collapse

Auteur Topic: Indiase vlag zetten in Den Haag waar Hindoestanen meerderheid zijn  (gelezen 1736 keer)

dewanand2

• Gast
namaste kaise losers en hindoestaanse zelfmoordenaar s,

Ik ben allang geradicaliseer d sinds ik op de technische universiteit delft als een koeliehond werd gediscrimineer d en gekleineerd, en daarna in vele blanke organisaties. Ooit had ik bijna een blanke jongen vermoord met een groot mes.  De blanke man is lang en hij heeft een grote dikke penis, maar hij mag maar uitkijken he, want die kleingeschapen chinezen zijn in 2040 de sterkste economische natie en dan krijgen zij van mij het bevel om hun honden vet te mesten met vlees van lange blanken om deze daarna lekker op te eten als wokschotel of met sambal en kroepoek.  Lange blanken leveren meer vlees he en de chinese honden gaan smullen.

Ik wil een Hindoe nationalistisc he organisatie oprichten in Nederland en Den Haag is de eerste stad die wij gaan veroveren. In elke wijk met een Hindoestaanse meerderheid moet er een Indiase vlag komen en er moet dan een referendum komen per wijk. 

De Turken in Den Haag werken nu heel goed samen met Hindoestanen en daarom moeten de grenzen van Den Haag open gaan voor hoog opgeleide Turken uit Turkije, zo kan deze stad verder groeien en er kan een sterke Turkse werkgeversklas se komen. Mijn idee is om ditzelfde te doen met India en ook de grenzen van Den Haag te openen voor hoog opgeleide Indiers. Er moet een visa check komen per  stad in Nederland voor hoog opgeleiden Turken en Indiers. 

Turken zijn een oud broedervolk van ons de Hindoes. Nu werkt Turkije al goed samen met India en daarom groeit dit land supersnel. 

Die arrogante en lange blanke hollanders moeten echt niet gaan denken nu dat zij nog superieur zijn op deze wereld want zij zijn een uitstervende minderheid op deze planeet.  Met hun lange witte pik komen zij nergens meer. 

Ooit begint mijn heilige oorlog echt en dan gaan wij zien wie het superieure ras is op deze wereld.  Ooit zal ik Shell failliet laten gaan want Nederland heeft geen druppel olie maar shell heeft omzet van 289 miljard euro en dat is pure koloniale uitbuiting.

Pijp en lik de blanke man niet meer,  lelijke lage vieze koeliemeiden moeten maar het pijpwerk gaan doen van blanke lullen he. 

dewanand
hindoe fundamentalist

Kaise.nl

wieroe

• Gast
Re: Indiase vlag zetten in Den Haag waar Hindoestanen meerderheid zijn
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2012, 22:42:02 »
Wil Wieroe geen blanke kutje likken dan?

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2012, 14:30:14 »
Dev ik ben het met je eens.. ik pleit ook voor een masalakoeliest aat.

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2018, 18:57:00 »
welke wijken in den haag hebben nu een koeliemeerderh eid??

wie wil in deze wijken de indiase vlag laten wapperen???? 

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #4 Gepost op: 15 februari 2018, 16:08:32 »
Flinke frisse barrawind zal deze doen wappere van trots....   :smiley_samurai:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Offline wieroe2017

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2018, 01:47:34 »
ja gelijk heb je he  hele dag buurt laten stinken naar roti, doksa massala en bara. hahah ook koelie poenies zetten voor ramen met rood licht erbij

Kaise.nl

« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2018, 01:47:34 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: