collapse

Auteur Topic: Onderlinge haat en nijd van hindoestanen, pijnlijke waarheid  (gelezen 3495 keer)

dewanand2

• Gast
namaste kaise losers en kaise fans,

Om het nieuwe jaar goed te starten op kaise wil ik hier iets vertellen wat alle hindoestanen wel weten nu.

topic: Onderlinge haat, nijd en agressie van hindoestanen in nederland, pijnlijke waarheid

Wie weet hier iets van, vertel aub je story eens duidelijk en hoe dit komt.

Zelf maakte ik nog vandaag mee hoe hindoestanen mij hard en pijnlijk bejegenen in dit niieuwe jaar en telefoon neerleggen.  Hindoestanen hebben geen gevoelens meer voor elkaar denk ik en haten elkaar zo vreselijk. Het is iets dat ik ook vaak hoor van andere hindoestanen, zelfs mensen met een goede naam, hoge opleiding en baan. Ook op relatiegebied en bij intieme kontakten hoor ik vaak dat er alles mis gaat en het is kat en hond, zelfs binnen huwelijken van Hindoestanen. Binnen veel hindoestaanse gezinnen met kinderen en meisjes is er al sinds 20 jaar geleden volgens allerlei onderzoeksrapp orten echt alles mee mis gegaan, en meisjes liepen zelfs weg van huis na mishandelingen of geestelijke marteling en bedreiging. Ja, kunnen hindoestanen soms niet meer normaal omgaan met elkaar? Wat is er nou mis met onze bruine soort in Nederland, soort koelieras, of hyperras? 

Sandew Hira heeft nogal wat geschreven over de problematiek van diaspora hindoestanen en Indiers en er zijn ook andere onderzoekers aktief geweest. Weet iemand hier meer over?

HOe ik dit verklaar ligt zo:
Wij Hindoestanen geloven dat de Dharti die ons voedt onze moeder is en het maakt niet uit waar ter wereld dit is, al is het in het midden van Afrika, het is onze Dharti Maata dan en wij  steken onze djandi (rode vlag na reinigings ritueel erin) en gaan ons daar aanpasen en eten van die bodem tot onze dood. Wij passen ons dus actief aan en dit is onze plicht in ons geloof, ook bij hindoestaanse moslims en christenen is deze diepgewortelde Indiase Hindoe cultuurtrek ingebakken, dus wij kiezen zelf voor integratie, meedoen, meedenken en participeren in onze nieuwe thuisland. Maar het probleem in Nederland nu is dat de blanke Hollanders juist een houding hebben van: ze accepteren nooit enige buitenlander onvoorwaardeli jk en honderd procent, dus raken wij gefrustreerd na honderd procent assimilatie en bountie koelie niveau, daarna raakt zo een hindoestaan in een diepe crisis en haat hsij zichzelf en projecteert dit op andere hindoestanen. En nu is dit dus met 90 procent van alle Hindoestanen gebeurd in Nederland en wij bestaan eigenlijk niet meer als culturele of religieuze groep, dit is wat ik noem 'Collectieve zelfmoord hindoestanen' in mijn betoog op mijn site. 

Ik zeg niet van ik heb gelijk, maar ik wil argumenten van jullie uit het veld en hoe jullie dit voelen en meemaken, als individuen.  KOm, spreek openlijk hier, gebruik je recht om te spreken op kaise en lucht je hart in het nieuwe jaar.  Elke mening stel ik zeer op prijs en mijn Hindoe kat Wieroe zal het af en toe bekijken vanuit zuiver Hindoe fundamentalist isch oogpunt want hij heeft in zijn katten genen alle informatie van de honderden Vedische geschriften in zuiver Sanskriet.  Wieroe kan de koran en bijbel ook miauwen in ale oude talen, dus onderschat de kennis van mijn kleine lage kaste koeliekat niet he, don't take Wieroe by his look. 

Ik verzoek een ieder op kaise om het jaar goed te starten, dus kom met een goed en eerlijk betoog en geen one liners gezeur of chit chat.

Veel wijsheid, succes en goede discussies in dit nieuwe jaar, namens Altecrea,

Dewanand en Wieroe, de wijze hindoe kat uit Delft kennisstad.
delft
www.dewanand.c om

Kaise.nl

Wieroefan

• Gast
Re: Onderlinge haat en nijd van hindoestanen, pijnlijke waarheid
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2013, 03:59:57 »
Ik ben serieus een fan van Wieroe.

Mag ik een foto van hem?

dewanand2

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2013, 13:27:59 »
hier zie je wat foto's van wieroe online, kan je opslaan en erop aftrekken:

http://www.dewanand.com/wieroe01.htm

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2013, 19:23:59 »
hier zie je wat foto's van wieroe online, kan je opslaan en erop aftrekken:

Sick fuck...

dewanand2

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2013, 23:49:37 »
he wieroefan, kijk naar deze geheime info over wieroe he, zo leer je je ware geliefde beter kennen, ben je al stijf of nat?

op 18 01 2013 at 20:27 schreef dewanand:

he Tayfun,

mijn hindoe kat, Wieroe vindt de beschrijving van je uiterlijke kennmerken wel sexy en opwindend he en hij heeft een latente homokant. Dus misschien zou je moeten dineren met Wieroe he, met paar kaarsen voor romantisch sfeer, warme verse kattenbrokjes, mantras uit de Koran in oudnederlands met leuke arabische melodieen, en daarna stoeien met mijn homo koeliekat in een verwarmd waterbed he, misschien kent Wieroe wel liefdesstandje s uit de eerste geheime versies van de Koran, want die werden later weggecensureer d. En als je het erotisch vindt kan Wieroe best een sexy hoofddoek of burqa met open kruis aan doen he. Wieroe heeft zelf de kama sutra voor koeliepoesjes zitten schrijven op mijn computer, dus je kan heel veel genieten met dit koeliebeestje die haren heeft en vier lekkere slanke poten.

Ben je al verliefd? mail wieroe. Hier een demo van de bovennatuurlij ke liefdes krachten van Wieroe deeplink:

he zijn er islamitische poesjes in Nederland? Misschien moet je voor ze een seksclub organiseren om islam tot een superieur geloof van liefde te maken.

gepost op Frontaal Naakt door dewanand:
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/als-turk-moet-je-op-je-tellen-passen.html

dewanand2

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2013, 01:16:47 »
namaste kaise losers,

Hedenmiddag bij Lidl in Delft zag ik drie hindoestaanse meisjes en het viel mij op dat zij zo kil, koel en hatelijk hun blik afwendden van mij, terwijl zij mij nooit gezien hadden. Ik keek ze wel aan en buiten kwamen zij langs mij en ik keek eentje in haar ogen aan maar haar hatelijke blik op haar zwarte gezicht viel mij op en ik voelde die haat van haar tegen mij als hindoestaanse man en hoorde vaag iets uit haar mond komen als 'koelie', dus liep ik maar beheerst weg en dacht van ja, waarom haten wij hindoestanen, bruine en zwarte mensen elkaar zo wreed nu in Nederland. OOk vele andere hindoestanen die ik zie zijn zo hatelijk, kil en koud tegenover mij als ik ze alleen aankijk en kontakt zoek met hen als mijn soortgenoten. Het is iets dat ik zo vreselijk vind en dit is het einde van ons nu denk ik en onze collectieve zelfmoord in een land vol met lange, kille, koude, hatelijke blanken die ons het liefst direct levend willen opeten met hun lange witte hoektanden.  Ja, het is nu hard geworden voor ons zielige, zwakke, inferieure, kleine hindoestaantje s in deze Koude Holocaust, en alles van onze Dharm, cultuur, taal, geloof, shastras, tradities enz hebben wij uit pure zelfhaat en zwakheid toch al 20 jaar geleden doorgespoeld door ons hypermoderne Westerse toilet en onszelf vernietigd. Dit is onze lafheid, zwakheid en hierom zal elke blanke barbaar jou nog meer verachten en de grond intrappen, want juist nu ik  mijn eigen geloof ontwikkelde en mijzelf wapende met kennis uit de heilige Bhagavad Gita sta ik even sterk als die lange blanken met hun lange witte welvaarts penissen, minimaal 20,3 cm lang en 4,5 cm dik he, heb ik zelf gezien en gevoeld, en het verscheurd elke lage kaste koeliegaatje van een koeliemeid of koeliejongen totaal en laat ze sterretjes zien.  De grote blanke lul is zo superieur nu op deze wereld en het is zo rijk als een euro lul op aarde.  Ja, wie kan mij vertellen wat hoger is op aarde dan de lange, rijke, potente blanke man?  Dit wil ik weten nu, dus bel al je pandits, acharyas, rishi's, yogi's en koelieratten en laat ze dit aan mij mailen. Het is mijn grootste onderzoeks topic nu om mijn inferieure, kleine, zwakke koeliemannen lichaam te kunnen accepteren, en mijn biologische minderwaardigh eid beter te doorgronden.  Help mij aub en mocht ik ooit even rijk worden als Wieroe dan krijg je zeker je beloning he, lekkere duitse kattenbrokjes hoor van het beste vlees uit Duitse vleesfabrieken

Altecrea zal je zegenen met verse, warme, vitamine rijke kattenbrokjes uit Krishnaloka en je zal even wijs en intelligent worden als Wieroe, de lage kaste koeliekat uit Delft Kennisstad.  Eet dit en je zal nooit meer ziek worden tijdens koude harde winters zoals Wieroe nooit ziek is geweest sinds zijn geboorte in de slums van  Rijswijk, een letterlijk rattennest met wormen en vlooien.

Dewanand

@dewanand

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2013, 00:28:20 »
Hey Dewanand,

Als Hindoestanen echt zo zwak waren, zouden ze het werk op de plantages nooit overleefd hebben. De enige mensen die geschikt waren voor plantage arbeid waren negers en Hindoestanen. Blanken, Indianen, Chinezen en Javanen waren allemaal te zwak voor dat werk. En tel erbij op dat de productiviteit onder Hindoestanen hoger lag dan bij negers.

Maargoed, dit waren de eerste generatie Hindoestanen in Suriname. Ik vind wel dat de huidige generatie mentaal zwak is, maar dat komt door de softe opvoeding die ze krijgen. Fysiek zijn ze misschien ook niet zo sterk, maar dat komt doordat ze niet sporten en geen fysiek werk doen.

Maar qua genen zwak? Zo ver zou ik niet gaan. Qua voeding en levensstijl is er gewoon veel mis bij Hindoestanen.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #7 Gepost op: 24 maart 2013, 12:58:51 »
Hey Dewanand,

Als Hindoestanen echt zo zwak waren, zouden ze het werk op de plantages nooit overleefd hebben. De enige mensen die geschikt waren voor plantage arbeid waren negers en Hindoestanen. Blanken, Indianen, Chinezen en Javanen waren allemaal te zwak voor dat werk. En tel erbij op dat de productiviteit onder Hindoestanen hoger lag dan bij negers.

Maargoed, dit waren de eerste generatie Hindoestanen in Suriname. Ik vind wel dat de huidige generatie mentaal zwak is, maar dat komt door de softe opvoeding die ze krijgen. Fysiek zijn ze misschien ook niet zo sterk, maar dat komt doordat ze niet sporten en geen fysiek werk doen.

Maar qua genen zwak? Zo ver zou ik niet gaan. Qua voeding en levensstijl is er gewoon veel mis bij Hindoestanen.

+1

dewanand2

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 26 maart 2013, 15:48:51 »
namaste Gast,

Ja, hier zeg je iets wat ik echt uit de mond van mijn medehindoe broeders wilde horen, want zo dacht ik er al altijd over. Hierbij mijn felicitaties dat jij dit nu zegt op kaise en het is een prestatie waar je trots op moet zijn. Kijk, dit verhaal van jou moeten zij in het sarnami huis in dikke letters zetten naast die foto's van onze tjoelha's, tawa's en stenen malers, wij waren sterker dan die blanken en daar waren zij verbaasd over. Maar onze Indiase voorouders waren een hechte gemeenschap samen en verdedigden elkaar radicaal.  Er waren vele koelie opstanden en hindoemeiden vochten aan de frontlinie en werden als eerste doodgeschoten of gemarteld en verkracht.  Die  oude eenheid als hindoeras en hindoes moeten wij nu herstellen denk ik en als leger samen verenigd strijden tegen die lange blanken die toch altijd bezig waren ons te discrimineren en kapot te maken. Ik haat het zo als een hoge blanke piet op een podium zeikt van ja jongen ook jullie bruintjes zijn hagenaars, delftenaren, amsterdammers, enz want diep in hun hart weten zij toch dat zij liegen als een baksteen met hun gespleten tong.  Elke blanke zet altijd een masker op als hij met je praat en liegt dus altijd tegen je. 

Waar is onze hindoestaanse eenheid nu?  Wij haten elkaar en haten onszelf, dus wij hebben allang collectief zelfmoord gepleegd in Nederland en Suriname.  Blanke politici kijken smalend naar ons hindoestaans zelfmoordcijfe r en onze zelfvernietigi ng en zeggen dan trots lachend op televisie van ja jongen deze koelie aapjes zijn perfect geintegreerd en zijn toch zo goed afgericht door ons dat zij nu zelf hun zelfmoordpille n kunnen pakken uit onze handen, ze zijn zo slim en geevolueerd zeg, hier nog een brokje voer van rundlvlees om sneller te sterven aapje.  En je koelie dochters gaan wij liefdevol en barmhartig verder integreren in onze beste bordelen, dus  leer haar nathak dansen en odissie om bloot op te treden in onze hi tech koelie sekskampen en gaskamers.  Geen wonder dat het nu juist hindoestaanse meisjes zijn die sekskampioensc happen winnen in de hele blanke wereld en driftig bezig zijn hun inferieure koelie DNA kapot te laten neuken door de grootste en potentste blanke mannen in alle gaten, vaak vijf tegelijk op het internet, en luid gillend als echt koelie bonobo sletjes. 

Er is bijna geen hoop meer denk ik vaak om mijn koelievolk te redden want het is hun eigen keus om te kiezen voor hun zelfvernietigi ng en hun democratisch recht in een vrij westers land.  Al 20 jaar geleden hoorde ik dat duizenden hindoestaanse meisjes wegliepen uit huis om uit te gaan naaien met hun grootgeschapen blanke afgoden in bordelen en het was een hele epidemie van zelfvernietigi ng toen, volgens een onderzoeker.  Nu is het echt te laat denk ik en er is niets meer over van onze Hindoeisme of hindoe dharm, dus geef ik het op hier en zal ik maar moeten vertrekken in eenzaamheid later. 

Het is voorbij voor ons hindoes, hindoestanen en vierde generatie Indiers, wij zijn zombies en bestaan niet meer, wij zijn psychisch vergast in onze psycho gaskamers en hier betaalden wij zelf voor.

End of game,

Dewanand

Offline wieroe2017

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #9 Gepost op: 18 december 2017, 00:20:29 »
waar zijn de surihindoes nu op dit forum?? Heeft iedereen zijn zelfmoordpil met massala smaak al ingenomen???

reageer aub jonges

Offline wieroe2017

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #10 Gepost op: 21 december 2017, 18:23:56 »
er zijn nu teveel surihindoes in den haag.

Kaise.nl

« Reactie #10 Gepost op: 21 december 2017, 18:23:56 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: