collapse

Auteur Topic: Nederlandse actrice maakt faam in India  (gelezen 2425 keer)

Offline Sunny420

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Nederlandse actrice maakt faam in India
« Gepost op: 20 november 2013, 13:11:18 »
18 november 2013

Indiase televisiekijke rs kunnen sinds deze maand genieten van de nieuwe soapserie Firangi Bahu. De titelrol van het nieuwe lange en blonde lid van een traditionele familie wordt gespeeld door actrice Sippora Anna Zoutewelle.

De 21-jarige Nederlandse Zoutewelle komt uit Culemborg, zo vertelde ze onlangs in een interview met Times of India. Ze is op haar 18e naar Mumbai verhuisd om te leren Bollywood-dansen.

Eenmaal daar besloot de blondine ook Hindi te leren en zich bij een modellenbureau in te schrijven. Na enkele reclamespotjes kreeg ze de rol in Firangi Bahu aangeboden. "Ik ben door het dolle heen", zegt ze. "Het is een goed verhaal en perfect voor mij."

Perfect Hindi spreekt ze nog niet, maar dat is juist goed. "Het wordt ook niet verwacht dat ik direct vloeiend Hindi kan spreken. Maar in de loop van de serie leer ik steeds meer, dat is een uitdaging voor me."

Geluk

Aan de BBC vertelt Zoutewelle dat je geluk moet hebben om als buitenlander een televisierol te krijgen in India. "Het is makkelijk om een rol te krijgen, maar moeilijk om lang te blijven en meer dan één film te doen."

In Firangi Bahu (Buitenlandse Schoondochter) speelt Zoutewelle een Britse genaamd Camili Jonathan, die in Londen de Indiase student Pranay Desai ontmoet. Het stel trouwt in Londen om vervolgens samen bij Pranays familie in de Indiase plaats Rajkot in te trekken.

Daarover is Pranays moeder, die al tijden bidt voor een geschikte Indiase bruid voor haar zoon, aanvankelijk geschokt. Maar Camili weet haar schoonfamilie voor zich te winnen met haar kennis van India en liefde voor het land.

Foto: Sippora Anna Zoutewelle
United States Navy SEAL

Kaise.nl

Nederlandse actrice maakt faam in India
« Gepost op: 20 november 2013, 13:11:18 »

Offline Sunny420

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Nederlandse actrice maakt faam in India
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2013, 13:19:24 »
Trailer:
<a href="http://www.youtube.com/v/fyhG_nLxeYU?hl=nl_NL&amp;amp;version=3" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/fyhG_nLxeYU?hl=nl_NL&amp;amp;version=3</a>

United States Navy SEAL

rainy420

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 20 november 2013, 13:41:14 »
Trailer:
<a href="http://www.youtube.com/v/fyhG_nLxeYU?hl=nl_NL&amp;amp;version=3" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/fyhG_nLxeYU?hl=nl_NL&amp;amp;version=3</a>

en jij ben trots omdat....?

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 20 november 2013, 13:49:54 »
 Die indiase vrouw heeft al 's in een soortgelijke soap gespeeld. Serie heet volgens mij Ghar ki Laxmi
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

tuthola

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2013, 15:16:10 »
dat is sjors van gtst

naakte madan

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2013, 16:23:44 »
Die indiase vrouw heeft al 's in een soortgelijke soap gespeeld. Serie heet volgens mij Ghar ki Laxmi

ga liever een hoger opleiding volgen ipv die onzinnige series kijken. bereik je nog eens wat in je  leven. is  toch belachelijk dat je op 40ste nog als ober werkt. dat deed ik toen ik 18 was als bijbaantje hahahahahaha

madan ke dost

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 21 november 2013, 12:33:18 »
ga liever een hoger opleiding volgen ipv die onzinnige series kijken. bereik je nog eens wat in je  leven. is  toch belachelijk dat je op 40ste nog als ober werkt. dat deed ik toen ik 18 was als bijbaantje hahahahahaha

meteen je laatste (blow)job zeker?
de bara tent van je ouders op milan telt niet

Kaise.nl

« Reactie #6 Gepost op: 21 november 2013, 12:33:18 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: