collapse

Auteur Topic: moet ik hiermee doorgaan of niet?  (gelezen 3411 keer)

sudir23

• Gast
moet ik hiermee doorgaan of niet?
« Gepost op: 1 september 2013, 19:10:21 »
Hallo allemaal, namaste
Ik ben een 23 jarige jongen met een probleem…iets meer dan 6 maanden geleden heb ik een 21 jarige meid (we zijn allebei hindoestaans) leren kennen, en het klikte direct. We passen perfect bij elkaar…op een ding na. Een week geleden hadden we gepraat over ons verleden, en toen vertelde ze me dat ze 2 jaar lang een serieuze relatie met een bakra heeft gehad. Ik deed toen alsof ik het niet erg vond, maar dat vind ik wel aangezien ik het helemaal niks vind gemengde relaties. Ikzelf ben alleen met hindoestaanse meisjes uitgegaan en ik ging ervan uit dat haar vorige relaties dat ook waren, in ieder geval wist ze dat ik dat helemaal niet goed vind en heeft ze er over gezwegen al die tijd. Nu zegt ze dat ze er echt spijt van heeft, die gast heeft haar geplayed blabla bla, maar feit blijft dat ze dit verzwegen heeft. we komen beide uit traditionele gezinnen en niemand wist het bij haar, ze heeft er duidelijk 2 jaar lang over kunnen liegen tegen iedereen dus ik vraag me af wat ze nog meer verzwijgt...al hoewel ze zegt nu eerlijk te zijn.

Wat nu? Ik vind het een walgelijk idee dat een bakra mijn vrouw heeft aangeraakt, maar verder passen we perfect bij elkaar. Ik ben ten einde raad, aan de ene kant wil ik het beeindigen maar andere kant helemaal niet. Ik heb haar verteld dat ik niet weet of we ermee door moeten gaan, maar nu belt ze me huilend elke dag op…ik moet snel een beslissing nemen mensen. Alstjeblieft help me een verstandige keuze te maken ik ben ten einde raad.
Sudir

Kaise.nl

moet ik hiermee doorgaan of niet?
« Gepost op: 1 september 2013, 19:10:21 »

wiradj dindiali

• Gast
Re: moet ik hiermee doorgaan of niet?
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2013, 22:03:44 »
wat ben jij een walgelijk en hypocriet persoon. mijn advies is om haar te dumpen, want jij verdient haar niet!

relaxed

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2013, 11:10:29 »
Ik vind dat meisje nog dommer dan jou. Dat ze huilt om zo een zielige hypocriete persoon als jij.
Ze had helemaal niet eerlijk moeten zijn tegen jou, van eerlijkheid krijg je toch alleen maar drama typisch bij die domme koelies. En jij bent daar een voorbeeld van.

vies aapje

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2013, 13:56:23 »
ik weet wat je bedoeld, ik had ongeveer zoiets meegemaakt, mensen kunnen wel zeggen je moet in de toekomst kijken, maar dat gaat dus niet, feit is dat je deze topic hebt geopend.

je zou op zich wel gelukkig kunnen worden met haar en misschien is ze de liefde van je leven, maar je moet kijken of dat opweegt tegen haar verleden.

bij mij was het zo dat toen ik erachter kwam dat er iets kapot was gegaan, ook al wist ik van met haar wil ik verder gaan, mijn gevoel kon het niet verkroppen, mijn eergevoel dat iemand haar al had gebanged, het klinkt raar maar ik vond haar een vieze.

ik hoop voor je dat je er snel uit komt, want haar aan het lijntje houden is ook niet netjes

kabhi kushi

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2013, 20:29:37 »
Hallo allemaal, namaste
Ik ben een 23 jarige jongen met een probleem…iets meer dan 6 maanden geleden heb ik een 21 jarige meid (we zijn allebei hindoestaans) leren kennen, en het klikte direct. We passen perfect bij elkaar…op een ding na. Een week geleden hadden we gepraat over ons verleden, en toen vertelde ze me dat ze 2 jaar lang een serieuze relatie met een bakra heeft gehad. Ik deed toen alsof ik het niet erg vond, maar dat vind ik wel aangezien ik het helemaal niks vind gemengde relaties. Ikzelf ben alleen met hindoestaanse meisjes uitgegaan en ik ging ervan uit dat haar vorige relaties dat ook waren, in ieder geval wist ze dat ik dat helemaal niet goed vind en heeft ze er over gezwegen al die tijd. Nu zegt ze dat ze er echt spijt van heeft, die gast heeft haar geplayed blabla bla, maar feit blijft dat ze dit verzwegen heeft. we komen beide uit traditionele gezinnen en niemand wist het bij haar, ze heeft er duidelijk 2 jaar lang over kunnen liegen tegen iedereen dus ik vraag me af wat ze nog meer verzwijgt...al hoewel ze zegt nu eerlijk te zijn.

Wat nu? Ik vind het een walgelijk idee dat een bakra mijn vrouw heeft aangeraakt, maar verder passen we perfect bij elkaar. Ik ben ten einde raad, aan de ene kant wil ik het beeindigen maar andere kant helemaal niet. Ik heb haar verteld dat ik niet weet of we ermee door moeten gaan, maar nu belt ze me huilend elke dag op…ik moet snel een beslissing nemen mensen. Alstjeblieft help me een verstandige keuze te maken ik ben ten einde raad.
Sudir

je kant haar pas 6 mnd en ze moet je zeker vanaf dag 1 al alles over haar vertellen? bitch please........

Offline vaillantlaan boy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 8 september 2013, 21:32:41 »
Beter nu uitmaken dan hele leven lang haar in de gaten te houden en terug te denken aan de shit.
Aangezien je er niet makkelijk je dag door kan brengen ermee.

baboeram.

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 6 juli 2014, 14:37:51 »
Hallo allemaal, namaste

Sudir

ik denk dat het probleem bij jouw ligt, waarbij jij eraan moet denken dat ze die bakra elke dag pijpte en ook de gedachte erbij hebt :  hoe moet ik haar tongen. want dit vind ik smerig omdat ze de tolli van een bakra in haar mond heeft gehad.

boy geloof me: wat ze bij hem fout heeft gedaan, gaat ze bij jouw goed doen.
als je haar warm houd, krijgt ze geen klappertanden hihihi

Kaise.nl

« Reactie #6 Gepost op: 6 juli 2014, 14:37:51 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: