collapse

Auteur Topic: Oprichting Hindu Commando Holland, doe mee  (gelezen 1460 keer)

dewanand2

• Gast
Oprichting Hindu Commando Holland, doe mee
« Gepost op: 27 april 2013, 23:41:52 »
namaste kaise losers, en alle kantraki's in Nederland die nu hier wonen als vierde en vijfde generatie Indiers en dus bruintjes en zwartjes zijn,

De maat is vol voor mij nu, sorry, heden was ik bij een bijeenkomst van Dialooghuis in Den Haag en mensen van Rainbow waren ook daar. Ik ben de hele discriminatie nu zat in Nederland, gewoon zat, die hele apartheid en rassenscheidin g hier en de discriminatie van vooral Hindoestaanse mannen (ook die moslims, christenen en koelienisten he) ben ik schijtzak.  Wij zijn en blijven bruintjes en zwartjes en zijn gewoon verdoemd hier in een land van lange, potente en grootgeschapen blanke mannen. Onze penis is kleiner en wij zijn verdoemd, onze koeliemeiden haten ons nu en ze nemen demonstratief een lange, grootgeschapen blanke man gewoon om ons hun haat en minachting te tonen.  Wij zijn verdoemd nu als lagere koelie mannen en dit is onze eigen schuld denk ik.   

OOk negers hebben dit probleem nu overal in blanke wereld gewoon omdat een neger een zwarte kleur heeft en ook verdoemd is om lager ras te blijven en men zal ze haten en het ze diep laten voelen hoor.  Zelfmoord negers en wij koelie / kantraki mannen is hoogste in Nederland maar die blanke media en politici negeren dit gewoon en praten alleen over de zelfmoorden onder hindoemeisjes en laten ons maar lekker doodgaan.  In elk bedrijf waar een bruintje of zwartje werkt wordt hij meedogenloos kapot gediscrimineer d elke dag opnieuw tot hij het opgeeft en zelfmoord pleegt of burn out krijgt. 

Ja, ik wil maar weg uit Nederland als bruintje nu, zinloos verder hier en toch al verloren, hele economie is verdoemd hier mannen tot na 2040 en de rassendiscrimi natie zal explosief stijgen, wij zijn slechts aan het begin nu he van een heel lange periode van radicalisering en meer voelbare rassenhaat en vernietiging van alles wat een kleurtje heeft. Wij zijn verdoemd.

Ik wil met jullie een Hindu Commando oprichten en doe een beroep op alle levende Hindoemannen in Nederland die niet bang zijn voor de lange blanke mannen met hun grote penissen. Doe mee he als je durft te denken met je bruine hindoe hersenen. Onze koeliemeiden zijn al totaal verloren nu dus we kunnen ze maar vergeten verder, laat ze maar wegrotten met hun dunne bruine beentjes wijd in hollandse gaskamers en bordelen want dat is hun vervloekte karma en zij kiezen er maar dansend zelf voor he. Hindoemeiden aanbidden lange dikke shiva lingams dus een lange blanke lul is voor hen gewoon echt de pik van Shiva zelf en het moet blank zijn he want dan zien zij de sterretjes zelf uit Krishnaloka en raken zij verlicht in donkere peeshokjes.  Zo denken onze koelie apinnen helaas he. 

Ons Hindu Commando Holland gaat deze dingen doen:

oprichting Shri Ram ka Desh realiseren, met steun van politiek en leger uit India en China.  India heeft een minsterie voor kantraki's, wij dus diaspora koelies buiten India.
Ik wil ook samen invloed krijgen in India om orde op zaken daar te stellen.
Samenwerking met Indiase Ambassade is ook noodzakelijk.

Wel wil ik hard de kaarten op tafel leggen nu meteen in hele blanke mannen wereld als Hindoe fundamentalist, Andersen Behring Breivik deed dit al met zijn bommen en AK 47 he op klassieke blanke man manier, maar ik zal een zwaar Hindoeistische  Brahm Astra op tafel pleuren, een hindoe nucleaire bom van zuivere Gyaan uit Krishnaloka en dan wil ik zien of de lange blanke man met zijn grote superieure welvaartslul van mij kan winnen en dat witte ding in zijn  broek nog stijf zal kunnen krijgen. 

Ik hoop dat jullie kantraki mannen mee willen doen. Reageer binnen zes weken, jullie organisaties mogen ook meedoen.   Jullie gaskamers betalen jullie nu al zelf he en dat vinden de blanken een hele vooruitgang sinds WOII in nazi Duitsland. Google psycho gaskamers en koude holocaust dan weet je hier meer over uit mijn onderzoek.

Altecrea zal mijn yoedh als sannyasi zegenen en mij wapenen met zuivere kennis uit Krishnaloka,

Dewanand
hindoe fundamentalist
planet of the intelligent apes

Kaise.nl

Oprichting Hindu Commando Holland, doe mee
« Gepost op: 27 april 2013, 23:41:52 »

@dewanand

• Gast
Re: Oprichting Hindu Commando Holland, doe mee
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2013, 16:24:17 »
hahaha dewanand, je hebt wel gelijk

In Nederland zijn die koelies slaafjes van blanken en in Suriname zijn het slaafjes van negers. Hindoestanen zijn gewoon een kansloos en uitstervend volk.

Maar waar maak jij je druk om? Leef gewoon je eigen leven en maak je niet druk om wat die andere koelies uitspoken.

dewanand2

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2013, 00:29:27 »
ok kaise losers, kijk zo denk ik als hindoe fundamentalist over blanke mannen met hun superieure welvaartslulle n die ze hebben gevoed met ons zwart voedsel hoor. ze vreten ons eten en hun blanke lullen worden super groot en toch gaan ze ons kapot discrimineren, negeren en onderdrukken als bruintjes en zwartjes, jonges hallo lagere kaste kantraki aapjes met vieze kleurtjes klim uit je boomtoppen man, open je domme zwarte oogjes of als je dit lekker vind dan maar open je grote zwarte scheur als je het zo lekker vind om in je zwarte koelie reet genaaid te worden door de grote blanke lullen dan maar en rot weg in je kist.

namaste Chakradhar and other Vedic friends,

The problem of mass conversion to Christianity is our own fault, we are too lazy and stupid to fight it ourselves. It is our brainless attitude toward christians, especially the white men, who sell christianity. 

I didnít learned anything about my HIndu religion during my youth in Surinam and after discrimination by white christians in Holland I started digging into my roots in India and converted myself to Hindu Vedic Dharm and now I am a Hindu writer, proud and not white.  I fight against all white christians whenever I meet them, just today one mailed me after I told him the truth.  I have no mercy with white christians and I donít accept their lies of the Bible. People know me in Holland as a radical HIndu. 

I am specialized in our holy superior Bhagavad Gita and I developed the word Gitastani (girl: gitarani) as someone who believes in this holy Hindu scripture and Hindu girls find it so wonderful if they hear it.  So conversion to HInduism is possible and the Bhagavad Gita also speaks about a second birth after consuming the nectar of this holy book.

In my book Koran forbid or rewrite I explained how conversion to Hinduism works, and I also  stated a definition of the Hindu woman.  Why Hindus donít study my views?  We donít  look at our own treasure, almost 54 holy books, think about our Vedaís with 22,000 mantras in Sanskrit. So I say, donít complain only, but do it yourself and donít blame your own stupid black weakness  on the white men.  This is what white men learned me here in Holland and they are right.  Nowaday all white men respect me as a Hindu writer and  they admire my high level of knowledge and how I fight to get ahead, just like they are doing.  White men say me that I think like them and I say them, no I am thinking like a hindu fundamentalist and they like it how I offend them.  My skincolour is golden brown and I always tell this everywhere I meet white people and they like it to see how I fight for myself and my dignity.   I donít worship the white men anymore as gods. 

We brown and black people are our own destroyers and the same is going on in Holland and Surinamj.  We want to be the slaves of superior white men and it is our own fault and stupidness.  Hindus and negroes must change their attitude I think.   We are the ones who are not white skinned and we were slaves during 1400 years, and till today we want to be slaves of white people. 

India today is a tragedy as I see and it disappoints me. Do Hindus have smaller brains than white men?  Christianity is waste of the white men who were the terrorists of the world during the colonial era, so wake up and  read your own hindu scriptures yourself.  It is a racial problem now and donít say I lie, but think yourself. 

Altecrea will bless us with the mental bullets of the holy Bhagavad Gita,

Dewanand
HIndu fundamentalist
delft, Holland
Planet of the intelligent apes
see my huge site in dutch and english, one of the biggest in holland of an independant hindu writer:
www.dewanand.c om

apenland

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2 mei 2013, 04:30:31 »
suriname is een verloren apenland

zolang er negers wonen zal het nooit wat worden daar

wees blij dat je hier woont en niet in dat primitieve suriname

kattenleger

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2 mei 2013, 16:39:59 »
Wordt Wieroe dan de officier?

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 10 december 2017, 00:44:31 »
hoe denken jullie over dit idee??
een hindu commando oprichten in blank nederland??  strijden tegen de bittere discriminatie hier in arisch nederland?? 

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2018, 22:43:22 »
hahahha ik hoorde dat de moderne, wijd uitgerekte Haagse koelie/ HONDoe meiden van de vierde generatie nu een superieur Hindoe Hoeren legertje hebben opgericht. 

die ULTRA geemancipeerde koelie meiden lopen hele dag rond nu met  militante, PIKzwarte  stijfgevingerd e  schaamlippen.   

Kaise.nl

« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2018, 22:43:22 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: