collapse

Auteur Topic: Veranderen van geloof  (gelezen 3274 keer)

jai hind!

• Gast
Veranderen van geloof
« Gepost op: 23 augustus 2013, 18:39:36 »
Mensen die van geloof veranderen zijn de grootste schijnheilige mensen die dan plotseling extreem gelovig worden> dit is mijn mening. Wat vinden jullie hiervan?

Kaise.nl

Veranderen van geloof
« Gepost op: 23 augustus 2013, 18:39:36 »

calcutta

• Gast
Re: Veranderen van geloof
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2013, 12:58:20 »
Mensen die van geloof veranderen zijn de grootste schijnheilige mensen die dan plotseling extreem gelovig worden> dit is mijn mening. Wat vinden jullie hiervan?

Het geloof is met name gebaseerd op het brengen van ,welvaart,rijkdom en goede gezondheid.
Als het huidige godsdienst dat niet brengt, stappen mensen dan uit wanhoop over op een andere godsdienst.

note: Mensen die aan een lotterij meedoen, die geloven ook dat men de jackpot gaat winnen, de enige winnaar zijn de lotterij en de staat(belasting).   

Adi's compagnon

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2013, 23:38:15 »
Geloof en religie is voor de domme mensen van tegenwoordig. Slimme mensen geloven niet in 2013.

relaxed

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2013, 11:14:56 »
Veranderd of niet veranderd. Meeste mensen die zo gelovig spelen zijn zooooooo ontzettend schijnheilig. Ze hebben zogenaamd normen en waarden, maar doen de meest ranzigste dingen.

monkey baviaan

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2013, 16:14:29 »
Veranderd of niet veranderd. Meeste mensen die zo gelovig spelen zijn zooooooo ontzettend schijnheilig. Ze hebben zogenaamd normen en waarden, maar doen de meest ranzigste dingen.

Klopt, dan kunnen ze later om vergiffenis vragen bij hun god.

Tessje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2013, 16:00:21 »
Sorry maar ik ben gelovig, ik zit op het gymnasium, en doe geen ranzige dingen. Ik bid vooral voor andere mensen, en als ik iets fout doe vraag ik vergiffenis bij god, maar dat gebruik ik niet als excuus dat ik alles fout mag doen!!

baboeram.

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2014, 01:01:14 »
als ik van geloof zou veranderen, dan is alleen bij een geloof waar 10 vrouwen hebben verplicht is.
Dan komen die 10 tenminste in goede handen terecht.

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2014, 22:08:12 »
als ik van geloof zou veranderen, dan is alleen bij een geloof waar 10 vrouwen hebben verplicht is.
Dan komen die 10 tenminste in goede handen terecht.
Hindoeisme is beste en ware geloof.

baboeram.

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 12 juni 2014, 01:37:16 »
Hindoeisme is beste en ware geloof.
en waaruit baseer jij dat?

Ved Vyaas

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 12 juni 2014, 12:13:22 »
en waaruit baseer jij dat?

Ga maar onder mijn topics zoeken, beta. Dan zie je hele lijst waarom Sanatan Dharm beste geloof is.

Liefs,
Adi Shankar

Zucht

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 28 juni 2014, 00:47:46 »

ik vind dat je uit de kast moet komen.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11 Gepost op: 26 september 2014, 11:54:59 »

Nee vind ik niet, als je bv ouders hebt die hindoe of moslim zijn word dat geloof je meegegeven dus moet je het wel soort van aanvaarden
Sommige mensen komen op latere leeftijd erachter dat ze niet helemaal achter zo een geloof staan en dan is het ze goed recht om te bekeren tot een ander geloof
Ik vind dat je kinderen vrij daarin moet laten want tegenwoordig heb je veel mensen die zeggen dat ze hindoe of moslim zijn maar ze beleiden geen moer omdat ze zelf niet erin geloven, alleen uit respect voor hun ouders gaan ze af en toe naar een mandir of moskee
Of je geloof ergens in of niet vind ik, niet half half want daarmee hou je alleen jezelf voor de gek
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Sushje

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 2 oktober 2014, 01:34:21 »
ieder mens zoekt naar voldoening in wat voor vorm dan ook.
Ene gaat vreemd en een ander pleegt overval.

Als er 1 is die van geloof veranderd omdat hij/zij wel een voldoening uit hun geloof haald zonder dat ze een ander ermee benadelen, waarom zou jij daar problemen mee hebben??

Kaise.nl

« Reactie #12 Gepost op: 2 oktober 2014, 01:34:21 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: