collapse

Auteur Topic: Calvaneo Horloges verschillende modellen!  (gelezen 2767 keer)

Offline Fashion Bazaar

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Calvaneo Horloges verschillende modellen!
« Gepost op: 12 september 2012, 14:53:52 »
Een collectie van 30 tot 40 stuks Calvaneo horloges te koop tegen een zeer goede prijs! Er is een mix van nieuwe en occasion (tweedehands) horloges. De occasion horloges zijn in zeer goede staat! bij elk horloge zit de originele doos erbij met echtheidscerti ficaten. Bij de nieuwe horloges zit er ook garantie bij. Uiteraard zijn de horloges ook per stuk te bestellen tegen een zeer goede prijs.

Stuur een bericht naar info@fashionbazaar.nl voor meer informatie!

Kaise.nl

Calvaneo Horloges verschillende modellen!
« Gepost op: 12 september 2012, 14:53:52 »

Troep!

• Gast
Re: Calvaneo Horloges verschillende modellen!
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2012, 03:31:04 »
Dit zijn shithorloges uit China. Ze doen net alsof het switterse kwaliteit is, maar het komt uit China, niets voor mij!

Offline Mc Mystic

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2012, 13:10:43 »
Dit zijn shithorloges uit China. Ze doen net alsof het switterse kwaliteit is, maar het komt uit China, niets voor mij!
http://www.calvaneo.eu/merk-calvaneo-1583.html

karelappel

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2013, 23:18:30 »
Calvaneo is een Chinees horloge waarbij de duitste importeur zijn eigen merk erop heeft gezet. Je ziet bij Cavaneo Duitsland op de officiele website prijzen van rond de 1200 euro, terwijl iedereen ze verkoopt rond de 120 euro. Dit wijst er al op dat iets niet klopt. Daarnaast heb ik deze horloges al op chinese sites gevonden, waarbij een ander merknaam erop was aangebracht. Ik heb er ook een gekocht, maar de kwaliteit was super slecht. De horloge stond om de haverklap stil. De verkoopster gaf aan dat je bij de koop 2 jaar garantie kreeg, alleen merkte ik daat weinig van. Ik heb de importeur in Duitsland gemaild hierover. Verkopen dat wilde hij wel, maar antwoorden over de kwaliteit en garantie nul, geen antwoord.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 17 oktober 2013, 12:58:49 »
Op watch2day zijn er vaak soortgelijke aanbiedingen van andere merken.
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

Ontmaskerd

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 4 december 2013, 00:44:01 »
Een collectie van 30 tot 40 stuks Calvaneo horloges te koop tegen een zeer goede prijs! Er is een mix van nieuwe en occasion (tweedehands) horloges. De occasion horloges zijn in zeer goede staat! bij elk horloge zit de originele doos erbij met echtheidscerti ficaten. Bij de nieuwe horloges zit er ook garantie bij. Uiteraard zijn de horloges ook per stuk te bestellen tegen een zeer goede prijs.

Stuur een bericht naar info@fashionbazaar.nl voor meer informatie!

dus je koopt sieraden in voor 2 a 3 euro, doet net alsof het exclusief is, terwijl het door kinderarbeid gemaakt is en verkoopt het voor E65,-

SCHANDE!

dit noemden ze vroeger oplichters.

Sasha M

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 23 februari 2014, 20:57:47 »
Dit is zeker chinezen troep! heb dik betaald voor het horloge en het stond na een half jaar al stil!
Bij de erkende horloge reparateur geweest en die kon mij vertellen dat die niks voor dit soort horloges had, want het was een chinees zooi, en totaal niks met Zwitsers kwaliteit te maken had!
Dus pas op allemaal, ze worden overal aangeboden!

Kaise.nl

« Reactie #7 Gepost op: 23 februari 2014, 20:57:47 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: