collapse

Auteur Topic: Correcte Engelstalig versie van de Vedas eindelijk gepubliceerd  (gelezen 1062 keer)

Gangadhar Rao v2

• Gast
Correcte Engelstalig versie van de Vedas eindelijk gepubliceerd
« Gepost op: 14 februari 2014, 14:17:44 »
Geachte kaise.nl leden,

Agniveer, mijn online cyberguru - en tevens Sanskriet expert en gelovige Hindoe - heeft eindelijk de door hem op zichzelf genomen taak afgemaakt.

Een paar jaar geleden heeft hij aangekondigd te beginnen met het vertalen van de vier Vedas (Rig, Sama, Yayur, Atharva) vedas. Sinds kort is hij klaar en heeft hij zijn werk te koop aangeboden op zijn website. Voor de complete Engelse vertaling van alle 4 Vedas betaal je omgerekend het miezerige bedrag van ongeveer Ç45. Een kleine prijs voor spirituele verlichting.

Agniveer gebruikt het geld niet voor persoonlijke doeleinden, maar voor onderhoudt van zijn website die als hoofddoel heeft om de Hindoe dharm hoog te houden. Ook heeft hij een klein boekje ernaast uitgebracht waarin hij alle mythen omtrent de Vedas ontkracht en verduidelijk.

Voor degene die ge´nteresseerd zijn zie hier de website van Agniveer: http://agniveer.com/

Voor degene die ge´nteresseerd zijn in de door hem geschreven literatuur: http://agnikart.com/agniveer-recommends

Ik wil jullie ook oproepen om te doneren op zijn website, om hem en de organisatie te helpen met hun sewaa.

PS er is een gast actief die mij imiteerd door ook de naam Gangadhar Rao v2 te gebruiken op kaise.nl

Ik ben niet deze persoon.

Groet,

Gangadhar Rao v2 (Adi Shankar)

Kaise.nl

Correcte Engelstalig versie van de Vedas eindelijk gepubliceerd
« Gepost op: 14 februari 2014, 14:17:44 »

get a life

• Gast
Re: Correcte Engelstalig versie van de Vedas eindelijk gepubliceerd
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2014, 17:57:09 »
Geachte kaise.nl leden,

Agniveer, mijn online cyberguru - en tevens Sanskriet expert en gelovige Hindoe - heeft eindelijk de door hem op zichzelf genomen taak afgemaakt.

Een paar jaar geleden heeft hij aangekondigd te beginnen met het vertalen van de vier Vedas (Rig, Sama, Yayur, Atharva) vedas. Sinds kort is hij klaar en heeft hij zijn werk te koop aangeboden op zijn website. Voor de complete Engelse vertaling van alle 4 Vedas betaal je omgerekend het miezerige bedrag van ongeveer Ç45. Een kleine prijs voor spirituele verlichting.

Agniveer gebruikt het geld niet voor persoonlijke doeleinden, maar voor onderhoudt van zijn website die als hoofddoel heeft om de Hindoe dharm hoog te houden. Ook heeft hij een klein boekje ernaast uitgebracht waarin hij alle mythen omtrent de Vedas ontkracht en verduidelijk.

Voor degene die ge´nteresseerd zijn zie hier de website van Agniveer: http://agniveer.com/

Voor degene die ge´nteresseerd zijn in de door hem geschreven literatuur: http://agnikart.com/agniveer-recommends

Ik wil jullie ook oproepen om te doneren op zijn website, om hem en de organisatie te helpen met hun sewaa.

PS er is een gast actief die mij imiteerd door ook de naam Gangadhar Rao v2 te gebruiken op kaise.nl

Ik ben niet deze persoon.

Groet,

Gangadhar Rao v2 (Adi Shankar)

triest

Offline Aashiqui

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2014, 22:55:45 »
Heb je ze zelf ook?

tom en jerry

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2014, 08:41:20 »
sommige mensen zijn echt een gevaar voor de maatschappij. geloven is goed, maar radicalisme niet. de topic opener is heel erg radicaal. dit soort mensen zijn het soort mensen die aanslagen plegen uit naam van geloof. het zijn dit soort mensen die geloof een slechte naam geven. dit soort mensen misbruiken geloof om hun misdaden te kunnen plegen. dit soort mensen passen in het rijtje als binladen, bush, sadam en stalin. ik snap niet dat kaise.nl dit soort radicale dingen goed keurt.

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 22 februari 2014, 08:41:20 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: