collapse

Auteur Topic: Life Coach  (gelezen 1333 keer)

Offline sun0711

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
Life Coach
« Gepost op: 7 september 2012, 09:24:01 »
Life coach

Ik ben geboren in Suriname in een Hindoestaanse gezin en vanaf mij  8ste opgegroeid in Nederland. Na een reeks  diverse opleidingen te hebben genoten voordat ik als life coach een start maakte.  Vanaf mij 19de heb ik  veel ervaringen opgedaan in het bedrijfsleven van teamleider tot aan manager van een vestiging, interne auditor en als laatste in een functie op het gebied van kwaliteitsmana gement.

Naast mijn rol in de werkmaatschapp ij ben ik 24 jaar getrouwd en  moeder van twee kinderen, zoon van 23 jaar en een dochter van 19 jaar. Het leven van een Hindoestaanse meisje/vrouw wordt vooral gevormd met  culturele invloeden en gewoontes, familiare banden, en uiteraard met maatschappelij ke factoren.

Vanaf mij jeugd (5 jr) heb ik een reeks aan levenservaring en gehad wat zeer veel invloed heeft gehad op mijn persoonlijkhei d en mijn functioneren in de maatschappij.  Enkele voorbeelden zijn seksueel misbruikt door een neef van vaderszijde, kom uit een onstabiel gezin ( dagelijkse ruzie tussen ouders), geslagen worden door ouders, alcoholisme in de familie, en boven alles niet geleerd om me eigen IK te kunnen vormen.

Deze ervaringen en andere hordes in het leven hebben ertoe bijgedragen dat iků.nu een gediplomeerde Life Coach ben!

Doelgroep en inspiratie
Door mijn levenservaring en, het overwinnen blokkades, overwerkte fragmenten uit leven, en de wilskracht om mij eigen IK weer te hervinden en dat tot bloei te laten komen, voel ik  als een lotusbloem die zich uit de modderige omgeving gegroeid is naar het licht en geniet van de kwaliteit in het leven.

Dit heeft mij ge´nspireerd om, vooral, het doelgroep Hindoestaanse vrouwen (en ook mannen, kinderen) te begeleiden om kwalitatief beter leven te creŰren.

Missie
mijn missie en doel is om ervoor te zorgen dat een ieder zich uit de modderige omgeving komt en geniet van de kwaliteit van het leven.

zoek je coaching bij: relatieproblem en, verslavingen, carriere, financiele kwestie, opvoeding,
                                  het vinden van je eigen ik, etc, mail dan!

Kaise.nl

Life Coach
« Gepost op: 7 september 2012, 09:24:01 »

Email?

• Gast
Re: Life Coach
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2012, 10:06:33 »
Het zou wel handig zijn als je een email adres vermeld in je post.   ;-)
Zo maar een suggestie.  :smile027:

Kaise.nl

Re: Life Coach
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2012, 10:06:33 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: