collapse

Auteur Topic: Kale plekken  (gelezen 10450 keer)

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kale plekken
« Reactie #60 Gepost op: 3 oktober 2013, 22:21:22 »
Valt me op dat hindoestaanse mannen best wel snel kaal worden en vrouwen vaak van die inhammen op bepaalde leeftijd. Vind ik altijd jammer om te zien.
Volgens mij zijn er weinig dingen op de markt die echt hiertegen helpen.  :hairy:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 3 oktober 2013, 22:21:22 »

lekkere_anoop

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 3 oktober 2013, 22:42:31 »
Valt me op dat hindoestaanse mannen best wel snel kaal worden en vrouwen vaak van die inhammen op bepaalde leeftijd. Vind ik altijd jammer om te zien.
Volgens mij zijn er weinig dingen op de markt die echt hiertegen helpen.  :hairy:

jij hebt ook wel een vooruitstaande onderkaak. beetje aapachtig. vind ik best jammer om te zien, want je joodse pijpenkrullen mogen er best wezen

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 4 oktober 2013, 11:25:52 »
jij hebt ook wel een vooruitstaande onderkaak. beetje aapachtig. vind ik best jammer om te zien, want je joodse pijpenkrullen mogen er best wezen

Dit onderwerp gaat niet over mij, als je dat nog niet in de gaten had.
Hou je aan de topic.  :smile001:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Kaise.nl

« Reactie #62 Gepost op: 4 oktober 2013, 11:25:52 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: