collapse

Auteur Topic: koelvloeistof.  (gelezen 1517 keer)

nandoe26

• Gast
koelvloeistof.
« Gepost op: 1 oktober 2013, 21:08:23 »
Beste lezers,

Ik had een vraag over lekkage van koelvloeistof van mijn auto. vorige week 3 dagen achter elkaar druppelde koelvloeistof net onder de radiator (bestuurderskan t), ging toen de monteur. die heeft het nagekeken, hij zegt dat er niks aan de hand is.

Heeft iemand tips of slechte ervaring hiermee. Ben bang dat het opeens op het snelweg misgaat.

Kaise.nl

koelvloeistof.
« Gepost op: 1 oktober 2013, 21:08:23 »

oijo@2

• Gast
Re: koelvloeistof.
« Reactie #1 Gepost op: 2 oktober 2013, 08:28:53 »
Beste lezers,

Ik had een vraag over lekkage van koelvloeistof van mijn auto. vorige week 3 dagen achter elkaar druppelde koelvloeistof net onder de radiator (bestuurderskan t), ging toen de monteur. die heeft het nagekeken, hij zegt dat er niks aan de hand is.

Heeft iemand tips of slechte ervaring hiermee. Ben bang dat het opeens op het snelweg misgaat.

zoek een echte monteur en niet vriend van die om niet zo goedkoop te willen betalen

martijn

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 3 oktober 2013, 22:28:27 »
Beste lezers,

draai de auto om op zn kop

corrado monteur

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 4 oktober 2013, 05:10:33 »
Beste lezers,

een ei breken en in koelvloeistofr esevoir doen, worden alle lekages gedicht.

"if it ain't broken, don't fix it."

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 4 oktober 2013, 05:10:33 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: