collapse

Auteur Topic: * ..raziya & Shareef.. *  (gelezen 1618 keer)

Chander ke bhahien

• Gast
* ..raziya & Shareef.. *
« Gepost op: 25 september 2012, 22:34:47 »
De zomervakantie was nog maar 3 dagen begonnen.. Ik lag lekker in bed, het was al na 13:00en maar ik wou echt nog niet opstaan. ‘Raziyaaaaaa’ klonk mijn moeders stem van beneden. Howwww.. Dat betekende dat ik echt op moest staan.. Ik liep naar de badkamer en nam een douche.. Even later stond ik voor m’n klerenkast.. Oeff.. Wat zou ik aandoen vandaag?? Dit is echt een slechte eigenschap van mij.. Ik doe er altijd zolang over om me aan te kleden enzo..
45 min later stond ik beneden waar m’n moeder me al boos op stond te wachten..

Farah(Raziya’s moeder): Hoe laat is het nu raas? De hele dag lig je al in bed.. :@
Raziya: Jaah mam ik heb nu eindelijk vakantie jaah!!!! (a)
Farah: Ja, papa belde net van werk. Weet je nog vorig jaar die vriend van hem die hier kwam slapen?
Raziya: Jahh ehmm die van Suriname toch?
Farah: Ja, hij heeft een hersenbloeding gehad..
Raziya: WATT :( .. Wanneer dannnn
Farah: Gisteravond, papa wil er donderdag heen vliegen, hij wil dat ik mee ga maar ik weet niet of ik jullie wel alleen kan laten..
Raziya: Dan neem je Leena toch mee? Ik en Rahul redden ons wel hoor mam maak je niet druk..
Farah: Weet je het zeker? Ik weet het niet hoor.. Ik heb jullie nog nooit alleen thuis gelaten..
Raziya: Mam.. Het is belangrijk dat papa jou steun heeft.. Ga nou maar met hem mee..
Farah: Ok, ik zal papa bellen om alvast te boeken..

Ik ging eten en liep daarna naar de telefoon om Taliah te bellen.. Taliah was mijn beste vriendin ik kende haar vanaf de middelbare school.

Taliah: Hellow…?
Raziya: Hey Tali.. Wat was je aan het doen?
Taliah: Nikss.. Ik moet zo afwassen en daarna komt Nitesh me ophalen..
Raziya: Oww okee.. Hoor dit dan.. Een vriend van me vader uit Suriname is ziek.. Me ouders en Leena gaan er donderdag heen..
Taliah: AJOW!! Ben je dan alleen thuisss..
Raziya: Ehmm Rahul is er ook nog..
Taliah: Hmm jaa.. Das waar.. Maar toch relax man.. Ey Raass.. (a) ?
Raziya: Ja?
Taliah: Ga mee vrijdag dan? Please..
Raziya: Tali ik weet niet hoor.. Ik heb echt geen zin..
Taliah: GEEN ZIN? Geen zin in Center parkss..?? Jij spoort niet meisje..!!!
Raziya: Jaah ik bedoel die vriendin van Nitesh gaan mee en ik ken hun niet...
Taliah: Ja weet je wat als wij dan gewoon bij elkaar slapen ? Ga je dan wel me? Please?
Raziya: Hmm.. Oke dan.. Maar dan moet ik nog helemaal spullen gaan kopen enzo..
Taliah: Dan gaan we donderdag toch? Het is toch koopavond..
Raziya: Is goed kom donderdag rond 13:30 bij mij ja?
Taliah: Is goed dan dan zie ik je donderdag Love You schat!!
Raziya: Love you 2 pop.. (k)

Donderdag:
Doei Mammm!!! Doei Papp!! Doeii Leenaa!! Lachende deed ik de voordeur dicht.. Mijn moeder kon ook zo overdrijven.. Ze wou bijna niet meer gaan, nadat ik haar plechtig had beloofd om gelijk te bellen als er iets was is ze dan toch nog de auto ingestapt.. Ik liep naar de keuken en zette alvast koffie voor Rahul.. Over 15 min moest hij al naar zijn werk.. Daarna ging ik douchen en aankleden..
______________ ____

Kaise.nl

* ..raziya & Shareef.. *
« Gepost op: 25 september 2012, 22:34:47 »

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: * ..raziya & Shareef.. *
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2012, 14:22:41 »
BORING!!!!!!!!!

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2012, 15:01:11 »
BORING!!!!!!!!!
Dude ik heb al die troep gelezen, en dus 2 minuten van mijn leven verspild die ik nooit meer terug krijg!

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2012, 15:41:58 »
Stop maar weer.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2012, 23:06:49 »
Dude ik heb al die troep gelezen, en dus 2 minuten van mijn leven verspild die ik nooit meer terug krijg!
Bechara......
Mij maakte het niet uit. Las het uit verveling.

Kaise.nl

« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2012, 23:06:49 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: