collapse

Auteur Topic: Hindoestaanse tienermoeders  (gelezen 2650 keer)

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Hindoestaanse tienermoeders
« Gepost op: 31 juli 2013, 21:22:27 »
Beste kaise.nl,

Ik zou graag met jullie willen discussiëren over het fenomeen: de Hindoestaanse tienermoeder. Om even de term te verduidelijken het gaat hier om ongetrouwde Hindoestaanse sletjes... euh ik bedoel meisjes die voor hun 20e zwanger raken van hun vriendje.

Ik had voordat ik de onderstaande documentaire uit 2012 op OHM tv zag geen idee dat dit speelde binnen onze gemeenschap. Ik dacht altijd dat tienerzwangers chappen vooral voorkwamen bij Surinaamse, Antilliaanse en Nederlandse meisjes. Die naief genoeg zijn om zonder na te denken hun benen te spreiden voor de zoveelste gladjanus met mooie praatjes.

De eerder genoemde OHM documentaire (http://www.nederland2.nl/programmas/5353-tienermoeders/uitzending/35188?missed=true ) gaat over de 16-jarige Hindoestaanse Roxxanna, uit die zwanger is geraakt van haar vriend Godsay, vervolgens is bevallen en uiteindelijk met die jongen is getrouwd.

Uit een in 2011 gepucliceerd, door het Radboud Universitair Medisch Centrum genaamd 'Geboorte regeling door allochtone vrouwen' blijkt dat vooral Marokkaanse, Turkse en Hindoestaanse meisjes relatief vaak abortus plegen. Echter wordt er niet genoemd of deze abortussen binnen of buiten het huwelijk gepleegd worden.

Mijn vraag aan de kaise.nl leden is dan ook in hoeverre zijn jullie bekend met Hindoestaanse tienermoeders? En wat vinden jullie van dit soort meisjes.

Deel je mening aub.

Groet.

Adi Shankar

Kaise.nl

Hindoestaanse tienermoeders
« Gepost op: 31 juli 2013, 21:22:27 »

Bullshit

• Gast
Re: Hindoestaanse tienermoeders
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2013, 21:48:34 »
Mijn mening ze moeten het zelf weten kan me geen reet schelen wie wat doet. En waar staat eigenlijk geschreven dat je voor je huwelijk geen kinderen mag maken?

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2013, 22:44:26 »
Mijn mening ze moeten het zelf weten kan me geen reet schelen wie wat doet. En waar staat eigenlijk geschreven dat je voor je huwelijk geen kinderen mag maken?
Volgens het Hindoeïsme zijn er vier ashrams (levensfases):

Brahmacharya  - de leerfase
Grihastha - de huishoudersfas e
Vanaprastha - de gepensioeneerd e fase
Sannyasa - de spirituele fase

Alleen in de Grihastha en Vanaprastha fase mag je volgens ons geloof seks hebben. Tevens is er maar één manier on de Grihastha fase te betreden en dat is dmv het huwelijk.

Offline Jiggaynesegirl

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 31 juli 2013, 23:21:18 »
Als het kind niks tekort komt, nex no fout.

Ik en me man uit India

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #4 Gepost op: 31 juli 2013, 23:39:53 »
Als het kind niks tekort komt, nex no fout.
Ben jij niet bang dat door een kind te nemen - zonder een binding zoals het huwelijk - de moeder in kwestie zich bloodstelt aan risico's zoals schooluitval of uitkeringsafha nkelijkheid?

Vergeet niet dat in veel gevallen waarbij de vader wegrent als een bitch de zorg voor het kind volledig bij de moeder terecht komt.

Offline Jiggaynesegirl

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2013, 23:46:14 »
Ben jij niet bang dat door een kind te nemen - zonder een binding zoals het huwelijk - de moeder in kwestie zich bloodstelt aan risico's zoals schooluitval of uitkeringsafha nkelijkheid?

Vergeet niet dat in veel gevallen waarbij de vader wegrent als een bitch de zorg voor het kind volledig bij de moeder terecht komt.
De risico op schooluitval of uitkeringsafha nkelijkheid zit er altijd in, wether you're married or not.

Tegenwoordig hebben vrouwen een man nieteens nodig om een kind op te voeden. (buiten het feit om dat vaders wel degelijk iets toevoegen aan de opvoeding wat vrouwen niet in zich hebben) Je leeft in Nederland en alle mogelijkheden en mddelen zijn aanwezig om als alleenstaande moeder je kind te kunnen opvoeden.

Ik en me man uit India

Ramchandar

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 1 augustus 2013, 07:11:04 »
siyaane puchhaa,
kalajugame dharam karamako koi nahi maanegaa?
to prabhu bole:

dharam bhi hogaa, karam bhi hogaa
paratu sharama nahi hogi
baata baata para maata pitaako     
ladakaa aankha dikhaaegaa

Adi's zusje

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 31 augustus 2013, 03:14:06 »
Beste kaise.nl,

Ik zou graag met jullie willen discussiëren over het fenomeen: de Hindoestaanse tienermoeder. Om even de term te verduidelijken het gaat hier om ongetrouwde Hindoestaanse sletjes... euh ik bedoel meisjes die voor hun 20e zwanger raken van hun vriendje.

Ik had voordat ik de onderstaande documentaire uit 2012 op OHM tv zag geen idee dat dit speelde binnen onze gemeenschap. Ik dacht altijd dat tienerzwangers chappen vooral voorkwamen bij Surinaamse, Antilliaanse en Nederlandse meisjes. Die naief genoeg zijn om zonder na te denken hun benen te spreiden voor de zoveelste gladjanus met mooie praatjes.

De eerder genoemde OHM documentaire (http://www.nederland2.nl/programmas/5353-tienermoeders/uitzending/35188?missed=true ) gaat over de 16-jarige Hindoestaanse Roxxanna, uit die zwanger is geraakt van haar vriend Godsay, vervolgens is bevallen en uiteindelijk met die jongen is getrouwd.

Uit een in 2011 gepucliceerd, door het Radboud Universitair Medisch Centrum genaamd 'Geboorte regeling door allochtone vrouwen' blijkt dat vooral Marokkaanse, Turkse en Hindoestaanse meisjes relatief vaak abortus plegen. Echter wordt er niet genoemd of deze abortussen binnen of buiten het huwelijk gepleegd worden.

Mijn vraag aan de kaise.nl leden is dan ook in hoeverre zijn jullie bekend met Hindoestaanse tienermoeders? En wat vinden jullie van dit soort meisjes.

Deel je mening aub.

Groet.

Adi Shankar

Dit is typisch lowlife koeliegedrag en wederom van Adi de kaiseprofeet. Roddelen over andere hindoestanen. Ga je druk maken om de uitvaartverzek ering van je oma of zo, maak jezelf nuttig.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #8 Gepost op: 31 augustus 2013, 19:33:20 »
Dit is typisch lowlife koeliegedrag en wederom van Adi de kaiseprofeet. Roddelen over andere hindoestanen. Ga je druk maken om de uitvaartverzek ering van je oma of zo, maak jezelf nuttig.
:Facepalm:

Het feit dat jij niet het verschil ziet tussen roddelen en het bevorderen van een goede moraal in lijn met de Hindoedharm door addharm (slechte moraal) te veroordelen.

Eigenlijk mag jij je vereerd dat ik uberhaupt op jouw debiele post reageer.

Kaise.nl

« Reactie #8 Gepost op: 31 augustus 2013, 19:33:20 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: