collapse

Auteur Topic: Is dit raar......?  (gelezen 1563 keer)

Danza fan

• Gast
Is dit raar......?
« Gepost op: 16 januari 2013, 12:49:10 »
ik heb een vriendin met wie ik ook gewoon sex heb. maar toch ben ik verslaafd aan aftrekken. ik moet minimaal 1x per weer rukken met een plaatje van een lekker wijf (gewoon wijven van kaise foto's of bekenden wijven). is dit raar dat ik dat doe ? of zijn er meerdere die getrouwd zijn of vriendin hebben ook masturberen??? serieuze reacties graag aub

Kaise.nl

Is dit raar......?
« Gepost op: 16 januari 2013, 12:49:10 »

mariaax

• Gast
Re: Is dit raar......?
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2013, 14:20:31 »
ik heb een vriendin met wie ik ook gewoon sex heb. maar toch ben ik verslaafd aan aftrekken. ik moet minimaal 1x per weer rukken met een plaatje van een lekker wijf (gewoon wijven van kaise foto's of bekenden wijven). is dit raar dat ik dat doe ? of zijn er meerdere die getrouwd zijn of vriendin hebben ook masturberen??? serieuze reacties graag aub

log gewoon in Shabba!

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • Geslacht: Man
  • De Enige Echte
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2013, 14:23:29 »
Shabba stopt bananen en negerlullen in zijn kont. Ieder zijn ding.

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2013, 14:23:29 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: