collapse

Poll

Verdient de minderjarige dader ook de doodstraf (gezien de barbaarse feiten)?

Jaaaaaa!! Zo een barbaar mag geen 2de kans krijgen!
5 (100%)
Nee
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 5

Auteur Topic: Crime Patrol - Delhi Gang Rape 2012 (schokkend!!!)  (gelezen 4375 keer)

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Crime Patrol - Delhi Gang Rape 2012 (schokkend!!!)
« Gepost op: 18 november 2013, 18:10:02 »
Aflevering van Crime Patrol (21 september 2013) die iedereen MOET gezien hebben!

Het gaat over de studente van 23 jaar die vorig jaar op 16 december 2012 brutaal werd verkracht door 6 mannen in een bus in Delhi.

deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=BblydCk4eF0
deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=5mKlPPIAoXs

De daders werden snel opgepakt. De chauffeur was een van de brutaalste verkrachters. Hij heeft zelfmoord gepleegd in zijn cel. Vier andere hebben begin september de doodstraf gekregen.

De minderjarige heeft de maximumstraf van 3 jaar gekregen die hij mag doorbrengen in een opvoedingshuis . De minderjarige (17 jaar en 9 maanden toen) komt daarmee goed weg. Hij leefde vroeger op straat, maar mag nu elke dag tv kijken en spelletjes spelen. Daarbij mag hij nog eens genieten van gratis onderwijs, wat vele mensen in India niet kunnen betalen. EEN SCHANDE!!!

De minderjarige was de brutaalste verkrachter. Het volgende is schokkend!! (Hij heeft het meisje 2 maal verkracht, daarbij heeft hij een ijzeren staaf gestoken in haar geslachtsdelen waarbij haar longen zwaar beschadigd zijn geraakt. Vervolgens heeft hij haar ingewanden met zijn handen eruit getrokken. Door deze ernstige mishandeling is het meisje uiteindelijk bezweken aan haar verwondingen, 95% van haar organen waren beschadigd)

WAT VINDEN JULLIE VAN DEZE STRAF?
Drie jaar maar (spelletjes spelen en tv kijken) voor deze barbaarse verkrachting??? De minderjarige loopt binnen 3 jaar dus weer vrij?? Hoe kan zo een barbaar heropgevoed worden!

Zulke mensen verdienen het niet om terug weer in de samenleving te komen!! :smile010: :smile010: :smile010:

Kaise.nl

Crime Patrol - Delhi Gang Rape 2012 (schokkend!!!)
« Gepost op: 18 november 2013, 18:10:02 »

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Crime Patrol - Delhi Gang Rape 2012 (schokkend!!!)
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2013, 10:33:13 »
Omg!! Ik krijg pijn in mijn buik hiervan  :+o: :+o: :+o:
Als het slachtoffer familie van mij was had ik deze vuile varken eigenhandig vermoord.
Zulke zieke honden moeten gelijk afgeschoten worden en nee geen tweede kans, vreselijk hoor dit!
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 29 november 2013, 15:39:10 »
Je hebt gelijk. Bovendien wordt zijn identificatie geheim gehouden! Ze zouden op zn minst zijn foto moeten verspreiden onder de bevolking. Ergst van al, hij toont helemaal geen schuldgevoelen s, en gaat rustig door met zijn leventje, alsof er niets aan de hand is. Vreselijk gewoon!

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 30 november 2013, 15:13:01 »
Hier mogen pedofielen toch ook anoniem verder gaan nadat ze bestraft zijn?
In india is het niet veel beter. Vrouwen hebben daar nog minder rechten dan dieren.
Borstvergrotin g door handoplegging Ä250,-
Niet goed,geld terug!

xd

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 1 december 2013, 12:14:15 »

Adi Shankar is al gebannen

daal met erwt

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 1 december 2013, 16:18:53 »

adi shankar belt nu Devil Jack op en bedreigt hem altijd anoniem
zegt dat Devil Jack en dynakiller schuld is dat die is gebannen
adi shankar is gestoorde gevaarlijke persoon hij speel alleen heilig

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 1 december 2013, 16:42:27 »
In india is het niet veel beter. Vrouwen hebben daar nog minder rechten dan dieren.

Inderdaad, India loopt nog ver achter wat betreft de vrouwenrechten . Heel dat systeem is verkeerd! Vaak worden misdaden niet aangegeven, omdat de mensen bang zijn om hun 'IZAT' (eer) te verliezen.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 2 december 2013, 11:42:51 »
haahahahhaha
Niet goed,geld terug!

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 2 december 2013, 11:43:50 »
adi shankar belt nu Devil Jack op en bedreigt hem altijd anoniem
zegt dat Devil Jack en dynakiller schuld is dat die is gebannen
adi shankar is gestoorde gevaarlijke persoon hij speel alleen heilig
heb verder geen boodschap aan die knakker
Niet goed,geld terug!

madan ke dost

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 2 december 2013, 15:31:15 »
heb verder geen boodschap aan die knakker

waarschijnlijk is hij ook je anonieme stalker. Het is al bekend gemaakt dat hij vaak als gast reageerde en members beledigde en zwart ging maken. zal me niks verbazen als hij jou ook anoniem ging kleineren. Maar je hebt gelijk, geen woorden vuil maken aan dat soort mensen.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 3 december 2013, 13:18:08 »

waarschijnlijk is hij ook je anonieme stalker. Het is al bekend gemaakt dat hij vaak als gast reageerde en members beledigde en zwart ging maken. zal me niks verbazen als hij jou ook anoniem ging kleineren. Maar je hebt gelijk, geen woorden vuil maken aan dat soort mensen.
gekte is de wereld nog niet uit
Niet goed,geld terug!

madan ke dost

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 3 december 2013, 15:10:06 »
gekte is de wereld nog niet uit
. de gekte is de wereld niet uit maar gelukkig wel van het forum.  :roflol:

dewanand2

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 6 december 2013, 00:27:34 »
namaste kaise losers,

Ik vind het vreselijk zeg wat ik hier lees. Een vriendin van mij wil nooit meer naar India gaan en ze is arya samaji, zelf ging zij al tien keer naar dit land omdat haar man een pandiet is uit india.

Ik zoek informatie over het geloof van de daders en de slachtoffers. Het meisje was toch hindoe en haar vriend was bij haar in de bus maar hij werd in elkaar geslagen. Dit gebeurde notabene op klaarlichte dag in een indiase personenbusje met dichtgetrokken gordijnen toch? Waarom hebben bussen en voertuigen in India nou gordijnen die  je kan sluiten of black glass?  OOk in Nederland zie ik vaak auto's met zwart glas of met schotten waardoor je niet kan zien wie erin zitten. IN Suriname is het doodnormaal hoorde ik dat auto's verduisterd glas hebben en veel hindoemeiden gaan zo stiekem uitnaaien met hun seksvriendjes na het werk, even bellen mobiel en dan uurtje naaien he in bosjes. 

Waar kan ik meer info vinden over moorden in INdia en het aantal echte verkrachtingen elke dag daar, niet alleen de officiele, nee de informele praktijk he van de zwarte aapachtige volksmassa daar.

india is een koelie beestenland geloof ik of heb ik ongelijk?    een chimpansee is toch beschaafder dan een zwart hindoe aapje?  Volgens Wieroe, mijn radicale hindoe kat ben ik hier het harde bewijs van. Denk je niet dat Wieroe als allesweter toch gelijk heeft?  Een gewone chimpansee is toch hoger ontwikkeld dan een bruine koelie bounty aapje als mij?

dewanand
hindoe fundamentalist

kishore kumar

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 6 december 2013, 18:14:57 »
namaste kaise losers,

Ik vind het vreselijk zeg wat ik hier lees. Een vriendin van mij wil nooit meer naar India gaan en ze is arya samaji, zelf ging zij al tien keer naar dit land omdat haar man een pandiet is uit india.

Ik zoek informatie over het geloof van de daders en de slachtoffers. Het meisje was toch hindoe en haar vriend was bij haar in de bus maar hij werd in elkaar geslagen. Dit gebeurde notabene op klaarlichte dag in een indiase personenbusje met dichtgetrokken gordijnen toch? Waarom hebben bussen en voertuigen in India nou gordijnen die  je kan sluiten of black glass?  OOk in Nederland zie ik vaak auto's met zwart glas of met schotten waardoor je niet kan zien wie erin zitten. IN Suriname is het doodnormaal hoorde ik dat auto's verduisterd glas hebben en veel hindoemeiden gaan zo stiekem uitnaaien met hun seksvriendjes na het werk, even bellen mobiel en dan uurtje naaien he in bosjes. 

Waar kan ik meer info vinden over moorden in INdia en het aantal echte verkrachtingen elke dag daar, niet alleen de officiele, nee de informele praktijk he van de zwarte aapachtige volksmassa daar.

india is een koelie beestenland geloof ik of heb ik ongelijk?    een chimpansee is toch beschaafder dan een zwart hindoe aapje?  Volgens Wieroe, mijn radicale hindoe kat ben ik hier het harde bewijs van. Denk je niet dat Wieroe als allesweter toch gelijk heeft?  Een gewone chimpansee is toch hoger ontwikkeld dan een bruine koelie bounty aapje als mij?

dewanand
hindoe fundamentalist

wil jij niet getraind worden door adi shankar om een aanslag te plegen? extremistisch zijn jullie allebei al.....

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 8 december 2013, 14:52:06 »
namaste kaise losers,

dewanand
hindoe fundamentalist

1. Het was een privťbus om schoolkinderen te voeren. Mocht dus niet rijden als een openbare bus. De chauffeur besliste om een paar passagiers te voeren die avond om zo toch extra geld te verdienen. Samen met zijn vrienden, gingen ze op zoek naar slachtoffers om hen te overvallen.

2. De verkrachtingsc ijfers liggen in India lager dan in BelgiŽ/Nederland. Je moet rekening houden met het aantal inwoners. Hoe meer inwoners, hoe meer criminaliteit dat er is. Maar velen begrijpen dit niet.
Ik zal dit even kort uitleggen voor de dummies onder ons, moest India 11 miljoen inwoners hebben gelijk BelgiŽ, zou de verkrachtingsc ijfer daar lager liggen dan BelgiŽ.

3. Dit is gewoon een barbaarse daad, dat niets met het geloof te maken heeft! In elke land heb je een rotte appel en dit is er zo eentje!

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #15 Gepost op: 19 maart 2014, 12:26:11 »
1. Het was een privťbus om schoolkinderen te voeren. Mocht dus niet rijden als een openbare bus. De chauffeur besliste om een paar passagiers te voeren die avond om zo toch extra geld te verdienen. Samen met zijn vrienden, gingen ze op zoek naar slachtoffers om hen te overvallen.

2. De verkrachtingsc ijfers liggen in India lager dan in BelgiŽ/Nederland. Je moet rekening houden met het aantal inwoners. Hoe meer inwoners, hoe meer criminaliteit dat er is. Maar velen begrijpen dit niet.
Ik zal dit even kort uitleggen voor de dummies onder ons, moest India 11 miljoen inwoners hebben gelijk BelgiŽ, zou de verkrachtingsc ijfer daar lager liggen dan BelgiŽ.

3. Dit is gewoon een barbaarse daad, dat niets met het geloof te maken heeft! In elke land heb je een rotte appel en dit is er zo eentje!

Dat is zo skaterboy alhoewel ik wel denk dat de verkrachtingsc iifers in India nog hoger liggen omdat de slachtoffers ook vaak bang zijn om aangifte te doen, soms worden ze ook onder druk gezet door hun familie om de verkrachting niet naar buiten te brengen omdat geen man dan nog met ze wilt trouwen en omdat ze het als een smet op hun naam zien.
Nog niet zolang geleden was er een jonge vrouw in india voor de rechtbank neergeschoten omdat ze aangifte had gedaan tegen haar verkrachter.
Vreselijk hoe vrouwen behandeld worden in velen landen, want dit gebeurt zeker niet alleen in India.
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 22 maart 2014, 02:20:53 »
Dat is zo skaterboy alhoewel ik wel denk dat de verkrachtingsc iifers in India nog hoger liggen omdat de slachtoffers ook vaak bang zijn om aangifte te doen, soms worden ze ook onder druk gezet door hun familie om de verkrachting niet naar buiten te brengen omdat geen man dan nog met ze wilt trouwen en omdat ze het als een smet op hun naam zien.
Nog niet zolang geleden was er een jonge vrouw in india voor de rechtbank neergeschoten omdat ze aangifte had gedaan tegen haar verkrachter.
Vreselijk hoe vrouwen behandeld worden in velen landen, want dit gebeurt zeker niet alleen in India.

Dat is waar! Ik vind het echt jammer, heb alle respect voor al deze landen, maar op vlak van vrouwen lopen ze jaren achter! Vrouwen verdienen meer respect dan dat ze krijgen in deze landen. Heel dat systeem is verkeerd. De vrouwen krijgen de schuld van alles. Het is zogezegd altijd hun fout. Zo zijn vrouwen in fout volgens hen omdat ze lang weggaan een keer, of omdat ze eens naar een bar gaan om iets te drinken met vrienden, of omdat ze zich westers kleden. Waarom is dit relevant?? Mogen vrouwen zich niet amuseren een keer? Ergste is dat ze dit ook in hun opvoeding meekrijgen, dat ze onderdanig moeten zijn en trouwen met iemand die ze niet kennen. Word je verliefd, word je in sommige landen neergeschoten. Heel die mentaliteit moet veranderen. Pak die verkrachters op en smijt ze in de cel, laat vrouwen doen wat ze willen. Geef hen meer vrijheid. Enkel zo kan er verandering komen.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #17 Gepost op: 22 maart 2014, 14:14:48 »
Dat is waar! Ik vind het echt jammer, heb alle respect voor al deze landen, maar op vlak van vrouwen lopen ze jaren achter! Vrouwen verdienen meer respect dan dat ze krijgen in deze landen. Heel dat systeem is verkeerd. De vrouwen krijgen de schuld van alles. Het is zogezegd altijd hun fout. Zo zijn vrouwen in fout volgens hen omdat ze lang weggaan een keer, of omdat ze eens naar een bar gaan om iets te drinken met vrienden, of omdat ze zich westers kleden. Waarom is dit relevant?? Mogen vrouwen zich niet amuseren een keer? Ergste is dat ze dit ook in hun opvoeding meekrijgen, dat ze onderdanig moeten zijn en trouwen met iemand die ze niet kennen. Word je verliefd, word je in sommige landen neergeschoten. Heel die mentaliteit moet veranderen. Pak die verkrachters op en smijt ze in de cel, laat vrouwen doen wat ze willen. Geef hen meer vrijheid. Enkel zo kan er verandering komen.

Ik ben het volmondig met je eens.
Dachten er maar meer mannen zoals jij, want dan zou de wereld er een stuk beter uitzien.  :smile001:

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 22 maart 2014, 21:47:42 »
Ik ben het volmondig met je eens.
Dachten er maar meer mannen zoals jij, want dan zou de wereld er een stuk beter uitzien.  :smile001:

Ooh hahh! Kon ik maar iets voor doen! Nuja, zolang heel dat systeem corrupt is, valt er niet veel te doen.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #19 Gepost op: 24 maart 2014, 10:36:28 »
Ballen? Wat zeg jij nu?

Laat maar gaan, want die gast spoort niet.
Ik zal vinod verwittigen over zijn smakeloze reactie want ondanks dat hij al vaker op zijn vingers is getikt gaat hij maar door.

Offline skaterboy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 25 maart 2014, 02:08:34 »
Laat maar gaan, want die gast spoort niet.
Ik zal vinod verwittigen over zijn smakeloze reactie want ondanks dat hij al vaker op zijn vingers is getikt gaat hij maar door.

Zegt veel over hem... 

gheisa

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 1 mei 2014, 12:06:46 »
Zegt veel over hem... 
artikel gaat over jou in india

Kaise.nl

« Reactie #21 Gepost op: 1 mei 2014, 12:06:46 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: