collapse

Auteur Topic: Hasee toh phasee?  (gelezen 30423 keer)

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Hasee toh phasee?
« Reactie #60 Gepost op: 3 mei 2014, 10:20:51 »
Je bewaart jezelf zeker voor kilyou he, jullie waren zo leuk met elkaar aan het sjansen  :P
Enja skaterboy zal er inderdaad even doorheen zitten, hoop dat hij gauw wat laat horen.

Hey! Ja ik ben wel en goed terug thuisgekomen. Je kent me echt al supergoed haha! Gisteren en eergisteren zat ik inderdaad met een jetlag, moest ff aanpassen aan dit weer, want het is hier iets kouder dan in India. En inderdaad, mis mn liefje super hard, maar bel haar elke dag en dan voel ik me weer heel wat beter. Ik hoop snel weer te kunnen keren, zodat ik weer bij haar kan zijn, maar dat kan nog een tijdje duren. Dus we zien wel hoe dit verloopt!

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 3 mei 2014, 10:20:51 »

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #61 Gepost op: 3 mei 2014, 10:22:40 »
Awhhh heb echt medelijden met je skateboy...is echt een kut gevoel zeker he zonder haar...jullie kunnen wel skypen?

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #62 Gepost op: 3 mei 2014, 12:50:05 »
Awhhh heb echt medelijden met je skateboy...is echt een kut gevoel zeker he zonder haar...jullie kunnen wel skypen?

Inderdaad, mis haar super hard! Enja we bellen en sturen hele dagen. Toch is het niet hetzelfste. Nuja we zullen het wel gewoon worden en voor we het weten, zijn we waarschijnelij k weer samen! :)

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #63 Gepost op: 3 mei 2014, 13:14:45 »
Inderdaad, mis haar super hard! Enja we bellen en sturen hele dagen. Toch is het niet hetzelfste. Nuja we zullen het wel gewoon worden en voor we het weten, zijn we waarschijnelij k weer samen! :)

Tja ik hoop voor je dat het watt word,anders heb je princesita wel  :P :smile056: :smile001:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #64 Gepost op: 3 mei 2014, 14:58:20 »
Hahahahah candyshop reageert niet meer, en ja killyou met hem heb ik wel zitten pm'en maar hij reageert ook niet meer dus ja xd :boeiend:

Ach zo sneu.
Hoe komt het dat ze niet meer reageren heb je ze bang gemaakt?  :P
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #65 Gepost op: 3 mei 2014, 15:08:18 »
Hey! Ja ik ben wel en goed terug thuisgekomen. Je kent me echt al supergoed haha! Gisteren en eergisteren zat ik inderdaad met een jetlag, moest ff aanpassen aan dit weer, want het is hier iets kouder dan in India. En inderdaad, mis mn liefje super hard, maar bel haar elke dag en dan voel ik me weer heel wat beter. Ik hoop snel weer te kunnen keren, zodat ik weer bij haar kan zijn, maar dat kan nog een tijdje duren. Dus we zien wel hoe dit verloopt!

Heyy mijn praatmaatje is terug.  :smile020:
Balen zeg dat je haar zo mist maar ja afwezigheid versterkt de liefde dus tegen de tijd dat je haar weer gaat bezoeken genieten jullie hopelijk extra van elkaar.
Vorige x dat ik in india was verbleven we ergens in de bergen en daar was t ook wel koud hoor, maar t ligt ook eraan in welk seizoen je gaat denk ik he.
Hoe is het trouwens afgelopen met de lancering, dat was vandaag toch?

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #66 Gepost op: 3 mei 2014, 19:19:48 »
Ach zo sneu.
Hoe komt het dat ze niet meer reageren heb je ze bang gemaakt?  :P

Denk het niet , zo erg bn ik toch ook weer niet ? Of wel? :smile003:  :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #67 Gepost op: 3 mei 2014, 21:20:51 »
Denk het niet , zo erg bn ik toch ook weer niet ? Of wel? :smile003:  :P

Aww nee hoor schat.
Je bent lief en spontaan dus denk niet dat aan jou ligt :smile020:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #68 Gepost op: 3 mei 2014, 21:34:41 »
Aww nee hoor schat.
Je bent lief en spontaan dus denk niet dat aan jou ligt :smile020:

Haha dankjewel, naja skip hun dan  :P

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #69 Gepost op: 4 mei 2014, 19:26:34 »
Heyy mijn praatmaatje is terug.  :smile020:
Balen zeg dat je haar zo mist maar ja afwezigheid versterkt de liefde dus tegen de tijd dat je haar weer gaat bezoeken genieten jullie hopelijk extra van elkaar.
Vorige x dat ik in india was verbleven we ergens in de bergen en daar was t ook wel koud hoor, maar t ligt ook eraan in welk seizoen je gaat denk ik he.
Hoe is het trouwens afgelopen met de lancering, dat was vandaag toch?

Ja heb haar net weer gebeld, voel me dus weer stukken beter. En idd gisteren was mn mn lancering. Alles is perfect verlopen. Er is duidelijk heel wat potentieel. Er was ook heel wat volk aanwezig geweest en vannacht dus goed doorgefeest! Vandaag is het rusten geblazen. Heb dan maar naar een filmpje gekeken: main tera hero. Echt grappig en leuk! Moet je maar es bekijken.

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #70 Gepost op: 4 mei 2014, 19:57:14 »
Mis je der? Haha , ga skypen met der

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #71 Gepost op: 5 mei 2014, 10:43:47 »
Ja heb haar net weer gebeld, voel me dus weer stukken beter. En idd gisteren was mn mn lancering. Alles is perfect verlopen. Er is duidelijk heel wat potentieel. Er was ook heel wat volk aanwezig geweest en vannacht dus goed doorgefeest! Vandaag is het rusten geblazen. Heb dan maar naar een filmpje gekeken: main tera hero. Echt grappig en leuk! Moet je maar es bekijken.

Wat fijn dat het zo een succes was dat geeft zeker een zalig gevoel he.
Ik wil nog even een uitbrengen op jouw nieuwe kledinglijn dat je maar veel nieuwe klanten binnen mag halen die jouw kleding gaan dragen.  :smile001:
Ik ga nu lekker pannenkoeken eten en daarna rustig aan mijn dag binnen.
Zal later even kijken waar die film  precies over gaat, goed?
Groetjes van mij  :bussi:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #72 Gepost op: 6 mei 2014, 00:21:35 »
Mis je der? Haha , ga skypen met der

Doen we elke dag! :)

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #73 Gepost op: 6 mei 2014, 00:25:26 »
Wat fijn dat het zo een succes was dat geeft zeker een zalig gevoel he.
Ik wil nog even een uitbrengen op jouw nieuwe kledinglijn dat je maar veel nieuwe klanten binnen mag halen die jouw kleding gaan dragen.  :smile001:
Ik ga nu lekker pannenkoeken eten en daarna rustig aan mijn dag binnen.
Zal later even kijken waar die film  precies over gaat, goed?
Groetjes van mij  :bussi:

Hah, tga over een highschool, waar new coolboy op een meisje verliefd wordt, waar ook de college badboy van houdt. Dan ontstaan allerlei grappige situaties. Wel leuke film voor jongeren. Beetje gelijk housefull.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #74 Gepost op: 6 mei 2014, 07:15:44 »
Hah, tga over een highschool, waar new coolboy op een meisje verliefd wordt, waar ook de college badboy van houdt. Dan ontstaan allerlei grappige situaties. Wel leuke film voor jongeren. Beetje gelijk housefull.

Morning.  :smile001:
Ik moet zo naar school toe dus ben vroeg uit de veertjes vandaag.
Ik kreeg vanmorgen bijna mijn ogen niet open maar moest wel opstaan om de wekker uit te doen en daarna gelijk onder de douch gaan staan om goed wakker te worden.
Zo nog even wat bestanden overzetten op mijn USB en dan ga ik de deur uit.
De film klinkt idd erg leuk hoop dat ik deze week nog tijd heb om m te bekijken.
Fijne dag vandaag.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #75 Gepost op: 6 mei 2014, 07:17:56 »
Candypop als je dit nog leest wens ik je heel veel succes toe met je toetsweek.
Zet m op he.  :bussi:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #76 Gepost op: 6 mei 2014, 17:38:55 »
Doen we elke dag! :)

Mooi so !  :smile008:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #77 Gepost op: 6 mei 2014, 17:39:37 »

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #78 Gepost op: 6 mei 2014, 17:41:12 »
Candypop als je dit nog leest wens ik je heel veel succes toe met je toetsweek.
Zet m op he.  :bussi:

Naja die is verplaats naar Juli want de 4de klassers hebben nu hun examens, heb geluk  :smile001: :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #79 Gepost op: 7 mei 2014, 09:34:42 »
Naja die is verplaats naar Juli want de 4de klassers hebben nu hun examens, heb geluk  :smile001: :P

Hey candypop dan heb je mazzel gehad he.
Ik zit ziek thuis met een griepje dus heb helaas minder geluk  :smile040:
Had zo een vage koortsdroom vanacht waarin ik werd achtervolgd en volgens mij heb ik ook gevochten in mijn slaap,want toen ik wakker werd lag ik op de grond.  :emot65:
Mijn moeder is nu verse sinaasappels voor me aan het persen hoop dat ik me daarna iets beter voel.
Fijne dag vandaag hoor.  :bussi:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #80 Gepost op: 7 mei 2014, 10:54:51 »
Hey candypop dan heb je mazzel gehad he.
Ik zit ziek thuis met een griepje dus heb helaas minder geluk  :smile040:
Had zo een vage koortsdroom vanacht waarin ik werd achtervolgd en volgens mij heb ik ook gevochten in mijn slaap,want toen ik wakker werd lag ik op de grond.  :emot65:
Mijn moeder is nu verse sinaasappels voor me aan het persen hoop dat ik me daarna iets beter voel.
Fijne dag vandaag hoor.  :bussi:

Ow dat is echt kut  :smile003: beterschap, hoop dat je snel beter word  :bussi:

Naja ik moet pas half 1beginnen had de eerste 4uur uitval dus ja is wel lekker  :smile001: :smile015:
Stuur je mama ook gelijk even langs mij dan xd :P

Jij ook een fijne dag in bed xd  :P :bussi:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #81 Gepost op: 7 mei 2014, 11:22:00 »
Ow dat is echt kut  :smile003: beterschap, hoop dat je snel beter word  :bussi:

Naja ik moet pas half 1beginnen had de eerste 4uur uitval dus ja is wel lekker  :smile001: :smile015:
Stuur je mama ook gelijk even langs mij dan xd :P

Jij ook een fijne dag in bed xd  :P :bussi:

Thnx mop :smile015:
Ja mijn mams is echt lief hoor maar af en toe denkt ze nog dat ik een klein kind ben met haar overbezorgdhei d dus je mag haar wel af en toe lenen hoor  :P
Relax dat je pas om half 1 hoeft te beginnen dat wordt een kort schooldagje voor jou  :smile001:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #82 Gepost op: 7 mei 2014, 11:29:13 »
Thnx mop :smile015:
Ja mijn mams is echt lief hoor maar af en toe denkt ze nog dat ik een klein kind ben met haar overbezorgdhei d dus je mag haar wel af en toe lenen hoor  :P
Relax dat je pas om half 1 hoeft te beginnen dat wordt een kort schooldagje voor jou  :smile001:

Hahah precies het zelfdbij mijn ma,hoe oud ben je als ik vragen mag?

Naja moet over halfuurtje al uit huis , tot 14:10 les dus ja is wel chil maar raar dat ik maar voor 2lessen nr school moet  :smile003:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #83 Gepost op: 13 mei 2014, 21:53:59 »
Morning.  :smile001:
Ik moet zo naar school toe dus ben vroeg uit de veertjes vandaag.
Ik kreeg vanmorgen bijna mijn ogen niet open maar moest wel opstaan om de wekker uit te doen en daarna gelijk onder de douch gaan staan om goed wakker te worden.
Zo nog even wat bestanden overzetten op mijn USB en dan ga ik de deur uit.
De film klinkt idd erg leuk hoop dat ik deze week nog tijd heb om m te bekijken.
Fijne dag vandaag.

Leef je nog? Ik hoor je niet meer! Heb je nog films gezien? Of heb je het druk druk?

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #84 Gepost op: 13 mei 2014, 21:55:28 »
Yoo skateboy , hoe gaat het met je liefde van je leven  :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #85 Gepost op: 14 mei 2014, 11:11:54 »
Leef je nog? Ik hoor je niet meer! Heb je nog films gezien? Of heb je het druk druk?

Ik ben er nog hoor, kom af en toe spieken tussen de bezigheden door  :smile001:
Gisteren the conjouring gezien, gaat over een gezin dat geteisterd wordt door duivelse entiteiten en waardoor er veel bizarre dingen gebeuren in en rondom het huis.
Het einde heeft veel weg van the exorcist maar toch wel een aantal schrikeffecten die ik nog niet eerder had gezien.
Nadien was ik wel bang te gaan slapen, dus nachtlampje aan gelaten en mijn hoofd helemaal onder het dekbed verstopt :smile004: (niet lachen  :P )
Jij nog films gezien of druk met je kledinglijn  :bussi:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #86 Gepost op: 14 mei 2014, 16:43:03 »
Gisteren the conjouring gezien, gaat over een gezin dat geteisterd wordt door duivelse entiteiten en waardoor er veel bizarre dingen gebeuren in en rondom het huis.
Het einde heeft veel weg van the exorcist maar toch wel een aantal schrikeffecten die ik nog niet eerder had gezien.
Nadien was ik wel bang te gaan slapen, dus nachtlampje aan gelaten en mijn hoofd helemaal onder het dekbed verstopt :smile004: (niet lachen  :P )

Oh god ben je egt bang voor the conjuiring? Had hem gezien in de bios was wel een leuke film, insidious 1/2 zijn ook wel leuk  ;-) i love horror films❤️

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #87 Gepost op: 14 mei 2014, 22:05:21 »
Yoo skateboy , hoe gaat het met je liefde van je leven  :P

Het gaat heel goed! We bellen elke dag uren aan een stuk en worden meer en meer verliefd. Ze is onlangs naar een trouw geweest. Ze zei da ze zich totaal niet geamuseerd heeft omdat ze mij te hard miste. Tis echt een schatje! Mis haar ook superhard. Hopelijk kan ik snel eens terug.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #88 Gepost op: 14 mei 2014, 22:12:25 »

Haha the conjuring, heb hem een tijdje geleden al keer gezien, was wel nog goed vond ik. Heb wel geen tijd gehad om nieuwe films te zien, heb het inderdaad te druk met mijn kledinglijn. We zijn bijna al uitverkocht. We moeten dus snel weer beginnen aan de nieuwe collectie.

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #89 Gepost op: 15 mei 2014, 17:17:47 »
Het gaat heel goed! We bellen elke dag uren aan een stuk en worden meer en meer verliefd. Ze is onlangs naar een trouw geweest. Ze zei da ze zich totaal niet geamuseerd heeft omdat ze mij te hard miste. Tis echt een schatje! Mis haar ook superhard. Hopelijk kan ik snel eens terug.

Awhh hoe jong ben je als ik vragen mag :P naja goed toch dat jullie steeds meer van elkaar gaan houden..over jaartje of 2 trouwen xd

Kaise.nl

« Reactie #89 Gepost op: 15 mei 2014, 17:17:47 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: