collapse

Auteur Topic: 30 November FightSense part III kickboks gala in Den Haag  (gelezen 1224 keer)

FightSense

• Gast
30 November FightSense part III kickboks gala in Den Haag
« Gepost op: 7 november 2013, 14:43:52 »
Kickboksgala 30 november in Den Haag

Op zaterdag 6 oktober organiseert Fightsense het Fightsense Part III vechtsportgala in de sporthal Leidschenveen in Den Haag.Talentvol le vechters krijgen de kans om zich in de spotlights te vechten. Naast kickboksers zullen ook talentvolle MMA-vechters de kans krijgen om zichzelf te bewijzen.
Voor meer info klikt u hier

Kaise.nl

30 November FightSense part III kickboks gala in Den Haag
« Gepost op: 7 november 2013, 14:43:52 »

PeterRThanda

• Gast
Re: 30 November FightSense part III kickboks gala in Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2013, 16:20:52 »
alleen maar Marokkanen! nee als ik criminele Marokkanen wil zien kijk ik wel opsporing verzocht!

rawtee

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2013, 19:02:19 »
alleen maar Marokkanen! nee als ik criminele Marokkanen wil zien kijk ik wel opsporing verzocht!

marokkanen sporten tenminste. hindoestanen zijn alleen bezig met drank, doks, gare dansies met gare bandjes en elkaar zwart maken op internet.

PeterRThanda

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2013, 07:58:22 »
marokkanen sporten tenminste. hindoestanen zijn alleen bezig met drank, doks, gare dansies met gare bandjes en elkaar zwart maken op internet.

de hindoestanen die jij kent misschien, die ik ken zijn drs. Ma. of phD en vervullen belangrijke sociale plaatsen. Zij betekenen wat voor de maatschappij ipv. de parasiet uit te hangen.

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2013, 07:58:22 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: