collapse

Auteur Topic: Op zoek naar een helderziende uit Den haag.  (gelezen 2363 keer)

Mo

• Gast
Op zoek naar een helderziende uit Den haag.
« Gepost op: 23 januari 2014, 00:22:17 »
Hallo allemaal,

Het is een beetje een vaag verhaal maar hoop dat mensen de man herkennen die ik zoek.
Het is een helderziende mohammedaanse man. Ik weet dat hij in de buurt van Goudenregenstr aat woont en zit
vaak in tram 12. Het is niet iemand die adverteert of iets dat ik weet. Hij heeft een tijd geleden mijn vrouw aangesproken en kan ons misschien helpen.

Alvast bedankt,

Mo

Kaise.nl

Op zoek naar een helderziende uit Den haag.
« Gepost op: 23 januari 2014, 00:22:17 »

in de buurt

• Gast
Re: Op zoek naar een helderziende uit Den haag.
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2014, 14:58:23 »
Ik weet wie je bedoelt, deze man heeft mij in 2012 aangesproken bij halte van tram 12 fahrenheistraa t en vertelde me allemaal dingen over mij.
Dingen die hij niet kon weten want ik had hem nooit eerder gezien. Hij merkte dat ik beetje bang werd en gaf zn nr voor als ik een keer meer wou weten maar ik heb het helaas weggegooid. Achteraf echt spijt want alles wat hij me vertelde blijkt nu waar te zijn!!

Mocht je hem vinden, dan zou ik het op prijs tellen als je zn nr hier dropt.

Mo

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2014, 17:40:48 »
Jammer dat jij precies het zelfde hebt meegemaakt. Ik hoop dat er nog iemand is die wel zijn nummer weet of adres!
Als ik wat te weten krijg zal ik z'n nummer geven.

madan jr.

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2014, 19:56:02 »
Ik weet wie je bedoelt, deze man heeft mij in 2012 aangesproken bij halte van tram 12 fahrenheistraa t en vertelde me allemaal dingen over mij.
Dingen die hij niet kon weten want ik had hem nooit eerder gezien. Hij merkte dat ik beetje bang werd en gaf zn nr voor als ik een keer meer wou weten maar ik heb het helaas weggegooid. Achteraf echt spijt want alles wat hij me vertelde blijkt nu waar te zijn!!

Mocht je hem vinden, dan zou ik het op prijs tellen als je zn nr hier dropt.

hij kon zeker vertellen op welk tram je stond te wachten?

in de buurt

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2014, 10:31:02 »
Jammer dat jij precies het zelfde hebt meegemaakt. Ik hoop dat er nog iemand is die wel zijn nummer weet of adres!
Als ik wat te weten krijg zal ik z'n nummer geven.

Ja echt jammer, ik neem zulke mensen nooit serieus, je hoort zoveel gekke verhalen en eerlijk gezegd ziet hij er ook eng uit daarom stond ik niet open voor dat gesprek.
Hij heeft zichzelf voorgesteld als Jaffrey en vertelde dat hij daar in de buurt woont. Weet niet of dat zn echte naam is maar misschien dat mensen hem herkennen aan z'n naam. Ik zal de topic in de gaten houden, hoop dat iemand weet we we bedoelen en zn nr hier kan droppen.

jaffery

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 24 januari 2014, 11:25:23 »
Ja echt jammer, ik neem zulke mensen nooit serieus, je hoort zoveel gekke verhalen en eerlijk gezegd ziet hij er ook eng uit daarom stond ik niet open voor dat gesprek.
Hij heeft zichzelf voorgesteld als Jaffrey en vertelde dat hij daar in de buurt woont. Weet niet of dat zn echte naam is maar misschien dat mensen hem herkennen aan z'n naam. Ik zal de topic in de gaten houden, hoop dat iemand weet we we bedoelen en zn nr hier kan droppen.

wat moet je met zijn nr. als je hem niet serieus neemt?

Offline Madira

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 25 juli 2016, 10:35:27 »
Er is een man die helderziende is.

Als er zwarte magie op je is gedaan, verbreekt hij alles.

Ook verbreekt hij inderjaal enz enz.

Ben ook door hem geholpen.

Als je ziek ben en doktoren kunnen niets bij je vinden, dan is het de moeie waard om bij hem te gaan.

Info

smadira18@gmail.com

Kaise.nl

« Reactie #6 Gepost op: 25 juli 2016, 10:35:27 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: