collapse

Auteur Topic: (boek) Emancipatie Hindoestanen (incl homo, negerhaat, lagere kasten, seks)  (gelezen 2801 keer)

dewanand2

• Gast
namaste Kaise losers,

Ik heb een pittig boekje gepubliceerd over emancipatie hindoestanen ism Stichting Hindustani, met voorzitter Soerin Narain.  IK wil in deze topic een mooie discussie starten en hoop dat er intelligente visies komen van slimme koelies.  Hou het beschaafd en op niveau he.  Wieroe heeft ook volop meegewerkt aan dit boekje vanuit zijn mandje met lekkere kattebrokjes dus de visies kunnen pittig zijn van mijn slimme hindoe homokat.

Test of je een hindoe homokant heb en doe de testen in mijn werk. Mail Wieroe voor praktijklessen om fulltime homo hindoe te worden, want het kan gezond zijn voor je karma.

Wil je meedenken in onze denktank Dewanand, mail dan Wieroe want hij is voorzitter.

denktank Dewanand

WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 22 of 23
Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi

21. Persbericht

Persbericht

Delft, 1 november 2012

Onderwerp: denktank Dewanand publiceert online een boekje over emancipatie Hindoestanen ism Stichting Hindustani

Denktank Dewanand publiceert ism Stichting Hindustani een boekje over de emancipatie van Hindoestanen op de site Kritisch Podium Dewanand, http://www.dewanand.com n.a.v. groepsdiscussi es over de emancipatie van Hindoestaanse mannen, met als thema, 'Mannen onderweg naar morgen' in buurthuis Octopus in Den Haag, onder leiding van dhr. Tjandrika Rangoe

De emancipatie van homoseksuelen, en andere LGBT en holebi's binnen de intolerante en conservatieve hindoestaanse gemeenschap wordt uitvoerig onderzocht. De seksuele emancipatie van Hindoestaanse meisjes en het vreemdgaan van getrouwde hindoestaanse vrouwen wordt ook geanalyseerd en toegelicht vanuit de zuivere Hindoe´stische filosofie.

Een groot taboethema zoals de negerhaat van Hindoestanen wordt beschreven, met de wens dat er een open dialoog ontstaat tussen deze authentieke Afro volkeren, met een gemeenschappel ijk historisch verleden van deportaties, slavernij, kolonisatie, genocides, massa verkrachting, uitbuiting, ontmenselijkin g en een echte Holocaust, door islamitische en blank christelijke bezetters en kolonisators.

Voor reacties en vragen, contact gegevens:
Dewanand
Delft
email: waldo@ziggo.nl
http://www.dewanand.com
///

Disclaimer Dewanand
Deze tekst met offercode WART0273 is een zuiver offer van kennis aan Altecrea en is ongenaakbaar, waardoor er geen rechten of verplichtingen aan ontleend kunnen worden, omdat het nu hetzelfde is als prasad en heilig is.

Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijve r en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea.

De omvang van dit online boek bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 62
Aantal woorden: 29.054
Aantal online Epages: 23
Deze tekst over de emancipatie van Hindoestanen is ontwikkeld n.a.v. een serie bijeenkomsten van hindoestaanse mannen bij Stichting Hindustani in het buurthuis Octopus in de zomer en herfst van 2012. Het thema hierbij was 'Mannen onderweg naar morgen'. Vrouwen mochten niet meedoen aan deze bijeenkomsten en de gemiddelde grootte van de groep hindoestaanse mannen schommelde tussen de 30 en 12 personen. De projectleider van deze bijeenkomsten was Mw. Danielle Lala en de adviseur en discussie leider was dhr. Tjandrika Rangoe, die alom bekend staat als een toegewijde maatschappelij k werker. Dhr. Soerin Narain van Stichting Hindustani deed ook actief mee. Deze analyse is ontwikkeld door Denktank Dewanand en Reetha Dulbir Thapa heeft geparticipeerd als actief lid. Een ieder die aanvullingen of opmerkingen heeft mbt de thema's kan mij benaderen, zie mijn mailadres in het contact menu. Anonieme reacties zijn ook toegestaan. Alle reacties worden ongewijzigd toegevoegd aan deze tekst in de lijst met reacties van lezers.

1. Inleiding
2. Hindoe´sme en emancipatie
3. Relatie moeder/zoon en emancipatie als man
4. De Hindoestaanse vader en zijn kinderen
5. Islam en emancipatie

6. Het drama van Hindoestanen in blank Nederland
7. Emancipatie van hindoestaanse homoseksuelen en lesbiennes
8. Emancipatie van hindoestaanse biseksuelen en transseksuelen
9. Vreemdgaan bij Hindoestanen, man en vrouw
10. Seksuele emancipatie van Hindoestanen

11. Hindoestaanse meisjes: maagd blijven of uitnaaien
12. Zelfmoord cultuur Hindoestanen: hoge intolerantie, pikorde hindoes
13. Negerhaat bij Hindoestanen
14. De verwoede pik oorlog tussen Hindoestanen en negers
15. Baboengs: aapachtige hindoestaanse mannen

16. Het drama van negers in Nederland
17. Holocaust van lagere kaste koeliemannen, su´cidale psycho gaskamers
18. Harde bewijs dat Hindoes een lager mensapen ras zijn
19. Zwart zijn is een straf en vloek van God
20. Nawoord, ter besluit

21. Persbericht
22. Reacties van lezers

Kaise.nl

Offline Aurous

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: (boek) Emancipatie Hindoestanen (incl homo, negerhaat, lagere kasten, seks)
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2012, 02:42:06 »
 :boeiend:

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #2 Gepost op: 7 november 2012, 13:56:14 »
Je moet een slet (lees: je moeder) neuken. Want dit geeft je extra kracht om vervolgens ook je vieze kat te anaal te nemen.
Vervolgens bel je een neger die jou weer anaal neukt. Dit zal je nog meer kracht geven om vervolgens al je moed te verzamelen en van een brug te springen.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2012, 15:58:23 »
Je moet een slet (lees: je moeder) neuken. Want dit geeft je extra kracht om vervolgens ook je vieze kat te anaal te nemen.
Vervolgens bel je een neger die jou weer anaal neukt. Dit zal je nog meer kracht geven om vervolgens al je moed te verzamelen en van een brug te springen.

Doe eens normaal, mafkees.
Kaske kaske!

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #4 Gepost op: 7 november 2012, 16:10:45 »
Doe eens normaal, mafkees.
Tegen mensen als Dewanand die het verkrachten en neuken van kleine meisjes stimuleert doe ik niet normaal.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 7 november 2012, 16:47:23 »
Tegen mensen als Dewanand die het verkrachten en neuken van kleine meisjes stimuleert doe ik niet normaal.

En zijn moeder?
Kaske kaske!

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #6 Gepost op: 7 november 2012, 16:54:20 »
En zijn moeder?
Aangezien hij vele andere ook op een schandalige wijze heeft benaderd en beledigd doe ik dit nu ook bij hem :)

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 7 november 2012, 17:17:41 »
Aangezien hij vele andere ook op een schandalige wijze heeft benaderd en beledigd doe ik dit nu ook bij hem :)

Dat doe je niet. Je beledigt zijn moeder.
Kaske kaske!

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #8 Gepost op: 7 november 2012, 18:08:07 »
Schreeuw om aandacht van Waldo weer. Zoveel boeken schrijven en niemand die er eentje heeft.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #9 Gepost op: 8 november 2012, 09:17:57 »
Dat doe je niet. Je beledigt zijn moeder.
Ik heb het volgens mij net gedaan.....

wierook

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 19 november 2012, 20:36:16 »
psychische zorg was in 2012 minder goed gedekt door de verzekeraars vandaar dat waldo hier zat en boeken schreef als therapie.

Offline wieroe2017

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 8 januari 2018, 23:37:44 »
HOe denken jullie nu over de emancipatie van hindoestanen???

Iedereen discrimineert mij nu, xxxx mensen zijn het gewoon. NIemand zal mij in Nederland accepteren als niet blanke hindoeschrijve r

ik kan niet hoger en meer waard worden dan een blanke man, is mijn verdoemde karma. Nu begin ik dit probleem beter te begrijpen.  Blank zijn is echt iets hogers en superieur.

Kaise.nl

« Reactie #11 Gepost op: 8 januari 2018, 23:37:44 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: