder en maak ruimte voor een ECHTE kerel!
*Just Live Your Life.. And Fuck The Rest..!!

Gupta

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2014, 22:35:40 »
Ik wil graag een huis met tuin en zwembad, een auto, een ring, ketting, oorbellen (diamonds) natuurlijk en niet te vergeten schoenen! Cheap ass motherfucker.. je wil me verwennen, maar kan er niet eens voor betalen. Blijkbaar ben ik te hoog gegrepen voor je .. poor sucker!  Ga janken bij je moeder en maak ruimte voor een ECHTE kerel!

jij hoort in een bordeel thuis sloeriekind

Kaise.nl

« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2014, 22:35:40 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: