collapse

Auteur Topic: HONDA CIVIC COUPE MET MOTOR SWAP B18c4+lsd bak  (gelezen 2024 keer)

Rawien86

• Gast
HONDA CIVIC COUPE MET MOTOR SWAP B18c4+lsd bak
« Gepost op: 28 juli 2012, 23:56:11 »
hierbij verkoop ik mijn civic coupe.
ik wil iets anders gaan rijden daarom gaat hij nu de verkoop in.

airco (moet gevuld worden )

elektrisch schuifdak

stuurbekrachti ging

buitensp.elekt r.+el.ram.v

Centr. deurvergr. (handbediening)

Neerklapbare achterbank

ik heb een b18c4 met lsd bak short shifter ook erin nu heb door een bedrijft laten swappen, auto is gechipt bij sneaky tunning. laungh/shift

tenzo r power filter

lenso velgen 17 inch

catback srs g55

race cat van srs

blackhous kop..

led achter

verder nog paar extra dingen

meters nieuw nog in doos oli/temp/boost

schijven/riemen vervangen/rubbers/ spanrol/ etc.. reeds vervangen bij de swap sommige bonnen nog aantoonbaar.

min punt gebruikers sporen/ maar nog in redelijke staat niks door gerot of iets wel pitje wielkast. ik heb nog paar onderdelen liggen maar dat is voor de gene als die koopt krijg je mee.

alleen serieuze bod !! prijs nog bespreekbaar
meer foto's op aanvraag.

inruil mogelijk hang er van af hoe de staat is van je auto.
liefst golf 4 HIGHLINE benzine

http://auto.marktplaats.nl/honda/577477083-coupe-ls-e2-1995-zwart-b18c4.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

Kaise.nl

HONDA CIVIC COUPE MET MOTOR SWAP B18c4+lsd bak
« Gepost op: 28 juli 2012, 23:56:11 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: