collapse

Auteur Topic: Mening-advies van je beste vriendin  (gelezen 3990 keer)

Offline kaise1

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Mening-advies van je beste vriendin
« Gepost op: 21 oktober 2012, 20:29:04 »
Hallo,
Hoe gaan jullie vriendinnen om met jouw keuze? Ik heb een beste vriendin en we kennen elkaar al 10 jaar. Nu is het zo dat ik een jongen leerde kennen en ze was het er niet mee eens omdat ze vond dat ik beter verdien. Oke bezorgheid enz dat kan. Maar nu zegt ze dat als er wat gebeurd en ik heb verdriet of iets dergelijks over die jongen, ze mij niet zal steunen. Omdat ik het er zelf naar gemaakt heb en dus niet naar haar advies heb geluisterd. Ik stoot haar volgens haar af en ze dus afstand neemt. Hoe staan jullie vrienden er tegenover? Ik denk altijd , altijd steunen, ook al doet ze dingen zelf wat eindelijk niet goed pakt (of wel)

Kaise.nl

Mening-advies van je beste vriendin
« Gepost op: 21 oktober 2012, 20:29:04 »

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • Geslacht: Man
  • De Enige Echte
Re: Mening-advies van je beste vriendin
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2012, 09:56:35 »
boeiend...

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2012, 13:41:23 »
Kennelijk is ze dus niet je beste vriendin.

Offline Scarlet

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2012, 15:22:34 »
Hallo,
Hoe gaan jullie vriendinnen om met jouw keuze? Ik heb een beste vriendin en we kennen elkaar al 10 jaar. Nu is het zo dat ik een jongen leerde kennen en ze was het er niet mee eens omdat ze vond dat ik beter verdien. Oke bezorgheid enz dat kan. Maar nu zegt ze dat als er wat gebeurd en ik heb verdriet of iets dergelijks over die jongen, ze mij niet zal steunen. Omdat ik het er zelf naar gemaakt heb en dus niet naar haar advies heb geluisterd. Ik stoot haar volgens haar af en ze dus afstand neemt. Hoe staan jullie vrienden er tegenover? Ik denk altijd , altijd steunen, ook al doet ze dingen zelf wat eindelijk niet goed pakt (of wel)

Als ik je verhaal zo lees schat ik dat je een jaar of 15 bent? Besteed je aandacht liever aan school dan aan jongens...
With great power comes great responsibility ...

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2012, 10:37:01 »
Beste vriendinnen steunen elkaar door dik en dun en staan altijd voor elkaar klaar. Ook al maak je nog zoveel fouten je moet altijd terug kunnen vallen op je beste vriendin. Stom dat ze zo reageert. Dan moet jij jezelf toch afvragen of ze wel zo'n goede vriendin is. Een vriendin kan je tips geven maar je bent toch niet verplicht om het op te volgen? oftewel vrije keuze. Ze zit je gewoon te manipuleren.

@kaise1

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:24:42 »
Het kan 2 kanten op. Ze houdt echt heel veel van je waardoor ze zo eerlijk mogelijk tegen je is.
Als puntje bij paaltje komt en jij haar steun nodig hebt, zal ze jou, ondanks haar uitlatingen, hoe dan ook steunen.
Want alleen dan bewijst ze dat ze een echte vriendin is.

Misschien heft ze zelf iets meegemaakt met diegene, of heeft ze zelf een zwak voor hem en hem tegenover jou probeert zwart te maken om hem dwars of juist veilig te stellen.

Het foutste wat je kunt doen is haar afstoten. Dan laat jij namelijk zien dat jouw vriendschap geen waarde heeft.
Als zij zelf de vriendschap wil beŽindigen, dan is de keus aan haarzelf.
Jij zou juist kunnen laten zien dat een relatie niet tussen jullie in hoeft te staan. Ook niet als de 2 personen in kwestie helemaal niets van elkaar moeten.
Stel je voor dat op een moment het eventueel zou misgaan, moet het niet zo zijn dat iemand tegen jou kan zeggen: Je hebt me aan de kant geschoven, en nu je daar niets meer hebt kom je weer met hangende pootjes terug.

ben je dom?

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:48:37 »
Hallo,

Ik zeg je heel eerlijk ik wil geen vriendinnen. Er is altijd wel wat met sommige vrouwen. Of ze zijn jaloers op je leven omdat die van hun fucked op zijn er is altijd wel wat!
Je bent zelf een vrouw, en wat is verdriet? Komop man

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 30 oktober 2012, 17:01:36 »
Ik zeg je heel eerlijk ik wil geen vriendinnen. Er is altijd wel wat met sommige vrouwen. Of ze zijn jaloers op je leven omdat die van hun fucked op zijn er is altijd wel wat!
Je bent zelf een vrouw, en wat is verdriet? Komop man

Helemaal met je eens. Vrouwelijke vriendinnen moet je gewoon op afstand houden. Af en toe afspreken maar niet te persoonlijk worden. Want dan gaan ze teveel in je leven zeuren en bemoeien en komen ze met hun hele rot problemen bij je uithuilen. Irritant ben geen maatschappelij k werkster.

lolo,

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 5 november 2012, 00:47:26 »
Hallo,
je moet die slet laten gaan. zij wilt jouw leven bepalen

Offline kaise1

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 26 december 2012, 01:33:14 »
Het kan 2 kanten op. Ze houdt echt heel veel van je waardoor ze zo eerlijk mogelijk tegen je is.
Als puntje bij paaltje komt en jij haar steun nodig hebt, zal ze jou, ondanks haar uitlatingen, hoe dan ook steunen.
Want alleen dan bewijst ze dat ze een echte vriendin is.

Misschien heft ze zelf iets meegemaakt met diegene, of heeft ze zelf een zwak voor hem en hem tegenover jou probeert zwart te maken om hem dwars of juist veilig te stellen.

Het foutste wat je kunt doen is haar afstoten. Dan laat jij namelijk zien dat jouw vriendschap geen waarde heeft.
Als zij zelf de vriendschap wil beŽindigen, dan is de keus aan haarzelf.
Jij zou juist kunnen laten zien dat een relatie niet tussen jullie in hoeft te staan. Ook niet als de 2 personen in kwestie helemaal niets van elkaar moeten.
Stel je voor dat op een moment het eventueel zou misgaan, moet het niet zo zijn dat iemand tegen jou kan zeggen: Je hebt me aan de kant geschoven, en nu je daar niets meer hebt kom je weer met hangende pootjes terug.

Ze heeft al heel vaak gezegd dat ze me dan niet gaat steunen en als ik ergens over wilde praten dan gewoon mijn gesprek negeren. En is al de zoveelste keer dat ze dan op der teentjes getrapt voelt als je toch je eigen weg neemt en dan ben je plotseling geen goede vriendin van der ondanks dat je altijd voor der klaar hebt gestaan. Maar ja

Vriendin

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 5 januari 2013, 19:32:15 »
lieve vriendin ,

neem je dan even contact op met mij : 0628852407

Vriendin

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 5 januari 2013, 19:43:03 »
vriendin ik ben ook hierop bereikbaar 0625221575

Offline kaise1

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 9 januari 2013, 21:00:11 »
lieve vriendin ,

neem je dan even contact op met mij : 0628852407

hahahaah okeejjjj

Offline Dynakiller

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 1
  • Golf 6
« Reactie #13 Gepost op: 11 januari 2013, 13:44:39 »
gewoon doen wat je hart volgt.

devil jack pijpt tiger

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 6 januari 2015, 22:20:06 »
gewoon doen wat je hart volgt.
mee eens

dj met ander mans naam

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2015, 18:12:08 »

toetal ronnywa ke brilwa

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 9 januari 2015, 04:20:17 »

Groetjes van Adi

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 9 januari 2015, 09:10:10 »

avinaash.S

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 11 januari 2015, 13:58:26 »
ik ben die boi toch van maashaven ik weet waarom je vriendin je ni wiil steunen omdat ze mij wou maar heb haar gedist voor jou goed van me he wat een topper vind k me zelf whahaha

Tiger ke baas

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 12 januari 2015, 18:51:08 »
Waarom niet, Jacky beta?
omdat zijn Nederlands voor geen bal klopt en die van jou precies het zelfde""

Kaise.nl

« Reactie #19 Gepost op: 12 januari 2015, 18:51:08 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: