collapse

Auteur Topic: Nieuw TV kanaal - HiD TV  (gelezen 4497 keer)

Offline Mari_Sha

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
Nieuw TV kanaal - HiD TV
« Gepost op: 7 januari 2013, 21:57:42 »
HINDOESTANEN IN DIASPORA (HiD TV) : NU OOK OP DE HAAGSE TV!

Het jaar 2013 begint goed voor de regio Den Haag: per 2 januari is er een nieuwe televisiezende r beschikbaar. HiD TV (Hindoestanen in Diaspora) verzorgt wekelijks nieuws, reportages, interviews, documentaires, films, series, muziek en shows uit Nederland, Suriname en India. Hoewel er inmiddels al een breed aanbod is aan Indiase zenders in Nederland, onderscheidt HiD TV zich met name door het feit dat er los van Bollywood ook veel aandacht wordt geschonken aan de lokale Hindoestaanse gemeenschap die barst van het talent en de potentie, maar waar tot op heden nog geen gedegen mediaplatform voor bestond.   

Lokale artiesten, ondernemers, sociale en culturele instellingen, kortom alle lagen van de samenleving waarin de Hindoestanen zich verdienstelijk maken, komen aan bod bij HiD TV. Door de Hindoestaanse diaspora zo expliciet te belichten, moet deze grote gemeenschap beter zichtbaar worden in de wereld. Los van de regionale Haagse tv-zender en het internet zullen de uitzendingen van HiD TV ook te zien zijn op de nationale tv-zenders in Suriname. Zeer spoedig zal er ook uitbreiding  plaatsvinden naar andere grote steden in Nederland.
HiD TV wordt elke woensdagavond vanaf 19.00 uur uitgezonden, waarna het programma aansluitend zal worden herhaald tot 04.00 uur. HiD TV is te zien op Ziggo digitaal kanaal 40 – Ziggo analoog frequentie 663,25 kanaal 45 – Caiway kanaal 67. In Suriname worden de programma’s van HiD TV elke zondag om 21.00 uur uitgezonden via het tv-kanaal van Trishul Broadcasting Network.

Het huidige bereik van HiD TV in de regio Den Haag omvat onder andere de steden Den Haag, Delft, Leidschendam-Voorburg, Nootdorp, Rijswijk, Wassenaar, Pijnacker, Zoetermeer en grote delen van het Westland.

Meer informatie over HiD TV is te vinden op www.hidtv.nl of op via www.facebook.c om/hidtv , like onze Facebook page en blijf op de hoogte van de laatste updates.

De uitzending van 2 Januari 2013 is terug te zien op www.youtube.co m/hidtelevisie

Kaise.nl

Nieuw TV kanaal - HiD TV
« Gepost op: 7 januari 2013, 21:57:42 »

Offline Mari_Sha

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Nieuw TV kanaal - HiD TV
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2013, 22:25:49 »

Het jaar 2013 begint goed voor de regio Den Haag: per 2 januari is er een nieuwe televisiezende r beschikbaar. HiD TV (Hindoestanen in Diaspora) verzorgt wekelijks nieuws, reportages, interviews, documentaires, films, series, muziek en shows uit Nederland, Suriname en India. Hoewel er inmiddels al een breed aanbod is aan Indiase zenders in Nederland, onderscheidt HiD TV zich met name door het feit dat er los van Bollywood ook veel aandacht wordt geschonken aan de lokale Hindoestaanse gemeenschap die barst van het talent en de potentie, maar waar tot op heden nog geen gedegen mediaplatform voor bestond.   

Lokale artiesten, ondernemers, sociale en culturele instellingen, kortom alle lagen van de samenleving waarin de Hindoestanen zich verdienstelijk maken, komen aan bod bij HiD TV. Door de Hindoestaanse diaspora zo expliciet te belichten, moet deze grote gemeenschap beter zichtbaar worden in de wereld. Los van de regionale Haagse tv-zender en het internet zullen de uitzendingen van HiD TV ook te zien zijn op de nationale tv-zenders in Suriname. Zeer spoedig zal er ook uitbreiding  plaatsvinden naar andere grote steden in Nederland.
HiD TV wordt elke woensdagavond vanaf 19.00 uur uitgezonden, waarna het programma aansluitend zal worden herhaald tot 04.00 uur. HiD TV is te zien op Ziggo digitaal kanaal 40 – Ziggo analoog frequentie 663,25 kanaal 45 – Caiway kanaal 67. In Suriname worden de programma’s van HiD TV elke zondag om 21.00 uur uitgezonden via het tv-kanaal van Trishul Broadcasting Network.

Het huidige bereik van HiD TV in de regio Den Haag omvat onder andere de steden Den Haag, Delft, Leidschendam-Voorburg, Nootdorp, Rijswijk, Wassenaar, Pijnacker, Zoetermeer en grote delen van het Westland.

Meer informatie over HiD TV is te vinden op www.hidtv.nl of op via www.facebook.c om/hidtv

De uitzending van 2 Januari is terug te zien op www.youtube.co m/hidtelevisie

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2013, 10:52:21 »
Dus als ik het goed begrijp he, is er een nieuw kanaal bij. En op dit kanaal wordt er maar 1x pw een halfuur nog wat per week uitgezonden?

wauwies.
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2013, 11:01:55 »
Dus als ik het goed begrijp he, is er een nieuw kanaal bij. En op dit kanaal wordt er maar 1x pw een halfuur nog wat per week uitgezonden?

wauwies.
niet zo doen ...topic opener is er zo enthousiast over :-)
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • xoxox
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2013, 11:07:01 »
niet zo doen ...topic opener is er zo enthousiast over :-)

Ik doe niet gemeen ofzo. Ik snap alleen niet waarom voor een halfuur PER WEEK een heel nieuwe kanaal erbij moest.
Als je wat doet doe het dan goed of laat het lekker varen. Niet zomaar tijd van mensen verspillen.... .. dat is gewoon wat ik er tot nu toe uit kan opmaken.
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2013, 11:08:23 »
Ik doe niet gemeen ofzo. Ik snap alleen niet waarom voor een halfuur PER WEEK een heel nieuwe kanaal erbij moest.
Als je wat doet doe het dan goed of laat het lekker varen. Niet zomaar tijd van mensen verspillen.... .. dat is gewoon wat ik er tot nu toe uit kan opmaken.

be positve..missc hien is dit begin van iets heel moois :-) :smile027:
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • xoxox
« Reactie #6 Gepost op: 29 januari 2013, 11:12:32 »
be positve..missc hien is dit begin van iets heel moois :-) :smile027:

Sorry maar dit klinkt gwn achterlijk. Hoe hebben ze t voor elkaar gekregen vraag ik me af.... Een zender moet toch wel aan bepaalde voorwaarden voldoen. Dit soort uitzendingen hadden makkelijk op dh tv, infothuis dat soort lokaal zenders bij gekund. Maar een eigen tv zender? please give me a break.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 29 januari 2013, 11:18:42 »
Sorry maar dit klinkt gwn achterlijk. Hoe hebben ze t voor elkaar gekregen vraag ik me af.... Een zender moet toch wel aan bepaalde voorwaarden voldoen. Dit soort uitzendingen hadden makkelijk op dh tv, infothuis dat soort lokaal zenders bij gekund. Maar een eigen tv zender? please give me a break.

hahaha...chill er zijn genoeg andere dingen om je druk over te maken
Jami Jispe Sab Nigaahen

J.I.

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 18 februari 2013, 17:03:27 »
@Anisha

Jammer dat je zo reageert! Laten we elkaar steunen en HID TV een kans geven. Wij Hindoestanen hebben een treurige bereik op het gebied van multimedia. HID TV poogt de Hindoestaanse cultuur een platform te geven. Een plekje tussen al die bakra zenders waar je alleen bakra's ziet die Hindoestanen niet centraal plaatsen.

HID TV is gratis en een leuk initatief. Hopelijk dat het mag uitgroeien tot een volwaardige zender.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #9 Gepost op: 18 februari 2013, 17:45:04 »
Leuk initiatief. Veel succes ermee!
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #10 Gepost op: 18 februari 2013, 20:57:20 »
@Anisha

Jammer dat je zo reageert! Laten we elkaar steunen en HID TV een kans geven. Wij Hindoestanen hebben een treurige bereik op het gebied van multimedia. HID TV poogt de Hindoestaanse cultuur een platform te geven. Een plekje tussen al die bakra zenders waar je alleen bakra's ziet die Hindoestanen niet centraal plaatsen.

HID TV is gratis en een leuk initatief. Hopelijk dat het mag uitgroeien tot een volwaardige zender.
ZeeTV en SetAsia zijn er toch ook al.

Wat voor toegevoegde waarde hebben jullie?

Offline HINDIWOOD

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2013, 21:14:36 »
ZeeTV en SetAsia zijn er toch ook al.

Wat voor toegevoegde waarde hebben jullie?

Hey kut Indiër smeer em lekker naar India toe jij kandaal bhaiwa

Hid tv jullie doen het goed respect

Offline Dynakiller

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 1
  • Golf 6
« Reactie #12 Gepost op: 18 februari 2013, 21:28:39 »
Binnenkort heeft UPC ook ergens in mei of juli had ik begrepen van ze.

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • xoxox
« Reactie #13 Gepost op: 19 februari 2013, 15:21:16 »
@Anisha

Hoe reageer ik? Ik spreek gewoon de waarheid. Als een Hindoestaan met een goed idee komt ben ik de eerste die zo iemand aanmoedigt. Maar met een halfuur per week, 1 uitzending ga je het niet redden. Dan zoek je mislukking gewoon zelf op. Niet achteraf gaan klagen en zielig doen. Ik zeg gewoon waar het op staat. Wat heb je aan een zender die 1x per week een halfuur een uitzending heeft? Denk je nou echt dat kijkers daarvoor aan hun buis gekluisterd zullen zijn? De tv zender op zich vind ik een heel leuk initiatief, maar benut dan ook je kansen. Ik vind het gewoon zonde dat er niet meer uitgehaald wordt.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #14 Gepost op: 19 februari 2013, 22:42:05 »
Hoe reageer ik? Ik spreek gewoon de waarheid. Als een Hindoestaan met een goed idee komt ben ik de eerste die zo iemand aanmoedigt. Maar met een halfuur per week, 1 uitzending ga je het niet redden. Dan zoek je mislukking gewoon zelf op. Niet achteraf gaan klagen en zielig doen. Ik zeg gewoon waar het op staat. Wat heb je aan een zender die 1x per week een halfuur een uitzending heeft? Denk je nou echt dat kijkers daarvoor aan hun buis gekluisterd zullen zijn? De tv zender op zich vind ik een heel leuk initiatief, maar benut dan ook je kansen. Ik vind het gewoon zonde dat er niet meer uitgehaald wordt.
Mee eens.

Ik denk dat als je Hindoestaanse films zouden uitzenden ze veel meer kijkcijfers zouden kunnen scoren.

Offline {Deewana}

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 20 februari 2013, 13:23:03 »
Mensen het is geen (autonoom) tv zender.....!
Het is een zender die zendtijd heeft op (in Den Haag) op DenHaag TV.
that's it.....
Overigens zou het niet een slecht idee zijn om een eigen (hindustaanse) zender te hebben.....los van zeetv enz
Echter er is geen animo/steun daarvoor dus in de nabije toekomst zie ik het niet gebeuren.

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • xoxox
« Reactie #16 Gepost op: 25 februari 2013, 09:39:39 »
Mensen het is geen (autonoom) tv zender.....!
Het is een zender die zendtijd heeft op (in Den Haag) op DenHaag TV.

Hmmm er is een groot verschil tussen een zender en een programma..... ...
Als het echt gewoon een programma is heb ik niets gezegd.

Offline {Deewana}

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2013, 10:39:54 »
Hmmm er is een groot verschil tussen een zender en een programma..... ...
Als het echt gewoon een programma is heb ik niets gezegd.

Ja het is meer als Hindoestani TV en Natraj. (Nog) geen echt zender dus...

Offline Dynakiller

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 1
  • Golf 6
« Reactie #18 Gepost op: 4 mei 2013, 23:25:34 »
en zou nu ook eigenlijk bij UPC zijn HiD tv

Offline Dynakiller

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 1
  • Golf 6
« Reactie #19 Gepost op: 11 mei 2013, 15:05:22 »
Je hebt die euro nog niet betaald. Daarom zijn ze nog niet bij UPC, Soena.  :smile002:

die hebben ze aan jou betaald niet aan mij daarom ;-)

Kaise.nl

« Reactie #19 Gepost op: 11 mei 2013, 15:05:22 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: