collapse

Auteur Topic: Waarom vallen hindoestaanse mannen op dun?  (gelezen 12541 keer)

Ik benn

• Gast
Waarom vallen hindoestaanse mannen op dun?
« Gepost op: 30 juli 2012, 19:11:31 »
Hoe kom dat? En het valt me op dat ze altijd Naar het gezicht kijken en niet naar het figuur. Je hoort altijd een man zeggen van mooie meid, maar vaak  hebben die meiden een mooi gezicht maar plat van voor en plat van achteren.

Kaise.nl

Waarom vallen hindoestaanse mannen op dun?
« Gepost op: 30 juli 2012, 19:11:31 »

ben jij

• Gast
Re: Waarom vallen hindoestaanse mannen op dun?
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2012, 23:11:06 »
Hoe kom dat? En het valt me op dat ze altijd Naar het gezicht kijken en niet naar het figuur. Je hoort altijd een man zeggen van mooie meid, maar vaak  hebben die meiden een mooi gezicht maar plat van voor en plat van achteren.

jij bent zeker zo een dikke troela, niet waar? ga lekker op de sportschool van vallen wij mannen tenminste op je. dikke trol! nadeem heeft wellicht wel interesse in je. hij lijkt wel op brilsmurf. anders heb je nog jazlee...die NEEMT iedereen. ik had je anders shabba wel aangeboden, maar die is helaas homo.

daarom dus

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2 augustus 2012, 12:13:53 »
Omdat er geen hindoestaanse chikies bestaan met billen, borsten en heupen. Ze zijn allemaal zo skinnie als een stok. OF allemaal te vet, figuur is totaal niet inverhouding. Vaak hebben ze  een leuke gezichtje en mooi haar, maar het lichaam is vaak om te huilen.
En ik weet zeker dat h.mannen op volslanke vrouwen vallen, maar omdat je ze bijna niet hebt doen ze het maar met hun te dunne of te dikke vrouwtje. Maar zodra ze een vrouw zien met ass en tieten en heupjes zijn ze wel verkocht aan dat lichaam.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2012, 12:29:56 »
Ik weet nioet waar je kijkt... maar er zijn er zat met the total package...

daarom dus

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2 augustus 2012, 14:16:13 »

Dat is helemaal niet waar wat jij zegt. Die hindoestaanse dames zijn over het algemeen skinny  als ik weet niet wat. Ik ken er een paar die echt zo een negerinnenfigu ur hebben die kan je op je handen tellen. Ik ken echt bijna geen enkele dame met een dikke reet. Zijn allemaal plat, borsten hebben sommige wel maar geen heupen geen kont echt niks hebben ze.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #5 Gepost op: 2 augustus 2012, 17:11:03 »

Offline Shalala87

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • My lips are sealed!!!
« Reactie #6 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:26:34 »
Je hebt ook meisjes met een normaal postuur. Hoeft niet of dik of dun te zijn, maar gewoon een gezonde lijn en daar zijn er voldoende van trust me  :smile002: bollies wil je gewoon laten dhauwrawe en stokjes moeten gewoon een keertje eten  :P

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #7 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:29:23 »
Je hebt ook meisjes met een normaal postuur. Hoeft niet of dik of dun te zijn, maar gewoon een gezonde lijn en daar zijn er voldoende van trust me  :smile002: bollies wil je gewoon laten dhauwrawe en stokjes moeten gewoon een keertje eten  :P
Hoe ben jij eigenlijk? :P

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #8 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:32:42 »
Nou ik zie anders ook zat hindoestaanse meiden met een figuur dat in verhouding is met ronde vrouwelijke vormen en een mooi koppie... Dus tjah misschien beter kijken?:p
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline Shalala87

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • My lips are sealed!!!
« Reactie #9 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:34:50 »
Hoe ben jij eigenlijk? :P

Zou je wel willen weten he ouwe  :spank:

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #10 Gepost op: 3 augustus 2012, 14:40:10 »

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #11 Gepost op: 3 augustus 2012, 17:28:14 »
je praat poep.

Sukkelssss

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 3 augustus 2012, 21:04:49 »
Negrinnenfiguu r???? Hahahaha nou echt niet hè! Meestal plat van voren en plat van achteren. Maar is maar goed ook want die koelies kunnen een vollere vrouw ook niet aan!

Nadeem Resoerektik

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 3 augustus 2012, 21:32:15 »
Vagina is vagina?

Grote borsten zijn ook wel schattig, maar als die er niet zijn, dan kun je ook gwn dr haar vlechten...

Ik val op chick
Dik, dun, mollig... maakt me geen zier uit...
ik let op of ze mijn jokes in zich kan nemen tot een (klein) lachje... niet? dan ga naar Redline... Die dude doet alles... Doet stoer... Fucking lelijk... gaat om met dudes die je uitgeput ziet liggen in van die kassen waar je tomataten enzo moet plukken... en dan nog denkt dat ie stoer is... Kleine griezel...

koekebakker

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 8 augustus 2012, 23:13:13 »
Negrinnenfiguur???? Hahahaha nou echt niet hè! Meestal plat van voren en plat van achteren. Maar is maar goed ook want die koelies kunnen een vollere vrouw ook niet aan!

Hey als hindoestaanse prinses praat ik ja dat ben! en we hebben geen perfecte figuur of bil bijna niet he plat he of boobies of nou hindoestaanse girls hebben echt wel een mooi gezicht en hun lichaam ja niemand is perfect ja negerinnen maar die hebben vast niet zo een mooi gezicht en net als hindoestanen wel hersenens zijn uitzonderingen :) anyway kraak eerder hindoestaanse mannen af en waarom ze steeds meer minder worden willem gezien omdat hindoestaanse vrouwen kiezen voor geluk en niet familie en koelie dus met hun ja koelies zijn ook wel oke vast op hun deze manier weer ja jullie reacties van mannen kan je niet meeleven toch als voruw zijnde dus power to the woman!!! Denk aan beyonce rihanna en tina turner go girls is 2012 en manne go 2012,2013,2014,2015 enzv wake up wake up is niet vreemdgaan is van dit onzin wat je zet bil en tiet en figuur pppfffffffffff als je wentworth miller of johny depp ben of T.I. mag je zetten anders kijk je eigen kleine doks bil of dikke bierbuik jak zo jak of heb ik het verkeerd gelezen nouen ik wou dat zeggen :) gedaan.:)

nou hersens heb jij niet hoor dus hoop voor je dat je een bil of bobbies hebt.

wat sla jij voor wartaal uit meid

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 10 augustus 2012, 05:38:52 »
Geef mij maar een beetje vlees...
Wil wel wat vlees voelen als ik brassa geef. Als ik alleen maar botten voel, ben ik bang dat ik dadelijk iets breek.

Ben namelijk een knuffelbeer. LOL.

Ik hou dus van volslank....

Offline Shiven

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 10 augustus 2012, 12:29:02 »

flatscreens zijn tegenwoordig de rage

neee

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 27 september 2012, 22:13:35 »
Hindoestaanse meiden een mooi figuur? Ga er maar vanuit dat 9 van de 10 een platte, dunne lichaam heeft of een dikke, vette blubberlichaam (die ook nog eens plat is).

Ze hebben een mooi gezicht, maar verder hou ik niet van die cup A tieten of hun misvormde reet.

Hindoestanen hebben gewoon geen mooie lichaamsbouw

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #18 Gepost op: 28 september 2012, 13:58:34 »
reacties hier  :lol (2): :roflol:

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #19 Gepost op: 4 oktober 2012, 11:32:56 »
geen idee! mss omdat hindoestanen veggie (horen te) zijn en dus daarom (van nature) van koesbantie houden ipv gosh?
wie zal et zeggen? :donknow:
There are many wonders
great and small
but you my child are the most
beautiful of them all

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #20 Gepost op: 4 oktober 2012, 11:34:15 »
flatscreens zijn tegenwoordig de rage
en voor de mannen zeker beertender ipv sixpack? :lol:
There are many wonders
great and small
but you my child are the most
beautiful of them all

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 12 oktober 2012, 14:43:21 »
Nou ik zie anders ook zat hindoestaanse meiden met een figuur dat in verhouding is met ronde vrouwelijke vormen en een mooi koppie... Dus tjah misschien beter kijken?:p

ze hebben slechte ogen.
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

shefani

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 21 oktober 2012, 14:12:09 »
 Ik ken zat hind. meisjes gezien met een redelijk figuur.. maar tis meestal wel zo of of.. of billen of borsten maar achja je kan t niet alllemaal hebben he hahahhaha..  of dn hebb ze een goed figuur is hun gezicht wat minder maar achja alsof de hind heren zo geweldig zijn..
Ik was gister nog op een feest zag ik er een paar mijn god zeg lang haar 10 kilo olie erin plat naar achter.. zogenaamd breed.. ik dacht bijmezelf waah re  insaan.. kom weinig hindoestanen tegen waarvan ik denk zo leuke jongen .. of ze zijn homo. Of ze doen als homo's.. 

ben je dom?

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:39:40 »
Ik ken zat hind. meisjes gezien met een redelijk figuur.. maar tis meestal wel zo of of.. of billen of borsten maar achja je kan t niet alllemaal hebben he hahahhaha..  of dn hebb ze een goed figuur is hun gezicht wat minder maar achja alsof de hind heren zo geweldig zijn..
Ik was gister nog op een feest zag ik er een paar mijn god zeg lang haar 10 kilo olie erin plat naar achter.. zogenaamd breed.. ik dacht bijmezelf waah re  insaan.. kom weinig hindoestanen tegen waarvan ik denk zo leuke jongen .. of ze zijn homo. Of ze doen als homo's.. 
Hindoestaanse dames hebben vaak grote tieten, maar ik ken er alleen 2 die echt zo een zandloper figuur hebben en met een mooie grote ronde kont. Dat zie je echt bijna nooit bij de hindoestaanse dames. Wat je wel vaak ziet is of ze zijn te dun of te dik maar hebben vaak wel een heel leuk gezichtje. Die hindoestaanse heren vallen wel op dit soort dames maar wat mij vooral opgevallen is, al zijn de dames dik of dun dat maakt niet eens uit als ze maar licht van kleur is. Kleur speelt namelijk een hele grote rol bij de hindoestanen.  MAar wat denk je als een hindoestaanse man een vrouw ziet met een fat ass dat hij niet met een harde loopt pfffffffff

lolo,

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 5 november 2012, 00:44:48 »
omdat de meeste hindustaanse vrouwen dikke zeugen worden na de zwagerschap.
als ze al dik zijn dan worden ze neushoorns

Offline Music Baboe

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Baboe In Muziek
« Reactie #25 Gepost op: 5 november 2012, 13:42:39 »

Dus dat.

stout

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 6 november 2012, 22:19:56 »
en voor de mannen zeker beertender ipv sixpack? :lol:
ja omdat jij zo bijdehand en begripvol bent, mag jij uit mijn flesje een slokje verse bier eruit zuigen :36_3_16[1]:

Offline Proud2be

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 27 januari 2013, 00:03:53 »
omdat ze zelf ook dun zijn?

koelieman

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 27 januari 2013, 12:43:23 »
ik had wel een mooie hindoe meid met grote billen man alleen ze is wel dik geworden nu whehe paar jaar geleden was ze echt spang dus ik heb haar maar gedumpt nu zoek k een mooie Hindoestaanse chick weer want die bollie trollie ze punny begon te stinke naar dode rat ofsow bahahhaahah

Martja

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 27 januari 2013, 23:05:10 »
ik had wel een mooie hindoe meid met grote billen man alleen ze is wel dik geworden nu whehe paar jaar geleden was ze echt spang dus ik heb haar maar gedumpt nu zoek k een mooie Hindoestaanse chick weer want die bollie trollie ze punny begon te stinke naar dode rat ofsow bahahhaahah
Dat komt dus omdat jij rot van binnen bent, maar jammer genoeg leg je de fout bij een ander neer. typisch een gedrag van een onbekwame hindoestaan in bed die niet weet waar hij moet beginnen.
ik hoop dat jouw choennie eraf rot!

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 27 januari 2013, 23:05:10 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: