collapse

Auteur Topic: Hasee toh phasee?  (gelezen 29410 keer)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hasee toh phasee?
« Reactie #30 Gepost op: 18 april 2014, 13:08:33 »
Hola SB

Ben je ondertussen al terug of zit je nog met je snoetje in de zon te genieten :P
Ben best wel jaloers op je, want hier is t weer heel wisselvallig, ene keer vollop zon, daarna weer regen en kou,daar word je niet vrolijk van.
Heb ook niet echt vd zonnige dagen kunnen genieten want de laatste weken was t ff schipperen met mijn tijd, zit middenin een verhuizing namelijk en ik volg de opleiding Pedagogisch Medewerker Jeugdzorg, bevalt tot nu toe wel goed.
Ik had trouwens begrepen dat films downloaden nu officieel verboden is, dus opgepast skaterboy.
Niet meer voor een dubbeltje op de eerste rij, want de politie zit ons op de hielen  :spank:

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 18 april 2014, 13:08:33 »

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #31 Gepost op: 19 april 2014, 17:07:37 »
Hey!

Ja ik zit nog altijd te genieten in india, zit hier nog tot begin mei! Beetje verloren tijd met de familie inhalen, en heb ook wat rondgereist. Echt tof en veel leuke mensen ontmoet.
Het weer is ook echt goed. Niet te warm en ook niet te koud, rond 25-30 graden. Echt ideaal! En verhuizen, ohh, nieuw huis gekocht mss?
Succes met je opleiding alleszins. Tegenwoordig staan de meeste films gwn op youtube, kanje dus gwn online bekijken en anders kanje nog gwn naar de cinema he of een dvdje huren ;) maar een filmpje zien, ziter momenteel niet in. Jij nog iets gezien?  hebje een tijdje niet gehoord?

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #32 Gepost op: 19 april 2014, 23:07:01 »
Wie heeft hasee toh phasee al gezien?
Ik heb hem gisteren gezien! Echt een aanrader voor mensen die van romantische komedies houden! Liedjes zijn ook mooi! Manchala en Zehnaseeb, prachtig!

Krijgt van mij 4/5!

Ga nu kijken xd Verveel me toch  :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #33 Gepost op: 21 april 2014, 21:51:08 »
Hey!

Ja ik zit nog altijd te genieten in india, zit hier nog tot begin mei! Beetje verloren tijd met de familie inhalen, en heb ook wat rondgereist. Echt tof en veel leuke mensen ontmoet.
Het weer is ook echt goed. Niet te warm en ook niet te koud, rond 25-30 graden. Echt ideaal! En verhuizen, ohh, nieuw huis gekocht mss?
Succes met je opleiding alleszins. Tegenwoordig staan de meeste films gwn op youtube, kanje dus gwn online bekijken en anders kanje nog gwn naar de cinema he of een dvdje huren ;) maar een filmpje zien, ziter momenteel niet in. Jij nog iets gezien?  hebje een tijdje niet gehoord?

Nee niet gekocht hoor.
Klopt youtube heeft steeds meer films alleen is de kwaliteit meestal niet zo best en gewoon ouderwets een dvdtje huren heeft ook wat wel wat he.
Films liggen tegenwoordig heel makkelijk voor het oprapen waardoor je ook veel rotzooi te zien krijgt en t niet meer zo spannend is.
Leuk joh dat je tot begin Mei daar blijft en dat je zo geniet, waar ben je allemaal geweest tot nu toe en nog leuke uitstapjes in het verschiet?  :smile001:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #34 Gepost op: 21 april 2014, 22:06:11 »
Ik heb trouwens gisteren A tale of two sister gekeken.
De koreaanse versie van "The uninvited"
Goeie film met veel sfeer en ook een goed verhaal, zeker eens kijken skaterboy :new_popcornsmi ley:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 23 april 2014, 05:01:17 »
Heb inderdaad al veel gedaan en bezocht. Heb rondgetrokken in punjab. Heb al zeker 15tal steden bezocht. Veel tempels gezien, lokale gerechten geproefd, trouwfeesten bezocht, virasat e khalsa bezocht, familie bezocht en een leuk meisje leren kennen :)
Wel geen tijd gehad voor films, doe ik wel als ik trg ben in belgiŽ.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #36 Gepost op: 23 april 2014, 09:44:57 »
Wat lees ik nu een leuk meisje leren kennen, alleen leuk of meer?
Niet stiekem mee terug nemen in je koffer he  :P
Leuk dat je al zoveel hebt gezien en gedaan, toen ik daar was keek ik ook mijn ogen uit, sommige delen van india zijn zo sprookjes achtig met die middeleeuwse gebouwen kastelen etc en de tempels zijn ook prachtig
Geniet nog even van je laatste dagen in india want het zit er alweer bijna op  :bussi:
Heb je zin om weer terug te komen skaterboy

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #37 Gepost op: 23 april 2014, 16:36:58 »
Mss wordt het iets meer! We zien wel.  Tempels zijn idd prachtig, heb er al verschillende bezocht. Vandaag rustdagje. En zit met een dubbelzijdig gevoel, ik vind het echt tof hier, maar er moet ook gewerkt worden natuurlijk. Volgende week lanceer ik mn kledinglijn, dus moet wel trg! :)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #38 Gepost op: 25 april 2014, 09:58:46 »
Ach how sweet, hoop dat er iets moois uit bloeit en wie weet krijgen we binnenkort wel een kleine skaterboy erbij  :smile002:
Snap t wel ja dat je een dubbele gevoel erbij hebt maar inderdaad centjes verdienen hoort ook er bij om leuke dingen te kunnen blijven doen.
Zijn je grootouders verdrietig voor je vertrek of valt het mee, want afscheid nemen is altijd weer lastig vooral als het familie betreft.
Wel spannend hoor de lancering, kan het echte werk eindelijk beginnen waar je naar toe hebt gewerkt.  :woopwoop:

faries barsati

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 25 april 2014, 12:54:10 »
wie weet krijgen we binnenkort wel een kleine skaterboy erbij 

ben je zwanger  :lol (2):

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 25 april 2014, 21:28:33 »
Ach how sweet, hoop dat er iets moois uit bloeit en wie weet krijgen we binnenkort wel een kleine skaterboy erbij  :smile002:
Snap t wel ja dat je een dubbele gevoel erbij hebt maar inderdaad centjes verdienen hoort ook er bij om leuke dingen te kunnen blijven doen.
Zijn je grootouders verdrietig voor je vertrek of valt het mee, want afscheid nemen is altijd weer lastig vooral als het familie betreft.
Wel spannend hoor de lancering, kan het echte werk eindelijk beginnen waar je naar toe hebt gewerkt.  :woopwoop:

Haha kleine skaterboy mag nog een tijdje wachten. Enja mn familie laat altijd wel een traantje als ik vertrek. Nuja is wel normaal denkik. Ze geven zoveel om je en opeens ben je weer weg. Nuja mn werk wacht ook. De lancering zal echt een spannend moment worden. Kijk er al naar uit.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #41 Gepost op: 27 april 2014, 13:40:18 »
Hoe is het vandaag skaterboy
Ik ben nog aan het bijkomen van Koningsdag, heb echt de hele nacht door gefeest en amper geslapen dus ik zit de hele tijd te knikkebollen.
Heb verder niks met het Koningshuis maar elke excuus om te feesten is meegenomen he  :P
Jammer dat je het gemist hebt maar binnekort komen er vast genoeg feesten waar je het kan inhalen dus niet getreurd.
Wens je alvast een behouden terugkomst mocht ik je voor je vertrek niet meer spreken.
Take care :bussi:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #42 Gepost op: 27 april 2014, 22:02:10 »
So so hele chant sessie hier #love is in the air #leuk koppeltje dnk ik  :P :roflol:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #43 Gepost op: 28 april 2014, 11:13:38 »
So so hele chant sessie hier #love is in the air #leuk koppeltje dnk ik  :P :roflol:

Skaterboy is zeker mijn lieverd waarmee ik leuk kan kletsen en we zijn gewoon vrienden hoor
Hoe was jouw koningsdag candypop heb je ook flink gefeest  :bunny7:  :P

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #44 Gepost op: 28 april 2014, 11:47:51 »
Skaterboy is zeker mijn lieverd waarmee ik leuk kan kletsen en we zijn gewoon vrienden hoor
Hoe was jouw koningsdag candypop heb je ook flink gefeest  :bunny7:  :P

Hahah oke oke  :P. Mijn Koningsdag was echt gezellig,en ja heb heerlijk gefeest die avond daar voor en die dag ook..nu te MOE xd  :smile040:
En jij? Hoe was die van jouw  :P

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 29 april 2014, 06:06:12 »
Hoe is het vandaag skaterboy
Ik ben nog aan het bijkomen van Koningsdag, heb echt de hele nacht door gefeest en amper geslapen dus ik zit de hele tijd te knikkebollen.
Heb verder niks met het Koningshuis maar elke excuus om te feesten is meegenomen he  :P
Jammer dat je het gemist hebt maar binnekort komen er vast genoeg feesten waar je het kan inhalen dus niet getreurd.
Wens je alvast een behouden terugkomst mocht ik je voor je vertrek niet meer spreken.
Take care :bussi:

Hey! Ja feesten heb ik hier ook al gedaan, op trouwfeesten! Zalig toch, die indische trouwfeesten. Ik haal sowieso alles in als ik trgben. Maar heb ff geen zin om trg te keren, heb het echt naar mn zin hier. Vandaag de laatste dag, morgenochtend vertrek ik naar delhi voor de trgvlucht :( Het is echt een zalige reis geweest. Heel wat meegemaakt. Ik ga alles echt enorm hard missen, vooral ook een heel speciaal meisje dat ik heb leren kennen :) Maar werk wacht. Zaterdag lancering van mn kledinglijn, dus spannende tijden ook.

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #46 Gepost op: 29 april 2014, 11:31:33 »
Hey! Ja feesten heb ik hier ook al gedaan, op trouwfeesten! Zalig toch, die indische trouwfeesten. Ik haal sowieso alles in als ik trgben. Maar heb ff geen zin om trg te keren, heb het echt naar mn zin hier. Vandaag de laatste dag, morgenochtend vertrek ik naar delhi voor de trgvlucht :( Het is echt een zalige reis geweest. Heel wat meegemaakt. Ik ga alles echt enorm hard missen, vooral ook een heel speciaal meisje dat ik heb leren kennen :) Maar werk wacht. Zaterdag lancering van mn kledinglijn, dus spannende tijden ook.

Je verlaat 1tje daar mr hebt hier een ander wachten dus maak je geen zorgen  :P

Ik noem geen namen "princesita" hoest hoest :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #47 Gepost op: 30 april 2014, 09:12:04 »
Hahah oke oke  :P. Mijn Koningsdag was echt gezellig,en ja heb heerlijk gefeest die avond daar voor en die dag ook..nu te MOE xd  :smile040:
En jij? Hoe was die van jouw  :P

Ik heb ook genoten hoor, alleen iets teveel gedronken waardoor ik de volgende dag een barstende kop pijn had, maar ach zovaak drink ik geen alchohol dus moet kunnen he.
Heb ook veel oude bekenden weer gezien, altijd leuk om even bij te kletsen en verder lekker gedanst en mezelf vermaakt.
Hoe vind je het tot nu toe op kaise, bevalt het een beetje  :smile001:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #48 Gepost op: 30 april 2014, 09:31:29 »

Jij zal nu wel in het vliegtuig zitten he
Wel sneu hoor dat je je liefje moet achterlaten maar jullie kunnen altijd nog skypen met elkaar toch en niet vergeten mij een uitnodiging te sturen als jullie gaan trouwen hoor  :P
Ik hoor het wel van je als je veilig aangekomen bent  :bussi:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #49 Gepost op: 30 april 2014, 11:29:34 »
Ik heb ook genoten hoor, alleen iets teveel gedronken waardoor ik de volgende dag een barstende kop pijn had, maar ach zovaak drink ik geen alchohol dus moet kunnen he.
Heb ook veel oude bekenden weer gezien, altijd leuk om even bij te kletsen en verder lekker gedanst en mezelf vermaakt.
Hoe vind je het tot nu toe op kaise, bevalt het een beetje  :smile001:

Hahah bij mij was het meer ruzie maken met oude bekenden xd ..heb een leuke boy ontmoet dus jah... :smile004: :smile015:

Ja het bevalt me wel ja ,alleen het is een beetje dood hier  :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #50 Gepost op: 1 mei 2014, 09:31:52 »
Hahah bij mij was het meer ruzie maken met oude bekenden xd ..heb een leuke boy ontmoet dus jah... :smile004: :smile015:

Ja het bevalt me wel ja ,alleen het is een beetje dood hier  :P

Waarom ruzie en ben je al op een date geweest met die leuke jongen  :woopwoop:
Het is inderdaad wat stilletjes op kaise, had daar in het begin ook moeite mee hoor maar ik zeg altijd gezelligheid begint bij jezelf dus we moeten er zelf maar wat van proberen te maken maken, jij, skaterboy en ik  :lol (2):
Jullie zijn allebei leuk en gezellig dus dat moet wel goedkomen.
Met jouw komst ben ik in ieder geval niet meer de enige dame hier dus dat is ook wel fijn  :smile002:

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #51 Gepost op: 1 mei 2014, 09:42:49 »
Skaterboy where you at
Heb je last van een jetlag of liefdesverdrie t om je vakantieliefje 
Kop op hoor je ziet haar vast gauw weer  :smile019:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #52 Gepost op: 1 mei 2014, 19:03:10 »
Waarom ruzie en ben je al op een date geweest met die leuke jongen  :woopwoop:
Het is inderdaad wat stilletjes op kaise, had daar in het begin ook moeite mee hoor maar ik zeg altijd gezelligheid begint bij jezelf dus we moeten er zelf maar wat van proberen te maken maken, jij, skaterboy en ik  :lol (2):
Jullie zijn allebei leuk en gezellig dus dat moet wel goedkomen.
Met jouw komst ben ik in ieder geval niet meer de enige dame hier dus dat is ook wel fijn  :smile002:

Haha welke leuke boy  :smile004: :P

Naja ik blijf tijdelijk nig wel,dus je hebt nog gezelligheid van mij en ben je tijdje niet de enigste dame hier haha xd  :lol (2):

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #53 Gepost op: 1 mei 2014, 19:42:19 »
Haha welke leuke boy  :smile004: :P

Naja ik blijf tijdelijk nig wel,dus je hebt nog gezelligheid van mij en ben je tijdje niet de enigste dame hier haha xd  :lol (2):

Je zei dat je een leuke boy had ontmoet op koningsdag of zijn er nog meer?  :smile008:  :P
Blij dat je een tijdje blijft, er zijn nog wel meer dames op kaise hoor maar die reageren zelden.
Komt denk ik ook door de vervelende gasten die maar achter ze aan blijven zitten.
Zag dat ze ookal met jou bezig waren, laat je niet door door ze wegjagen hoor want dat is juist waar ze het om doen.

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #54 Gepost op: 1 mei 2014, 21:11:59 »
Je zei dat je een leuke boy had ontmoet op koningsdag of zijn er nog meer?  :smile008:  :P
Blij dat je een tijdje blijft, er zijn nog wel meer dames op kaise hoor maar die reageren zelden.
Komt denk ik ook door de vervelende gasten die maar achter ze aan blijven zitten.
Zag dat ze ookal met jou bezig waren, laat je niet door door ze wegjagen hoor want dat is juist waar ze het om doen.

Ow hij hahah nee joh was maar voor 1dagje dat ik contant had met hem,heb z'n nummer wel maar doe er niks mee  :P

Ja merk dat ze je proberen weg te jagen maar ik blijf sws wel nog tot maandag en daarna heb ik toetsweken dus ja ff concentreren op m'n school..dat moet ook he  :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #55 Gepost op: 2 mei 2014, 11:34:30 »
Hij was alleen leuk voor een dagje, gemeen hoor  :lol (2):
Vanaf maandag wordt het dus flink afzien voor jou, wel goed dat je 100% daarop richt.
Ik word altijd wel afgeleid door andere dingen maar ja als ik een paar uur stevig door leer zit het meeste er wel in en ga ik mijn hoofd niet verder ermee vermoeien.
Je hebt nog 3 dagen de tijd om even alles eruit te gooien dus maak er gebruik van zou ik zeggen :P
Skaterboy heeft nog steeds niks laten horen hoop dat alles goed met hem is hoor.

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #56 Gepost op: 2 mei 2014, 11:50:38 »
Hij was alleen leuk voor een dagje, gemeen hoor  :lol (2):
Vanaf maandag wordt het dus flink afzien voor jou, wel goed dat je 100% daarop richt.
Ik word altijd wel afgeleid door andere dingen maar ja als ik een paar uur stevig door leer zit het meeste er wel in en ga ik mijn hoofd niet verder ermee vermoeien.
Je hebt nog 3 dagen de tijd om even alles eruit te gooien dus maak er gebruik van zou ik zeggen :P
Skaterboy heeft nog steeds niks laten horen hoop dat alles goed met hem is hoor.

Haha hij woont in Alkmaar dus ja ski hen xd
Naja bn maandag nog wek vrij en hoor vandaag dat toetsweek misschien word verplaats..en mij concentratie haha daar praaat ik liever niet over

Hij mist z'n chick of heeft jetlag of bezoek xd :P

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #57 Gepost op: 2 mei 2014, 12:43:19 »
Haha hij woont in Alkmaar dus ja ski hen xd
Naja bn maandag nog wek vrij en hoor vandaag dat toetsweek misschien word verplaats..en mij concentratie haha daar praaat ik liever niet over

Hij mist z'n chick of heeft jetlag of bezoek xd :P

Je bewaart jezelf zeker voor kilyou he, jullie waren zo leuk met elkaar aan het sjansen  :P
Enja skaterboy zal er inderdaad even doorheen zitten, hoop dat hij gauw wat laat horen.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #58 Gepost op: 2 mei 2014, 12:55:47 »
Bedoel candyshop
Hoe ik bij killyou kom weet ik ook niet dat is volgens mij ook een member van kaise   :roflol:

Offline CandyPop

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Haters gonna hate..!!
« Reactie #59 Gepost op: 2 mei 2014, 13:20:45 »
Bedoel candyshop
Hoe ik bij killyou kom weet ik ook niet dat is volgens mij ook een member van kaise   :roflol:

Hahahahah candyshop reageert niet meer, en ja killyou met hem heb ik wel zitten pm'en maar hij reageert ook niet meer dus ja xd :boeiend:

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 2 mei 2014, 13:20:45 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: