collapse

Auteur Topic: Kan ik de politie nog vertrouwen?  (gelezen 1036 keer)

Celia B.

• Gast
Kan ik de politie nog vertrouwen?
« Gepost op: 13 november 2012, 20:16:36 »
De laatste tijd lees en hoor ik veel in de media over politiemannen die over de schreef gaan. Men licht op, steelt, bedreigt en werkt mee aan het vermoorden van personen. Natuurlijk zijn niet alle politiemannen corrupt. Maar hoe weet ik wie wel deugt en wie niet?

De verschillende gevallen wil ik niet aanhalen. Wel wil ik vragen in hoeverre ik de politie nog kan vertrouwen? Is de politieman nog mijn beste kameraad of moet ik wegrennen wanneer een politieman mij benadert?

Zo kan het echt niet verder. De boel moet opgeschoond worden.

Kaise.nl

Kan ik de politie nog vertrouwen?
« Gepost op: 13 november 2012, 20:16:36 »

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
Re: Kan ik de politie nog vertrouwen?
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2012, 17:01:41 »
De laatste tijd lees en hoor ik veel in de media over politiemannen die over de schreef gaan. Men licht op, steelt, bedreigt en werkt mee aan het vermoorden van personen. Natuurlijk zijn niet alle politiemannen corrupt. Maar hoe weet ik wie wel deugt en wie niet?

De verschillende gevallen wil ik niet aanhalen. Wel wil ik vragen in hoeverre ik de politie nog kan vertrouwen? Is de politieman nog mijn beste kameraad of moet ik wegrennen wanneer een politieman mij benadert?

Zo kan het echt niet verder. De boel moet opgeschoond worden.

Als je weg rent voor de poliete wordt je opgepakt
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Kaise.nl

Re: Kan ik de politie nog vertrouwen?
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2012, 17:01:41 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: