collapse

Auteur Topic: Roti en bara voor honden en katten  (gelezen 1818 keer)

dewanand2

• Gast
Roti en bara voor honden en katten
« Gepost op: 29 oktober 2013, 20:28:50 »
namaste Kaise losers en probleem koelienisten met bruine apenkleurtjes,

Wieroe jankt al een week dat hij een bara lust voor katten, en hij eist nu van mij dat ik eentje ga kopen. Maar bara voor katten is nergens te koop. Ook de honden van mijn buren lusten een honden bara en een rotirol voor honden, maar het is nergens te koop in nederland. Toch jammer want het is een groot zwart, uitgerekt koeliegat in de markt hier, reken maar uit, er zijn miljoenen rijke honden en katten  dus je kan er goud geld mee verdienen, echte klinkende harde roepia's he.  Ook in India is dit een gat in de markt gewoon met al die koelie honden en katten daar. 

Wil je nog meer geld verdienen, hier graits markttip aan slimme koelie aapjes van Wieroe zelf:

ga en ontwikkel een lekkere snack voor heilige koeien in India, en verkoop dat in de mandirs he aan gelovigen die bidden en puja doen, en daarna ook hun heilige hindoe koeien willen vereren met zoiets als offer, daan, sewa snack. Gigantisch heet, en uitgerekt koeliegat in Indiase markt mensen, dus  ga aan de slag bruine, inferieure boskoelie aapjes, steek je bruine poten nu uit die mouwen en niet in je neus or oren.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalist en uit delft kennisstad

Kaise.nl

Roti en bara voor honden en katten
« Gepost op: 29 oktober 2013, 20:28:50 »

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Re: Roti en bara voor honden en katten
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2013, 11:18:36 »
Onze kaise.nl dorpsgek is zo te zien onder zijn steen vandaan gekropen.

Waldo heb je er ooit aangedacht om contact op te nemen met Devil Jack? Ik denk dat jullie samen mooie liedjes kunnen maken.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2013, 01:40:44 »
Goh op straat loop je precies dezelfde dingen te verkondigen aan wildvreemde.
Triest dat zulke mensen niet geholpen worden eigenlijk, heeft deze man geen familie en waarom word hij aan zijn lot overgelaten?
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

pildees

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 20 december 2013, 03:18:12 »
Hij is waarschijnlijk een schizofreen. Zolang hij zijn pilletjes neemt is er weinig aan de hand

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 21 december 2013, 12:39:56 »
Hij is waarschijnlijk een schizofreen. Zolang hij zijn pilletjes neemt is er weinig aan de hand

Die neemt hij dus niet aan zijn gestoorde gedrag te zien.
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

disney junior

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2014, 15:55:30 »
Die neemt hij dus niet aan zijn gestoorde gedrag te zien.

alsof adi shankar een haar beter is. let op mijn woorden, dewanand is een gestoorde gek bij wie het alleen bij woorden blijft. adi shankar is een geradicaliseer de mafkees die echt een keer aanslagen gaat plegen uit naam van geloof.

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 15 juni 2014, 19:43:04 »
alsof adi shankar een haar beter is. let op mijn woorden, dewanand is een gestoorde gek bij wie het alleen bij woorden blijft. adi shankar is een geradicaliseer de mafkees die echt een keer aanslagen gaat plegen uit naam van geloof.
Hahahaha. Je weet helemaal niks over mij, beta.

Kaise.nl

« Reactie #6 Gepost op: 15 juni 2014, 19:43:04 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: