collapse

Auteur Topic: halal uit eten  (gelezen 3173 keer)

dilkedewani

• Gast
halal uit eten
« Gepost op: 10 november 2013, 15:44:48 »
Wie weet een leuk restaurant in dh waar de sfeer ook goed is,geen tl verlichting en waar ik met een groep kan eten en het niet duur is. Het zou ook handig zijn als het halal is

Kaise.nl

halal uit eten
« Gepost op: 10 november 2013, 15:44:48 »

gebruik je hersenen.

• Gast
Re: halal uit eten
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2013, 03:17:12 »
Halal is een trucje van moslims om meer inkomsten met het slachten van vlees te krijgen. Zogenaamd is niet-halal vlees slecht en verdient de niet moslim dus minder. Ook zo'n onzinverhaal is dat een varken onrein zou zijn. Is gewoon om de moslimeconomie sterker te maken. Nu doen ze het ook met Mecca-cola omdat ze de Amerikanen het geld niet gunnen, ook al zijn de producten gewoon beter.

Ik haal mijn vlees liever bij een gekeurde instantie uit de EU, dan een ongekeurde islamitische slager. Er zijn schandalen geweest ja, maar die zijn gelukkig in het nieuws gekomen. Schandalen bij halalslachters zouden niet eens het nieuws halen omdat de journalist bedreigd zou worden.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2014, 10:09:35 »
Halal is een trucje van moslims om meer inkomsten met het slachten van vlees te krijgen. Zogenaamd is niet-halal vlees slecht en verdient de niet moslim dus minder. Ook zo'n onzinverhaal is dat een varken onrein zou zijn. Is gewoon om de moslimeconomie sterker te maken. Nu doen ze het ook met Mecca-cola omdat ze de Amerikanen het geld niet gunnen, ook al zijn de producten gewoon beter.

Ik haal mijn vlees liever bij een gekeurde instantie uit de EU, dan een ongekeurde islamitische slager. Er zijn schandalen geweest ja, maar die zijn gelukkig in het nieuws gekomen. Schandalen bij halalslachters zouden niet eens het nieuws halen omdat de journalist bedreigd zou worden.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

islamiet

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2014, 15:55:07 »

het is pas een schandaal dat je blanken kontjes likt

Islamofoob

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2014, 23:57:32 »

Als dit jouw antwoord is op een aanmoediging op het gebruiken van je verstand. Ga dan maar verder met je sprookjesboek uit je hoofd leren en je hersenen ongetraind laten. En denk aub niet zelf na, want stel je voor dat je erachter komt dat je sprookjesboek op onzin gebasseerd is.
Nee dan houd je liever maar je oogkleppen op.

Drink je ook vitaal water? Dat is ook gebasseerd op onzin:

http://www.trosradar.nl/uitzending/vorige-uitzending/aflevering/13-01-2014/vitaal-water/

Abdel Kadr

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 14 januari 2014, 00:00:06 »

Broer jij weet werkelijk niet waarover je het hebt. IPV de dialoog aan te gaan ga je hem beledigen. Noem jezelf om zn minst dan geen islamiet want je bent een schande voor andere moslims.

sarikaas

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 27 januari 2014, 21:15:16 »
bij fat kee

Offline Kwik

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: 2 december 2016, 14:46:54 »
tegenwoordig word je verplicht om halal te eten :smile010:
Surinaamse eethuisjes staat halal met certificaat enzo dan ben ik er al gauw klaar mee. Hindoes die ineens ook halal gaan verkopen  :smiley_please:
Heerlijke broodje varken is ook al bijna nergens meer te krijgen om dit soort shit. jammer hoor maar ik ga juist niet naar halal plaatsjes.
Spang Makandra in Amsterdam Osdorp is een grote broeinest van moslims die Surinaams gaan eten daar omdat het halal is. Het is ook niet te vreten maar dat weten zijn niet :lol (2):

maar ja jammer voor onze echte authentieke gerechten maar ja hindoestanen gaan gewoon eten bij dat soort zielige halal dingen :smile010: :smile010:

Kaise.nl

« Reactie #7 Gepost op: 2 december 2016, 14:46:54 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: