collapse

Auteur Topic: Waarom weigeren veel Hindoestanen te erkennen dat ze allochtoon zijn?  (gelezen 4475 keer)

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Hoe komt het toch dat veel Hindoestanen wanneer de discussie rond allochtonen en integratie weer eens oplaait weigeren te erkennen dat ze allochtoon zijn?

Het meeste domme antwoord gehoorde verklaring die Hindoestanen vaak geven is dat zij geen allochtoon zijn, omdat zij of hun ouders geboren zijn onder de Nederlandse vlag.

Dit houdt in dat Hindoestanen zichzelf als NL'er beschouwen, omdat zij geboren zijn in de tijd dat Suriname nog een Nederlandse kolonie was.

Nou is mijn vraag aan de kaise.nl leden en irritante gasten die toch maar blijven reageren want Shailesh heeft die teringfunctie nog niet uitgeschakeld of zij het eens zijn met deze opvatting, of juist totaal niet.

Geef je mening en beargumenteer hem aub duidelijk.

Liefs,

Adi Shankar

Kaise.nl

Adi Shankara

• Gast
Re: Waarom weigeren veel Hindoestanen te erkennen dat ze allochtoon zijn?
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2013, 18:36:55 »
Ey kneus luister dan. NIEMAND interesseert zich in jou topics. Jij kan kaise forum NIET redden. Misschien moet je weer anoniem  topics openen dat je moddereter moet worden. Spring van gebouw idioot dat je bent. Kaise is echt je leven. Shailesh, Vinod, LL, Ratan, allemaal interesseren in jou niet. Ook bezoekers niet in jouw topics. Ga maar van die gebouw springen, nerd.

Offline Deepak1987

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2013, 19:33:18 »
Hindoestanen zijn geen allochtonen, mits Hindoestanen uit Suriname komen. Surinamers zijn (voormalig) rijksgenoten.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 10 maart 2013, 14:29:55 »
Waarom ontkennen veel blanke Nederlanders dat hindoestanen ook mensen zijn en geen barbaren/beesten/allochtonen/buitenlanders zijn?
Je blijft een buitenlander voor een bak ra, maar sommige hindoestanen willen daar toch een positieve draai aan geven.
Proberen mag altijd.
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #4 Gepost op: 10 maart 2013, 20:15:18 »
Hindoestanen zijn geen allochtonen, mits Hindoestanen uit Suriname komen. Surinamers zijn (voormalig) rijksgenoten.
Whaahahahahahha voormalig rijksgenoten.

Niks ervan, gewoon geboren in een ander land dan Nederland of de kinderen van ouders afkomstig uit een ander land dan Nederland. Oftewel allochtoon.

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 10 maart 2013, 21:22:20 »
Omdat het woord allochtoon een vaak negatieve lading heeft hier in Nederland daarom willen we geen allochtoon genoemd worden. Trouwens de meeste zijn hier geboren en getogen en wonen hier hun hele leven en zijn toch ingeburgerd dus voelen ze zich geen buitenlander of allochtoon meer. Heeft nix te maken met verlogenen van eigen cultuur of wat dan ook.

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 10 maart 2013, 21:24:09 »
Waarom ontkennen veel blanke Nederlanders dat hindoestanen ook mensen zijn en geen barbaren/beesten/allochtonen/buitenlanders zijn?
Je blijft een buitenlander voor een bak ra, maar sommige hindoestanen willen daar toch een positieve draai aan geven.
Proberen mag altijd.

Helaas wel. Ik haat het dat ze ons zo blijven noemen terwijl de meeste hier geboren en getogen zijn en gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben. Staat in ons paspoort dus nix allochtoon.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #7 Gepost op: 10 maart 2013, 21:48:46 »
Helaas wel. Ik haat het dat ze ons zo blijven noemen terwijl de meeste hier geboren en getogen zijn en gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben. Staat in ons paspoort dus nix allochtoon.
Zie hier aldus de dikke Van Dale:

"
nl-nl
Betekenis ' Allochtoon '

Je hebt gezocht op het woord: Allochtoon.

1al·loch·toon (bijvoeglijk naamwoord) 1van elders afkomstig
2al·loch·toon (de; m,v; meervoud: allochtonen) 1iemand die van elders afkomstig is: het CBS definieert een allochtoon als iemand van wie minimaal één van de ouders in het buitenland geboren is

Alstublieft dankuwel!

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 10 maart 2013, 23:27:38 »
En toch zie ik mezelf niet als allochtoon. Ik snap al helemaal niet waarom die blanke zo graag donkere mensen altijd een etiket willen geven. Het is onzin om ons zo te noemen. Dit is gewoon een manier om te laten zien dat ze ons nog steeds niet accepteren. Trouwens het woord allochtoon mag niet meer gebruikt worden. het is nu Nieuwe Nederlander geworden wat helemaal absurd is want de meeste donkere mensen wonen hier al 3 generaties.

Adi waarom wil je dit eigenlijk weten. Wil je zo graag in een hokje geplaatst worden door de blanke mensen hier? Als eerst zijn we mens

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #9 Gepost op: 10 maart 2013, 23:32:09 »
En toch zie ik mezelf niet als allochtoon. Ik snap al helemaal niet waarom die blanke zo graag donkere mensen altijd een etiket willen geven. Het is onzin om ons zo te noemen. Dit is gewoon een manier om te laten zien dat ze ons nog steeds niet accepteren. Trouwens het woord allochtoon mag niet meer gebruikt worden. het is nu Nieuwe Nederlander geworden wat helemaal absurd is want de meeste donkere mensen wonen hier al 3 generaties.

Adi waarom wil je dit eigenlijk weten. Wil je zo graag in een hokje geplaatst worden door de blanke mensen hier? Als eerst zijn we mens
Ik wil niet in hetzelfde hokje als hen geplaatst worden en zij willen ook niet dat wij in hetzelfde hokje geplaatst worden als zij...

Als zij ons niet accepteren waarom moeten wij onszelf zo erg naar beneden halen om geaccepteerd te worden?

Mij niet gezien.

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 11 maart 2013, 00:35:54 »
Wie zegt dat jij jezelf naar beneden moet halen. Wees nou maar gewoon jezelf dan komt alles goed. Leef en doe je ding. Voor andere denken en dingen bepalen heeft geen zin want daar bereik je niets mee.  Stoor je niet aan anderen. Krijg je alleen maar hoofdpijn van. En als jij jezelf allochtoon wil noemen prima. Maar laat ieder dat voor zichzelf bepalen.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 11 maart 2013, 10:43:34 »
Wie zegt dat jij jezelf naar beneden moet halen. Wees nou maar gewoon jezelf dan komt alles goed. Leef en doe je ding. Voor andere denken en dingen bepalen heeft geen zin want daar bereik je niets mee.  Stoor je niet aan anderen. Krijg je alleen maar hoofdpijn van. En als jij jezelf allochtoon wil noemen prima. Maar laat ieder dat voor zichzelf bepalen.
mee eens.
Niet goed,geld terug!

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #12 Gepost op: 11 maart 2013, 16:36:57 »
Jij bent degene die allochtonen naar beneden haalt. Omdat jij vind dat ik mijzelf naar beneden haal door mezelf allochtoon te noemen, hierdoor geef jij onbewust een negatieve lading aan het woord allochtoon.

Ik noem mijzelf allochtoon om mij te distancieren van de autochtone Nederlander in wiens land ik woon.

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 11 maart 2013, 17:23:39 »
 Ik haal geen enkele allochtoon naar beneden. Ik heb het puur over mezelf dat ik geen allochtoon ben omdat ik mij niet zo identificeer. Wat jij wil moet jezelf weten. Als jij je allochtoon wil noemen is jouw zaak. Thats all.

dewanand2

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 11 maart 2013, 18:45:54 »
namaste kaise losers en forum koelie tigers,

Heel interessante thema zeg en iets wat ik al heel lang en diepzinnig onderzoek.  Het is simpel hoor, gewoon deze PV functie bekijken uit mijn onderzoek:

Identiteit Nederland = funcition (X % blanken, Y procent niet blanken)

Hierbij geldt nu de relaties:
X plus Y is 100 procent, maar
Y << X
X is ongeveer 80 procent nu en het neemt heel snel af.
Y is dus ruim 20 procent, en alleen het uiterlijk bepaald hierbij of je blank bent of niet blank, en dit hoorde ik nog vorige week via een mailkontakt.

Ik mailde met een jongen van Frontaal Naakt en hij vertelde dat hij om zijn donkere ogen en krullend donker haar altijd al als buitenlander werd behandeld, terwijl hij wel puur Hollands was en blank. Interessant dacht ik toen en viel hem toch maar hard aan, want ik legde hem uit, jongen als je een koelietje als mij was met bruine kleur en tien procent van mijn problemen had dan was je allang dood door zelfmoord, dus zo superieur als lange blanke man ben je echt niet hoor. Ok, hij zal mij nooit meer terug mailen want zo een brutale reactie van mij als lage kaste bruintje gaat hij nooit accepteren toch. Zo zie je hoe laag ik ben als kleine bruine koeliekutvent in Nederland en dit maakte ik hard mee sinds ik in 1997 in Nederland kwam studeren en alles op bittere wijze ontdekte hoe vies en inferieur mijn bruine koeliekleur hier is man. Jarenlang vol lijden, discriminatie, eenzaamheid en suicidaliteit.  Mijn zelfhaat was extreem en ik heb nu berekend dat ik zeker minimaal 17.520 uren heb doorgebracht met suicidale ideeen, depressies, dieptepunten geestelijk, lijden, verlangen naar dood gaan etc tijdens illegale periode 1990 tot 1996 en ik was letterlijk paria van de paria's, werd met kapmessen weggejaagd door naaste familieleden hoor, een keer bijna op straat door bus overreden terwijl die familie achter mij aanrende met kapmessen om mij te vermoorden man. Dit is echt gebeurd met mij en hierom juist ben ik nu hard tegen elke lange blanke man met zijn grote welvaartslul.  Hard om hard, dan maar Japanse kamikaze strategie en als Samoerai tot de dood vechten tegen lange blanke mannen.  Eervol en trots wil ik sterven als bruine koelieschrijve r die toch niet dood kan gaan. Wens mij dood zeg ik tegen mensen dan help je mij.  Fuck the long white man. Ik wil dat ze later in 2040 maar verwerkt worden tot hondenvoer in China, als die kleingeschapen chinezen dan de absolute macht hebben op aarde en het Chinese leger superieur zal zijn.  Kleine lage kaste impotente koelie jongens en  zwakke hindoemannen zoeken het maar lekker uit ook in India he, met die inferieure bruine kleur.  Laat ze maar uitsterven dan met hun blote blanke goden beelden he, welke zwartje is nou zo dom om een blank afgodsbeeldje met grote lul te aanbidden? Je koelie hersenen zijn dan echt te klein zegt iedereen op aarde, vooral de grote sterke trotse moslimmannen. En hierom juist willen miljoenen hete hindoemeiden nu een superieure moslimman die potenter is en haar beter kan bevredigen. 

Hindoestanen zijn een lagere kaste als bruintjes en zwartjes in Nederland en ook in Suriname en het is hun eigen domme schuld, dus ze verdienen het dubbel en dwars, laat ze maar hun zelfmoordpille n met massalasmaak slikken, zeg ik dan als Hindoe fundamentalist .  Zoek het maar uit met jezelf hindoe apen.  Dom blijft dom.

Niemand heeft hindoes meer nodig op aarde hoor en Hindoes hebben elkaar ook niet meer nodig dus who care, fuck a Hindu man, want dat willen ze zelf.

Leer met je kleine bruine hersenen te denken he en ga  vooral blank sperma in je nauwe bruine reet laten spuiten als je intelligenter wil worden en evolueren, want dat deed ik dus ook en het was lekker, en nu ben ik echt verder geevolueerd man. Dat blanke sperma in  mijn reet maakte mijn hersenen groter. En ook voor hindoe of koelie meiden geldt dit,  een overdosis blank sperma in al je drie gaatjes gaat je geniaal maken hindoe meiden dus begin hier jong mee he en neem hele legers blanke mannen mee naar je slaapkamers vanaf je negende voor mijn part he, lekker en gezond.

Hindoes, hindoestanen, koelie aapjes en doksalanders zijn geen blanken en dus altijd inferieur in blank Germaans Holland, juist om hun vieze vuile bruine kleurtjes en zwart mini pikkie. 

koelie blijf koelie he, al kan je hele dikke van dale spellen als mij en verdomme 1,6 miljoen woorden tekst schrijven in zuiver kuthollands,  dit hoor ik nu veel harder overal van blanke hollanders die dit dus extra benadrukken voor mijn neus hoor, en mij niet meer een hand willen geven of spreken.  Dit is apartheid man, kastenstelsel, en de gaskamers zijn al lekker warm gestookt hoor, en men wil echt deze hypermoderne gaskamers testen met ons Hindoestanen, hindoes, koelie aapjes hoor, laatst werd dit naar Wieroe's mobieltje gemaild man en het kwam van een hoge militair uit het leger waar hij mee kontakt heeft. Hoge militairen willen Nederland nu echt zuiveren, dus droom niet langer, je bent en blijft een vieze lage kaste koelie voor elke blanke, al neuken zij je elke dag diep in je bruine reet of hete koeliekut he.  namen kan ik noemen van hindoe meiden he die mijn boezem vriendinnen zijn en die konden de blanke lullen echt niet tellen hoor die hen doorboorden, maar elke blanke man vertelde haar na het sluiten van zijn rits: meid je koeliekutje was lekker hoor maar je blijft lekker nu mijn lage kaste bruine koeliesletje he en je moet bukken met je bruine reet zodra ik als superieure blanke man je gespankt heb als bruine seksslavin in het koninkrijk der Nederlanden.  Deze hindoe meiden huilen uit bij mij hoor hierom en voelen zich goed, lekker en diep  genaaid in al hun zwarte gaatjes, want ze wilden integreren en Hollands worden he, bountie koeliemeiden, maar dit mislukte, de blanken pleurden hun grote witte lul in hun domme zwarte pijpbekjes en ze konden niets meer zeggen, alleen zuigen en slikken.

Koelie blijft eeuwig koelie aap in Nederland en Suriname. Slik je zelfmoordpil koelie aap of koop een enkeltje naar de Hollandse of Surinaamse bordelen en gaskamers, naar eigen smaak.

Overdosis superieur blank sperma is wel lekker, warm en gezond voor elk koelie gaatje en ik praat uit ervaring.

Dewanand
hindoe fundamentalist

Hindoestaan

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2013, 21:50:15 »
Etnisch gezien zijn we GEEN Nederlanders, maar qua nationaliteit zijn we wel Nederlanders. Officieel ben je een autochtoon als je beiden ouders in Nederland zijn geboren. Dus meestal de 3de generatie Hindoestanen.

Maar lekker boeiend? Door negers worden we nog steeds niet als echte Surinamers gezien. Zo zullen blanken ons ook nooit als echte Nederlanders zien.

Ik zie mezelf gewoon als Hindoestaan en niet als Nederlander, Surinamer of Indier.

Ik voel me wel buitenlander/allochtoon, omdat je als Hindoestaan in de minderheid bent. Als Hindoestanen een grote bevolkingsgroe p waren (zoals in Suriname), dan zou je je niet 'anders' voelen.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 12 maart 2013, 15:10:30 »
Etnisch gezien zijn we GEEN Nederlanders, maar qua nationaliteit zijn we wel Nederlanders. Officieel ben je een autochtoon als je beiden ouders in Nederland zijn geboren. Dus meestal de 3de generatie Hindoestanen.

Maar lekker boeiend? Door negers worden we nog steeds niet als echte Surinamers gezien. Zo zullen blanken ons ook nooit als echte Nederlanders zien.

Ik zie mezelf gewoon als Hindoestaan en niet als Nederlander, Surinamer of Indier.

Ik voel me wel buitenlander/allochtoon, omdat je als Hindoestaan in de minderheid bent. Als Hindoestanen een grote bevolkingsgroe p waren (zoals in Suriname), dan zou je je niet 'anders' voelen.
Wel mee eens. Btw, volgens negers waren zij de eerste inwoners van Suriname.
Komen en voel me Surinaams hindoestaans.
Niet goed,geld terug!

Offline Deepak1987

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 14 maart 2013, 19:59:58 »
De Indianen waren de eerste inwoners van Suri.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 21 maart 2013, 21:25:45 »
Ben geboren en getogen in NL! Met mij vele anderen.....

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #19 Gepost op: 22 maart 2013, 11:49:49 »
kvoel me SU.NL...... stuk van beide....   :spank:

Stirred, but not shaken!   :hump:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Offline Kaatil

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Come, let us make love deathless.
« Reactie #20 Gepost op: 4 juli 2013, 05:18:33 »
Definieer: Hindoestaan en alochtoon en je heb je antwoord.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #21 Gepost op: 5 juli 2013, 10:25:17 »
Ben een nederlandse hindoestaan..:p
Gewoon een allochtoon en zie geen reden om me daarvoor te schamen, nederlanders zullen gekleurde mensen altijd zo blijven noemen
Of "nieuwe"nederlander:/ t maakt mij allemaal niet uit zolang we maar als gelijke worden behandeld
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 10 juli 2013, 11:13:57 »
Voor een blanke nederlander zul je altijd een allochtoon blijven. Het is niet voor niets in de Nederlandset aal opgenomen.
Niet goed,geld terug!

Offline Jiggaynesegirl

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 10 juli 2013, 13:08:07 »
Voor een blanke nederlander zul je altijd een allochtoon blijven. Het is niet voor niets in de Nederlandset Taal opgenomen.
:smiley_yo:

Ik en me man uit India

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #24 Gepost op: 10 juli 2013, 16:47:24 »
Voor een blanke nederlander zul je altijd een allochtoon blijven. Het is niet voor niets in de Nederlandset aal opgenomen.
Dit dus.

Alleen veel Hindoestanen leven in de waan dat als zij zich zo bakra mogelijk gedragen ( door met een "r" te praten, rund te eten en christelijk/atheist te zijn) Nederlanders hen als gelijken zullen beschouwen.

Dit soort figuren eindigen meestal het meest trieste, omdat Hindoestanen ze niet moeten en Nederlanders ze alsnog als bruintjes zien.

Adi's zusje

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 31 augustus 2013, 03:15:35 »
Hoe komt het toch dat veel Hindoestanen wanneer de discussie rond allochtonen en integratie weer eens oplaait weigeren te erkennen dat ze allochtoon zijn?

Het meeste domme antwoord gehoorde verklaring die Hindoestanen vaak geven is dat zij geen allochtoon zijn, omdat zij of hun ouders geboren zijn onder de Nederlandse vlag.

Dit houdt in dat Hindoestanen zichzelf als NL'er beschouwen, omdat zij geboren zijn in de tijd dat Suriname nog een Nederlandse kolonie was.

Nou is mijn vraag aan de kaise.nl leden en irritante gasten die toch maar blijven reageren want Shailesh heeft die teringfunctie nog niet uitgeschakeld of zij het eens zijn met deze opvatting, of juist totaal niet.

Geef je mening en beargumenteer hem aub duidelijk.

Liefs,

Adi Shankar

waarom moet je altijd de zielige zwarte bander uithangen? altijd wil je graag horen dat je zwart bent en altijd gediscrimineer d zal worden. wat een negatief mens ben je ook.

Kaise.nl

« Reactie #25 Gepost op: 31 augustus 2013, 03:15:35 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: