collapse

Auteur Topic: Indiaase kleding kopen  (gelezen 1279 keer)

Offline Koekii

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Indiaase kleding kopen
« Gepost op: 21 december 2013, 19:30:06 »
Ik wil graag indiaase kleding kopen maar niet in Nederland. Zijn er ook europese landen waar je leuke indiaase kleding kan kopen zoals belgie of duitsland ? Ik vind ze te duur in Nederland en Londen is ook 10x niks.

Kaise.nl

Indiaase kleding kopen
« Gepost op: 21 december 2013, 19:30:06 »

Princesíta

• Gast
Re: Indiaase kleding kopen
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2013, 23:27:57 »
Ik wil graag indiaase kleding kopen maar niet in Nederland. Zijn er ook europese landen waar je leuke indiaase kleding kan kopen zoals belgie of duitsland ? Ik vind ze te duur in Nederland en Londen is ook 10x niks.
ik weet niet ik draag vaak geen kleding of n push up bh

Príncesita

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2014, 19:41:18 »
ik zoek n witte sari
ik ben nu weduwe

Rita3

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2014, 11:33:44 »
Hoi allemaal,

Ik heb een aantal saree's te koop. Deze zijn in een exclusieve winkel in India gekocht en doe ik niet meer aan.
Bij interesse hoor ik het graag.

Enkele foto's heb ik geplaatst op Flickr.
http://www.flickr.com/photos/117309046@N06/

Groetjes,

Rita

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2014, 11:33:44 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: