collapse

Auteur Topic: Relatie hindoe/moslim  (gelezen 3743 keer)

Hindoestaanse meisje

• Gast
Relatie hindoe/moslim
« Gepost op: 30 juli 2012, 20:09:53 »

Ik ben een 24 jarige Hindoestaanse meisje die 2 jaar geleden een moslim jongen leerde kennen. Na onze eerste date was ik compleet in love. Mijn familie en vrienden raden het af omdat je altijd van die slechte verhalen erover hoorde. Alleen ik ben iemand die daar niet zomaar vanuit ging. Maar ik kende hem ook als een hele lieve goeie jongen. Ik noem hem Tariq in mijn verhaal maar hij heet anders.

In het begin was hij goed voor me maar ik merkte wel dat hij heel beschermend was. Ik moest afstand nemen van jongens en mannen, hij wilde altijd weten waar ik was en met wie, net me vader.

Toen we verder gingen in onze relatie begon hij ineens over trouwen. Ik had zijn ouders ontmoet en hij de mijne. Mijn ouders vonden hem goed voor me en als hij bij ons thuis kwam, deed hij ook heel erg zijn best om zo over te komen. Bij zijn ouders merkte ik toch wel dat ze liever hadden dat hij met een moslima was thuisgekomen maar accepteerde mij wel. Maar ik vond mezelf te jong en vroeg me af hoe mijn omgeving hierop zou reageren. Als we zouden trouwen zei hij zou dat via de Islam moeten en mochten we niet op de Hindoestaanse manier trouwen. Dit deed me pijn want ik droomde al heel lang van een heel mooi huwelijk, op zijn Hindoestaans. Bovendien wilde ik eerst mijn studie afmaken, een baan hebben en dan pas trouwen.

Hoe verder we de relatie ingingen hoe meer er veranderden. Ik begon commentaar te krijgen op mijn outfitjes. Ze waren te sexy en andere mannen keken naar me. Ik zei laat ze kijken, ik ben de vrouw die naast je loopt maar dat accepteerde hij niet. Ik mocht nog net skinny jeans dragen en geen leuke topjes meer. Alles moest bedekt blijven. Ik zou naar een nauta gaan en had me mooi gemaakt, na de eerste avond kwam ik thuis en toen kwam Tariq nog naar ons huis toe. Hij zag hoe ik gekleed was en iets knakte in hem...hij schold me uit voor xxxxx en ik ontving de eerste klap..met zijn platte hand vol in mijn gezicht. Het deed zo pijn...van de klap en verdriet dat ik huilend naar binnen rende. Ik heb heel de nacht wakker gelegen. Hij bleef me bellen, sprak me voicemail in en zei dat ik moest opnemen. Ik kon het niet...na 4 dagen zouden we afspreken en gingen praten. Hij bood zijn excuses aan en zei dat hij jaloers was geweest en bang was me kwijt te raken. Ik accepteerde het en we gingen verder. Ik was compleet in love...

Tariq woonde op zijn zelf en hij vroeg of ik een week bij hem zou blijven slapen.. Mijn ouders zouden het nooit accepteren dus ik had een smoes verzonnen dat ik bij me nicht zou blijven slapen, haar had ik wel vooraf ingelicht. In de eerste 2 dagen gingen het erg goed totdat ik steeds meer in zijn huis moest doen. Hij wilde dat ik het schoonmaakte en voor hem ging koken. Ik deed het omdat ik van hem hield. Maar mijn eerste maaltijd was hem niet goed bevallen en hij moest overgeven. Ik had nergens last van maar kreeg wel de schuld...met een harde klap als gevolg, nu met zijn vuist..De volgende dag had ik een blauwe oog. Ik was weer ontzettend verdrietig maar durfde niet naar huis. Die blauwe plek kon ik niet weg krijgen en me ouders zouden er zo achterkomen wat er gebeurd was. Dus ik moest wel hier blijven. Hij maakte hiervan misbruik en sloeg me die week vaker en we hadden ook sex maar tegen me zin. Als ik niet zo stom was geweest om te liegen tegen me ouders dan was ik allang weer thuis geweest. Hij liet zijn vrienden ook komen, ik moest voor ze koken en drank halen. Als het niet snel genoeg was, kreeg ik een schop en iedereen lachte me uit. Ze deden zo minachtend over me. Totaal geen respect voor me.

Na 5 dagen ben ik het huis uitgevlucht met mijn spullen en teruggegaan naar mijn ouders. Huilend ben ik tegen mama gekropen en heb heel lang gehuild. Ze vroeg niets en trooste me. Ik kon met haar praten en heb haar alles eerlijk verteld. Ze werd niet boos maar zoende me zo lief. Samen hebben we een smoes voor paps verzonnen zodat hij er niet achter zou komen. Hij zou Tariq afgemaakt hebben als hij het wist. Ik heb het verhaal tegen mijn neef verteld en hij werd onmin boos niet op mij maar op Tariq. Hij zou ervoor zorgen dat ik nooit meer contact met Tariq zou krijgen en inderdaad ik heb hem nooit meer gezien. Ik heb dit verhaal geschreven om mijn gevoelens te uiten. Ik heb geen haat tegen moslims maar wel tegen Tariq !

Kaise.nl

Relatie hindoe/moslim
« Gepost op: 30 juli 2012, 20:09:53 »

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

jij hierboven!

• Gast
Re: Relatie hindoe/moslim
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2014, 05:12:27 »
Alleen maar nonsens leg je uit!

Kaise.nl

Re: Relatie hindoe/moslim
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2014, 05:12:27 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: