collapse

Auteur Topic: Kinderen van een ander corrigeren.  (gelezen 11958 keer)

ronny.bhagwandien

• Gast
Re: Kinderen van een ander corrigeren.
« Reactie #30 Gepost op: 8 januari 2015, 03:48:00 »
Nee dat zal niet nodig zijn. Want mijn kinderen krijgen een goede Sanatan Dharm opvoeding. Ze zullen leren wat respect is voor je medemens. :)

Liefs,
A.S.
jij hebt geen respect hoe wil je kinderen dan respect geven je bezit amper een goede ABN.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 8 januari 2015, 03:48:00 »

Offline kenneth1975

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 8 januari 2015, 10:11:29 »
jij hebt geen respect, hoe wil je je kinderen dan respect bijbrengen geven , je beheert bezit amper een goede abn ABN.

Cursus nodig?
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat

Adi's wraak

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 9 januari 2015, 09:13:50 »
Cursus nodig?
Hahahaha wreed geowned, bhai. Jacky beta, take it ease take a Sisi. :smile:

anand yankaran

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 12 januari 2015, 05:51:47 »

Tiger ke baas

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 12 januari 2015, 18:54:22 »
Hahahaha wreed geowned, bhai. Jacky beta, take it ease take a Sisi. :smile:
iedereen is je bhai jij koopt famillie bhiekmagha!

Princesita`

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 14 februari 2015, 21:40:36 »
iedereen is je bhai jij koopt famillie bhiekmagha!
Ik wil nog steeds naar cafe de Misty met jou, beta.

Adí_Shankar

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 10 april 2015, 20:25:44 »
jij hebt geen respect, hoe wil je je kinderen dan respect bijbrengen geven , je beheert bezit amper een goede abn ABN.

Cursus nodig?
Jij hebt geen respect. Hoe wil je je kinderen respect bijbrengen? Je beheert amper zelf een goede abn.

Opfriscursus nodig?

Wiradj Dindiali is homo

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 9 mei 2015, 16:55:14 »
Hallo allemaal,

Ik was van het weekend met een vriendin van mij een drankje gaan doen.
Ze kon geen oppas regelen voor haar zoontje, dus die had ze meegenomen.
Ik vond dat geen probleem, want ik hou van kinderen en we zouden daarna toch naar mijn huis gaan.
Mijn vriendin deed de bestelling en ik zocht alvast een leuk plekje op waar we konden zitten.
Even later komt mijn vriendin eraan met de drankjes en ik hoor die kleine van haar al dreinen.
Hij wilde graag frisdrank, maar dat mocht hij niet van zijn moeder.
Mijn vriendin gaf hem vervolgens een blikje fristi, maar haar zoontje sloeg het zo uit haar handen en zei "raap het maar op en drink zelf maar die vieze fristi"
Mijn mond viel zowat open van verbazing, vooral omdat ze 't gewoon weglachte en hem geen eens een standje gaf.
Haar zoontje begon vervolgens rond te rennen in die tent en viel ook andere mensen lastig, door dingen van hun tafeltje af te pakken en op een gegeven moment kroop hij onder een tafeltje waar hij aan een vrouw haar rokje liep te trekken.
Aangezien mijn vriendin niks deed riep ik hem tot orde en zei dat hij rustig moest gaan zitten, wat hij toen ook deed.

De rest van de avond verliep rustig, maar tot mijn verbazing kreeg ik de volgende dag een app van haar dat ze het niet leuk had gevonden dat ik haar kind schreeuwde.
Ik was echt flabbergasted, omdat ze verder niks had laten merken en ze hem zelf ook niet corrigeerde.
Ik had zoiets van het is haar kind, dus ik zal er maar niet tegen in gaan.
Haar kind mag zich blijkbaar misdragen in het openbaar en niemand mag er wat van zeggen, want anders zijn de rapen gaar.

Ben wel even benieuwd hoe jullie hierover denken.
Mogen andere mensen jouw kind corrigeren, waarom wel of waarom niet?
Mooi gehandeld van jou. Jij gaat betere moeder worden dan die zogenaamde vriendin van je.

ronny lust een lolly

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 11 mei 2015, 09:08:45 »
Nee dat zal niet nodig zijn. Want mijn kinderen krijgen een goede Sanatan Dharm opvoeding. Ze zullen leren wat respect is voor je medemens. :)

Liefs,
A.S.
wicky wicky wicky are are are kaha bate bate bate!!!!!!!!!!

ronny lust een lolly

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 11 mei 2015, 09:09:34 »
Mooi gehandeld van jou. Jij gaat betere moeder worden dan die zogenaamde vriendin van je.
wat een onnozel ben je toch hahahahahaha!!!

Shailesh pijpt Wiradj D.

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 9 juni 2015, 16:41:50 »
Hallo allemaal,

Ik was van het weekend met een vriendin van mij een drankje gaan doen.
Ze kon geen oppas regelen voor haar zoontje, dus die had ze meegenomen.
Ik vond dat geen probleem, want ik hou van kinderen en we zouden daarna toch naar mijn huis gaan.
Mijn vriendin deed de bestelling en ik zocht alvast een leuk plekje op waar we konden zitten.
Even later komt mijn vriendin eraan met de drankjes en ik hoor die kleine van haar al dreinen.
Hij wilde graag frisdrank, maar dat mocht hij niet van zijn moeder.
Mijn vriendin gaf hem vervolgens een blikje fristi, maar haar zoontje sloeg het zo uit haar handen en zei "raap het maar op en drink zelf maar die vieze fristi"
Mijn mond viel zowat open van verbazing, vooral omdat ze 't gewoon weglachte en hem geen eens een standje gaf.
Haar zoontje begon vervolgens rond te rennen in die tent en viel ook andere mensen lastig, door dingen van hun tafeltje af te pakken en op een gegeven moment kroop hij onder een tafeltje waar hij aan een vrouw haar rokje liep te trekken.
Aangezien mijn vriendin niks deed riep ik hem tot orde en zei dat hij rustig moest gaan zitten, wat hij toen ook deed.

De rest van de avond verliep rustig, maar tot mijn verbazing kreeg ik de volgende dag een app van haar dat ze het niet leuk had gevonden dat ik haar kind schreeuwde.
Ik was echt flabbergasted, omdat ze verder niks had laten merken en ze hem zelf ook niet corrigeerde.
Ik had zoiets van het is haar kind, dus ik zal er maar niet tegen in gaan.
Haar kind mag zich blijkbaar misdragen in het openbaar en niemand mag er wat van zeggen, want anders zijn de rapen gaar.

Ben wel even benieuwd hoe jullie hierover denken.
Mogen andere mensen jouw kind corrigeren, waarom wel of waarom niet?
mooi gehandeld

devil jack pijpt shailesh

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 25 september 2015, 21:07:35 »
ik vindt et abnormaal om koters van anderen te corrigeren. corrigeer eerst jezelf voor je anderen gaat oordelen. wie ben jij over anderen te oordelen . abnormaal asociaal gedraag is dat. vindt ik dan.

de echte echte kaske

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 6 oktober 2015, 01:45:55 »
ik vindt et abnormaal om koters van anderen te corrigeren. corrigeer eerst jezelf voor je anderen gaat oordelen. wie ben jij over anderen te oordelen . abnormaal asociaal gedraag is dat. vindt ik dan.
jij zo wie zo analfabeet eerst zelf goed lezen voordat je hier reactie plaats!!  :spank:

Offline Krau_Krau

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 28 oktober 2015, 15:38:26 »
een riem werkt altijd...

Kaise.nl

« Reactie #43 Gepost op: 28 oktober 2015, 15:38:26 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: