collapse

Auteur Topic: Zij Marokkaans, ik Hindoestaans..  (gelezen 12403 keer)

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
Re: Zij Marokkaans, ik Hindoestaans..
« Reactie #30 Gepost op: 16 juli 2012, 13:37:47 »

Windt het je op? kun je er niet meer tegen? hou je t niet meer?.... HoMo

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 16 juli 2012, 13:37:47 »

alweer

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 16 juli 2012, 14:04:01 »
alweer een topic vervuild door 2 kleuters
begin een relatie met elkaar, jullie frustratie loopt buiten proporties

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #32 Gepost op: 16 juli 2012, 14:15:00 »
alweer een topic vervuild door 2 kleuters
begin een relatie met elkaar, jullie frustratie loopt buiten proporties
Wil je wat agressie kwijt? Shabba houdt zn bille wel beschikbaar voor je... kun je je lekker uitleven...

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #33 Gepost op: 16 juli 2012, 14:31:51 »
Windt het je op? kun je er niet meer tegen? hou je t niet meer?.... HoMo

Don't be gay please.
Kaske kaske!

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #34 Gepost op: 16 juli 2012, 15:00:28 »
Don't be gay please.
Actually im straight.. . but if you want me to... its all in your mind man... i dont care...

alweer

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 16 juli 2012, 15:08:12 »
Wil je wat agressie kwijt? Shabba houdt zn bille wel beschikbaar voor je... kun je je lekker uitleven...

agressie? daar is wel meer voor nodig dan zo'n kleuter als jij

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #36 Gepost op: 16 juli 2012, 15:52:36 »
agressie? daar is wel meer voor nodig dan zo'n kleuter als jij
Frustratie dan? Shabs zn bille mag je je wel op uitleven hoor..

@frustratie

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 16 juli 2012, 16:06:05 »
Frustratie dan? Shabs zn bille mag je je wel op uitleven hoor..

pfff echt, wat is dit toch een aanstellerij, i'm out, geen zin in dit kinderachtige gedoe

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 16 juli 2012, 17:16:41 »
pfff echt, wat is dit toch een aanstellerij, i'm out, geen zin in dit kinderachtige gedoe

Chander zal dat niveau (helaas) nooit ontstijgen.
Kaske kaske!

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #39 Gepost op: 16 juli 2012, 17:27:42 »

Jeetje wat een frustratie...  Shabba biedt zich aan... kun je mooi je frustratie op botvieren...

Saringh

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 16 juli 2012, 17:40:07 »
zeker zon lelijke dikzak want die gaan altijd met hindoes en negers

die mooie blijven altijd bij hun eigen soort

en de lelijke uitgekotste mogen de andere volkeren hebben

zo gaat dat ook bij ons.

lelijke hoerige hindoe meids voor de negers. en de goeie voor ons.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #41 Gepost op: 16 juli 2012, 18:03:18 »
zeker zon lelijke dikzak want die gaan altijd met hindoes en negers

die mooie blijven altijd bij hun eigen soort

en de lelijke uitgekotste mogen de andere volkeren hebben

zo gaat dat ook bij ons.

lelijke hoerige hindoe meids voor de negers. en de goeie voor ons.
:free-sexy-smileys-947: :free-sexy-smileys-947: :free-sexy-smileys-947:

Doedoe

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 20 juli 2012, 19:09:57 »
Uit eigen ervaring?
Geen back-up verwachten van je matties... cker niet...

Dus ik zat in de klas met 4 Hindoestaanse dudes...
Die dudes gingen met elkaar om alsof ze elkaars sperma met ogen dicht konden herkennen....
1 ervan ging om met een Marokkaanse... kwam een Marokkaanse dude gewoon tijdens de les hem uit z'n stoel trekken en *** .... ik keek naar die andere drie... die keken niet eens naar wat er gebeurde... Whahahahaha

Marokkaanse meisjes moet je overlaten aan Nadeem... "Whut? Ik heb gehoorapparate n... voor de rest ben ik ook niet 100%!"  Ik zou wel geloven...

Pandit

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 4 augustus 2012, 11:20:05 »
Lieve jongen,

Ben je echt zo hopeloos verliefd op een marokkaans meisje? Er zijn zoveel marokkanen in Nederland, waarom neem je niet een ander?

Nu de waarheid: waarom heb je nee gezegd toen ze zei dat ze op kamers wou gaan wonen? Laat haar dat doen, dan wordt ze zelfstandig. Dan kan ze doen en laten wat ze wilt. Met haar familie contact houden en met jou een relatie hebben, alleen zal jij nooit in haar familie komen.<

Willen ze je dan toch afmaken, WAT ga jij dan doen?

Neem afstand als je dat niet over hebt voor d┤r, als je niet dood wilt voor liefde.

rautad

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 6 augustus 2012, 16:59:23 »
Hallo,

Mijn naam is Shikhar en ik ben een Hindoestaanse jongen van 21 jaar oud. Ik zit met een liefdesdrama en weet niet waar ik ermee heen moet. Ik hoop dat ik via jullie misschien iets wijzer kan worden. Tis een nogal lang verhaal dus als je niet meer dan 5 min. eraan wilt besteden.. skip et dan maar.

Bijna 3 jaar geleden leerde ik een Marokkaanse meid op school kennen. We zaten bij 2 vakken bij elkaar in de klas. Zij zat altijd voor mij. Ik leerde haar tijdens de lessen een beetje kennen en vanaf het begin klikte het eigenlijk al, we konden met elkaar praten en lachen. We gingen met elkaar om in de pauzes.. steeds vaker en op gegeven moment waren we elke pauze samen. Na een tijdje gingen we ook na schooltijd afspreken. We gingen vaker de stad in of ff ergens wat drinken.

Ik had vanaf het begin al gevoelens voor d'r en die werden steeds maar sterker. Ik was op gegeven moment tot over me oren verliefd op d'r. Ze wist het wel want ik verraadde mezelf af en toe ook al probeerde ik het nog geheim te houden.. maar ze vond het niet erg.. sterker nog er kwam bij haar juist elke x een verlegen lachje van af. Na een jaar een intieme vriendschap hebben opgebouwd was ik nog steeds verliefd. Ik dacht eerst dat het tijdelijk was en wel zou wegtrekken maar dat ging gewoon niet. Ik zat toen niet meer bij d'r op school maar, kwam d'r wel elke dag halen zodat ik haar met de bus thuis kon brengen of af en toe nog na schooltijd ff wat leuks samen konden gaan doen als ze van d'r ouders iets later thuis mocht komen. Soms spijbelden we een dag en gingen we de hele dag iets doen. In de vakanties waren we samen wanneer et maar kon. Ik vertelde haar toen een dag dat ik verliefd was op d'r.. en zei alles wat ik gedurende dat jaar wilde maar niet durfde te zeggen. Ze reageerde blij.. maar tog teleurgesteld. . ze vertelde me dat ze ook gevoelens voor mij had maar dat d'r ouders en familie mij nooit zou accepteren en dat mijn verliefdheid wel zou wegtrekken en dat we beter een beetje afstand konden nemen van elkaar. Het leek alsof ze wel wou maar niet durfde vanwege die familiekwestie .

Na een lange discussie die dag zette ik d'r thuis af zoals ik elke dag deed. Ik was egt heartbroken. Ik mocht d'r niet meer bellen, niet meer komen ophalen. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als toen. Maar na een week belt ze mij.. ze wilde met me afspreken. Ik kwam d'r de volgende dag van school halen en ze vertelde mij dat ze ook verliefd was op mij en niet meer zonder me kon. Die dag hadden we voor het eerst gezoend en hadden we officieel een relatie. 8 maanden hebben we een relatie gehad zonder enig familielid van haar noch mijn kant ervan afwist. Alleen vrienden en vriendinnen wisten het. Na 8 maanden vertelde ik het aan mijn ouders. Het was voor hun even slikken want ook bij ons verwachten ouders dat hun zoon of dochter met een Hindoestaan thuis komt. Na een lang gesprek over wat ze voor mij betekent en wat ik wil, zeiden me ouders "je moet doen wat jouw gelukkig maakt". Ik bracht haar de week daarna bij mij thuis om kennis te maken. Sindsdien kwam ze wanneer het kon ff bij mij thuis en zette ik d'r daarna weer thuis af.

3 maanden later kwamen we op een punt dat we allebei zeiden dat op z'n minst een verantwoordeli jke van haar familie het moest weten.. we vonden allebei dat die tijd was gekomen. We begonnen met haar zus.. die het totaal niet had verwacht maar wel accepteerde. Ze vertelde wel dat hun ouders deze moslim/hindoe kwestie niet zouden accepteren.

paar weken later liepen we in het winkelcentrum. Betrapt door d'r moeder.. ze stonden ong. 10 min. te praten en ze zei ik moet naar huis ik bel je later...alleen ze belde niet. Ik belde haar, d'r telefoon stond uit. Ik had de volgende dag gespijbeld om d'r op school op te wachten.. maar ze kwam niet. Ik wachtte tijdens pauzes, na schooltijd en d'r vriendinnen wisten ook niks. Die avond belt een jongen mij, haar neef. Hij wilde met mij "praten". We spraken af, ik kwam alleen.. hij stond daar met een groep. Hij dreigde me, vertelde dat ik nooit meer bij haar in de buurt mocht komen, en als dat wel gebeurde dat het heel slecht met mij zou aflopen. Ik schoof die dreigement opzij en stond die hele week nog elke dag na schooltijd voor d'r school te wachten, maar de rest van de week was ze "ziek" en telefoon uit. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik besloot een dag om via haar zus te communiceren. Ik wachtte d'r 's ochtends op bij de bushalte, ik had een brief geschreven en vroeg of ze die aan haar wilde geven. Ik stelde veel vragen in die brief en ook de vraag of ze me een brief terug wilde schrijven. D'r zus belde mij die avond en zei "check je e-mail". Ze schreef me.. ze vertelde wat er allemaal was gebeurd. Ze was mishandeld door d'r vader, uitgemaakt voor xxxxx. Was die week opgesloten in d'r kamer en heeft elke dag gehuild. Ze zou vanaf de week daarop weer naar school gaan, maar d'r vader had d'r gedreigd dat als ze nog 1 x met mij betrapt zou worden, dat het haar dood zou worden. Sindsdien werd ik ook vaker telefonisch gewaarschuwd door een anoniem persoon. D'r zus moest d'r sindsdien elke dag van school halen. Maar van haar mocht het gelukkig nog wel, af en toe gingen we met z'n 3en wat doen. Naar de bios ofso. D'r zus moest er altijd bij zijn voor et geval dat ze telefonisch gecontroleerd worden door hun ouders. We vonden het erg maar het kon niet anders.. we zagen elkaar gemiddeld 1 dagje per week een paar uurtjes lang.

Onze tijd samen was zeldzaam dus we besteedden het niet aan onze problemen maar na een tijdje moest het wel.. hoe moest dit nu verder..?? Ze zei dat ze van me hield, dat ze me niet kwijt wou maar d'r familie ook niet. Dat ze niet kon kiezen maar dat ze d'r ouders wel kwalijk nam dat ze haar dit aandoen en dat ze dit eigelijk had kunnen zien aankomen. Ze zei ook dat ze me niet liet gaan en dat we door zouden vechten. Dat ze het huis uit kon gaan en bij een vriendin op kamers kon gaan wonen maar dat wilde ik niet want dat zou de situatie alleen maar meer opfocken. Ik wilde dat ze d'r opleiding afmaakte. Ik zou hetzelfde doen en daarna zouden we serieuze kansen hebben om op eigen benen er wat van te maken. Ik was zooo blij dat ze dat zei want in dit soort drama's was dit meestal het einde.

Ze kreeg langzamerhand iets meer vrijheid waardoor ik d'r weer kon bellen, afspreken nog wel steeds met d'r zus in de buurt maja.. met een blik op de toekomst hadden we er een goed gevoel bij. Iets minder dan een maand later besloten we een dagje naar Amsterdam te gaan. Met d'r zus erbij zou het zowiezo geen probleem zijn. Tot we ineens een vriend van d'r vader tegenkwamen.. die op het eerste gezicht heel vriendelijk deed. Ze zei namelijk dat ik een klasgenoot was en dat we voor een project de stad in moesten. Maar die vriend belde d'r vader. Toen ze thuis kwam brak de hel bij haar los. D'r zus belde me de volgende dag op, vertelde wat er was gebeurd, ze was zelf ook mishandeld omdat ze meewerkte. Ze vertelde me dat ik contact voorlopig kon vergeten en dat ze zelf contact met me zou opnemen. Wie kon die jongen in de stad natuurlijk anders zijn dan ik..

Telefoon weer uit.. ik dacht ik wacht d'r zus weer de volgende ochtend op maar dit x zei ze tegen me "ga weg!! voordat we allebei de lul zijn!!". Een week ging voorbij.. ik hoorde niks van d'r.. ik werd echt gek. Ik was bang dat d'r iets was overkomen. Op gegeven moment hield ik het niet meer en ging ik naar d'r huis, belde aan, zag iemand door de gordijnen kijken maar niemand deed open. Die avond werd ik weer telefonisch bedreigd. De volgende dag werd ik op weg van school naar huis opgewacht door een groepje van 6/7 jongens. Ik werd in elkaar geslagen en mes op me keel gedrukt. De volgende x zou het "echt me dood worden". Had een paar verwondingen, kneusingen. Ik heb geen aangifte gedaan, ook geen wraakactie of eigen familie ingelicht uit angst voor escalatie en dat ik alleen maar nog verder van d'r verwijderd zou zijn.

Dit is 4 maanden geleden gebeurd, ik word nu echt helemaal gek. Ik kan niet meer naar school, kan me niet concentreren. De hele vakantie heb ik d'r 1 x snel gezien en bijna niet gesproken. Ik heb wel een brief toen van d'r gekregen. Ze schreef kort samengevat: dat we moesten volhouden, ook in moeilijke tijden en dat het goedkomt en dat ze me trouw blijft en dat niemand tussen ons kan komen. Dit schooljaar studeert ze af van HBO, ik volgend jaar. Het duurt nog zooo langg voordat ik eindelijk vast met d'r kan zijn. Een heel jaar. En het ergste is dat ik d'r nu nog steeds bijna niet zie en spreek. Ik weet niet hoe ik met d'r moet communiceren. Ik wacht constant wanhopig een bericht van d'r af. E-mails die ze vanaf school verstuurt, af en toe belt ze met een vriendin d'r tel. vanaf school. Dan is me dag weer helemaal goed.. s'avonds besef ik weer de werkelijkheid en ben ik weer sip.

Het is voor ons nooit een moslim/hindoe kwestie geweest. We hadden al vaker besproken hoe we het zouden doen. We zouden elkaar's geloof respecteren. Zij bleef een moslima en ik Hindoe´st. Ik eet geen varken, zij ook geen rund. Als het op trouwen zou aankomen, dan alleen een receptie.

Geef me jullie mening en/of advies a.u.b. Want dit maakt mij en haar echt kapot.
je bent een kaolo poentje, mocro's zijn niets man. je moet gewoon opeisen wat van jou is. zouden hun andersom ook doen trouwens! ga naar die ouders zeg je trouwt met haar punt.
wat kom je hier janken om advies!

saringh

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 7 augustus 2012, 12:29:13 »
je bent een kaolo poentje, mocro's zijn niets man. je moet gewoon opeisen wat van jou is. zouden hun andersom ook doen trouwens! ga naar die ouders zeg je trouwt met haar punt.
wat kom je hier janken om advies!

denk je dat een marokkaan wilt geen bruine peopkoelie in zn familie hebben

voor de rest waarom zou een marokkaanse meisje met een koelie willen?

ze willen geen kleine dunne mannetjes met de kleinste penis in de wereld.

zelfs condooms zijn te groot voor koelie pikkies.

laatst had een marokkaan 2 koelies zwaar mishandelt omdat ze gingen fluiten naar zn zusje

sindsdien die hele koelie familie is gevlucht uit den haag

rautad

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 8 augustus 2012, 10:13:41 »
denk je dat een marokkaan wilt geen bruine peopkoelie in zn familie hebben

voor de rest waarom zou een marokkaanse meisje met een koelie willen?

ze willen geen kleine dunne mannetjes met de kleinste penis in de wereld.

zelfs condooms zijn te groot voor koelie pikkies.

laatst had een marokkaan 2 koelies zwaar mishandelt omdat ze gingen fluiten naar zn zusje

sindsdien die hele koelie familie is gevlucht uit den haag
omdat hindoestaanse jongens beter voor hun zijn in gedrag en toekomst, dan die klaplopers van hun eigen volk!
tegenwoordig zie je steeds meer mocro's en turku's met donkere gasten.
ja ik weet mtw is een bitch, deal with it. chicks vallen tegenwoordig op donkere gasten.
ze willen alleen geen hindoe's!

waar

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 14 augustus 2012, 09:27:50 »
Lafaard,jij hindu zij moslim.Je moet je schamen.

weer zo iemand die zijn geloof en cultuur ten schande brengt.

shame on you.

laat je maar besijnden ,dan accepteren ze je wel.dat wil je wel doen hey of niet.

ik zeg blijf in je eigen cultuur en geloof. ,dat is het beste.

Maikels

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:24:51 »
Ik heb ook hindoestaanse en marokkaanse vriendinnen gehad. Voordeel van marokkaanse vriendinnen is dat ze niet zo zeuren en zeiken over dingen. Hindoestaanse meisjes die een eigen mening hebben hebben dat omdat ze thuis hun mond dicht moesten houden. Dus alleen omdat ze een 'grote mond' mogen hebben doen ze dat. Marokkaanse meisjes hebben een eigen mening omdat ze dat ook echt vinden.

O ja maar dit is persoonlijk, marokkaanse meisjes hebben vaak grotere borsten en een vollere kont.

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 30 augustus 2012, 11:53:15 »
Als haar famillie (ouders voornamelijk) het niet wil,moet je gewoon uit haar buurt blijven.
Je zou eventueel moslim kunnen worden.Maar je zou dat alleen maar worden om met haar te mogen zijn.En dan heeft het moslim worden ook geen zin,want je intentie is niet zuiver.

Advies: blijf uit haar buurt.

I'm a demon AGAINST all demon's.
           Upholder of TRUTH!!!

Mughal Rulsz!!! YA ALI!!!!!!!!!

RenÚ van der Gijp

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 30 augustus 2012, 12:34:03 »
neuk dr en dump dr
je hebt niks aan zo een moslima
leef je gewoon ff uit

Offline Music Baboe

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Baboe In Muziek
« Reactie #51 Gepost op: 28 december 2012, 08:50:40 »
Leven zij nog?

Hahahaha, ben ik ook wel benieuwd naar...

bigi bana

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 12 januari 2013, 00:48:54 »
Hallo,

Mijn naam is Shikhar en ik ben een Hindoestaanse jongen van 21 jaar oud. Ik zit met een liefdesdrama en weet niet waar ik ermee heen moet. Ik hoop dat ik via jullie misschien iets wijzer kan worden. Tis een nogal lang verhaal dus als je niet meer dan 5 min. eraan wilt besteden.. skip et dan maar.

Bijna 3 jaar geleden leerde ik een Marokkaanse meid op school kennen. We zaten bij 2 vakken bij elkaar in de klas. Zij zat altijd voor mij. Ik leerde haar tijdens de lessen een beetje kennen en vanaf het begin klikte het eigenlijk al, we konden met elkaar praten en lachen. We gingen met elkaar om in de pauzes.. steeds vaker en op gegeven moment waren we elke pauze samen. Na een tijdje gingen we ook na schooltijd afspreken. We gingen vaker de stad in of ff ergens wat drinken.

Ik had vanaf het begin al gevoelens voor d'r en die werden steeds maar sterker. Ik was op gegeven moment tot over me oren verliefd op d'r. Ze wist het wel want ik verraadde mezelf af en toe ook al probeerde ik het nog geheim te houden.. maar ze vond het niet erg.. sterker nog er kwam bij haar juist elke x een verlegen lachje van af. Na een jaar een intieme vriendschap hebben opgebouwd was ik nog steeds verliefd. Ik dacht eerst dat het tijdelijk was en wel zou wegtrekken maar dat ging gewoon niet. Ik zat toen niet meer bij d'r op school maar, kwam d'r wel elke dag halen zodat ik haar met de bus thuis kon brengen of af en toe nog na schooltijd ff wat leuks samen konden gaan doen als ze van d'r ouders iets later thuis mocht komen. Soms spijbelden we een dag en gingen we de hele dag iets doen. In de vakanties waren we samen wanneer et maar kon. Ik vertelde haar toen een dag dat ik verliefd was op d'r.. en zei alles wat ik gedurende dat jaar wilde maar niet durfde te zeggen. Ze reageerde blij.. maar tog teleurgesteld. . ze vertelde me dat ze ook gevoelens voor mij had maar dat d'r ouders en familie mij nooit zou accepteren en dat mijn verliefdheid wel zou wegtrekken en dat we beter een beetje afstand konden nemen van elkaar. Het leek alsof ze wel wou maar niet durfde vanwege die familiekwestie .

Na een lange discussie die dag zette ik d'r thuis af zoals ik elke dag deed. Ik was egt heartbroken. Ik mocht d'r niet meer bellen, niet meer komen ophalen. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als toen. Maar na een week belt ze mij.. ze wilde met me afspreken. Ik kwam d'r de volgende dag van school halen en ze vertelde mij dat ze ook verliefd was op mij en niet meer zonder me kon. Die dag hadden we voor het eerst gezoend en hadden we officieel een relatie. 8 maanden hebben we een relatie gehad zonder enig familielid van haar noch mijn kant ervan afwist. Alleen vrienden en vriendinnen wisten het. Na 8 maanden vertelde ik het aan mijn ouders. Het was voor hun even slikken want ook bij ons verwachten ouders dat hun zoon of dochter met een Hindoestaan thuis komt. Na een lang gesprek over wat ze voor mij betekent en wat ik wil, zeiden me ouders "je moet doen wat jouw gelukkig maakt". Ik bracht haar de week daarna bij mij thuis om kennis te maken. Sindsdien kwam ze wanneer het kon ff bij mij thuis en zette ik d'r daarna weer thuis af.

3 maanden later kwamen we op een punt dat we allebei zeiden dat op z'n minst een verantwoordeli jke van haar familie het moest weten.. we vonden allebei dat die tijd was gekomen. We begonnen met haar zus.. die het totaal niet had verwacht maar wel accepteerde. Ze vertelde wel dat hun ouders deze moslim/hindoe kwestie niet zouden accepteren.

paar weken later liepen we in het winkelcentrum. Betrapt door d'r moeder.. ze stonden ong. 10 min. te praten en ze zei ik moet naar huis ik bel je later...alleen ze belde niet. Ik belde haar, d'r telefoon stond uit. Ik had de volgende dag gespijbeld om d'r op school op te wachten.. maar ze kwam niet. Ik wachtte tijdens pauzes, na schooltijd en d'r vriendinnen wisten ook niks. Die avond belt een jongen mij, haar neef. Hij wilde met mij "praten". We spraken af, ik kwam alleen.. hij stond daar met een groep. Hij dreigde me, vertelde dat ik nooit meer bij haar in de buurt mocht komen, en als dat wel gebeurde dat het heel slecht met mij zou aflopen. Ik schoof die dreigement opzij en stond die hele week nog elke dag na schooltijd voor d'r school te wachten, maar de rest van de week was ze "ziek" en telefoon uit. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik besloot een dag om via haar zus te communiceren. Ik wachtte d'r 's ochtends op bij de bushalte, ik had een brief geschreven en vroeg of ze die aan haar wilde geven. Ik stelde veel vragen in die brief en ook de vraag of ze me een brief terug wilde schrijven. D'r zus belde mij die avond en zei "check je e-mail". Ze schreef me.. ze vertelde wat er allemaal was gebeurd. Ze was mishandeld door d'r vader, uitgemaakt voor xxxxx. Was die week opgesloten in d'r kamer en heeft elke dag gehuild. Ze zou vanaf de week daarop weer naar school gaan, maar d'r vader had d'r gedreigd dat als ze nog 1 x met mij betrapt zou worden, dat het haar dood zou worden. Sindsdien werd ik ook vaker telefonisch gewaarschuwd door een anoniem persoon. D'r zus moest d'r sindsdien elke dag van school halen. Maar van haar mocht het gelukkig nog wel, af en toe gingen we met z'n 3en wat doen. Naar de bios ofso. D'r zus moest er altijd bij zijn voor et geval dat ze telefonisch gecontroleerd worden door hun ouders. We vonden het erg maar het kon niet anders.. we zagen elkaar gemiddeld 1 dagje per week een paar uurtjes lang.

Onze tijd samen was zeldzaam dus we besteedden het niet aan onze problemen maar na een tijdje moest het wel.. hoe moest dit nu verder..?? Ze zei dat ze van me hield, dat ze me niet kwijt wou maar d'r familie ook niet. Dat ze niet kon kiezen maar dat ze d'r ouders wel kwalijk nam dat ze haar dit aandoen en dat ze dit eigelijk had kunnen zien aankomen. Ze zei ook dat ze me niet liet gaan en dat we door zouden vechten. Dat ze het huis uit kon gaan en bij een vriendin op kamers kon gaan wonen maar dat wilde ik niet want dat zou de situatie alleen maar meer opfocken. Ik wilde dat ze d'r opleiding afmaakte. Ik zou hetzelfde doen en daarna zouden we serieuze kansen hebben om op eigen benen er wat van te maken. Ik was zooo blij dat ze dat zei want in dit soort drama's was dit meestal het einde.

Ze kreeg langzamerhand iets meer vrijheid waardoor ik d'r weer kon bellen, afspreken nog wel steeds met d'r zus in de buurt maja.. met een blik op de toekomst hadden we er een goed gevoel bij. Iets minder dan een maand later besloten we een dagje naar Amsterdam te gaan. Met d'r zus erbij zou het zowiezo geen probleem zijn. Tot we ineens een vriend van d'r vader tegenkwamen.. die op het eerste gezicht heel vriendelijk deed. Ze zei namelijk dat ik een klasgenoot was en dat we voor een project de stad in moesten. Maar die vriend belde d'r vader. Toen ze thuis kwam brak de hel bij haar los. D'r zus belde me de volgende dag op, vertelde wat er was gebeurd, ze was zelf ook mishandeld omdat ze meewerkte. Ze vertelde me dat ik contact voorlopig kon vergeten en dat ze zelf contact met me zou opnemen. Wie kon die jongen in de stad natuurlijk anders zijn dan ik..

Telefoon weer uit.. ik dacht ik wacht d'r zus weer de volgende ochtend op maar dit x zei ze tegen me "ga weg!! voordat we allebei de lul zijn!!". Een week ging voorbij.. ik hoorde niks van d'r.. ik werd echt gek. Ik was bang dat d'r iets was overkomen. Op gegeven moment hield ik het niet meer en ging ik naar d'r huis, belde aan, zag iemand door de gordijnen kijken maar niemand deed open. Die avond werd ik weer telefonisch bedreigd. De volgende dag werd ik op weg van school naar huis opgewacht door een groepje van 6/7 jongens. Ik werd in elkaar geslagen en mes op me keel gedrukt. De volgende x zou het "echt me dood worden". Had een paar verwondingen, kneusingen. Ik heb geen aangifte gedaan, ook geen wraakactie of eigen familie ingelicht uit angst voor escalatie en dat ik alleen maar nog verder van d'r verwijderd zou zijn.

Dit is 4 maanden geleden gebeurd, ik word nu echt helemaal gek. Ik kan niet meer naar school, kan me niet concentreren. De hele vakantie heb ik d'r 1 x snel gezien en bijna niet gesproken. Ik heb wel een brief toen van d'r gekregen. Ze schreef kort samengevat: dat we moesten volhouden, ook in moeilijke tijden en dat het goedkomt en dat ze me trouw blijft en dat niemand tussen ons kan komen. Dit schooljaar studeert ze af van HBO, ik volgend jaar. Het duurt nog zooo langg voordat ik eindelijk vast met d'r kan zijn. Een heel jaar. En het ergste is dat ik d'r nu nog steeds bijna niet zie en spreek. Ik weet niet hoe ik met d'r moet communiceren. Ik wacht constant wanhopig een bericht van d'r af. E-mails die ze vanaf school verstuurt, af en toe belt ze met een vriendin d'r tel. vanaf school. Dan is me dag weer helemaal goed.. s'avonds besef ik weer de werkelijkheid en ben ik weer sip.

Het is voor ons nooit een moslim/hindoe kwestie geweest. We hadden al vaker besproken hoe we het zouden doen. We zouden elkaar's geloof respecteren. Zij bleef een moslima en ik Hindoe´st. Ik eet geen varken, zij ook geen rund. Als het op trouwen zou aankomen, dan alleen een receptie.

Geef me jullie mening en/of advies a.u.b. Want dit maakt mij en haar echt kapot.
de enige wat ik kan zeggen is: als jullie beiden voor elkaar vechten dan zal een dag kmen dat de familie het wel opgeeft.
ik ken zelfs nog meer relaties tussen hindoe en mokros. ze hebben zelfs kinderen samen.
en het gaat nog steeds na 20jaar goed.
het probleem bij de marokanen is dat ze zelf de probleem voor hun zelf zijn en denken dat ze de leven voor een ander kunnen bepalen.
als ze een jaloerse neef heeft, die haar zelf wilt zwanger maken dan mag je hard je best doen vriend.
hoe?? kan ik je niet vertellen!! een ieder voert een gevecht op hun eigen manier.

En geloof me: haar families zijn afkomstig uit de achterlijke boeren dorpje die nog steeds geloven dat moslims met moslims mogen trouwen en de hoofd doeken verplicht is te dragen.

dit probleem heb je modernere morokanen uit het modernere tijd niet.

bigi bana

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 12 januari 2013, 00:54:03 »
Ik heb ook hindoestaanse en marokkaanse vriendinnen gehad. Voordeel van marokkaanse vriendinnen is dat ze niet zo zeuren en zeiken over dingen. Hindoestaanse meisjes die een eigen mening hebben hebben dat omdat ze thuis hun mond dicht moesten houden. Dus alleen omdat ze een 'grote mond' mogen hebben doen ze dat. Marokkaanse meisjes hebben een eigen mening omdat ze dat ook echt vinden.

O ja maar dit is persoonlijk, marokkaanse meisjes hebben vaak grotere borsten en een vollere kont.
maar geloof me: als ze later 2 kinderen hebben gebaard dan zijn hun dijen net zo breed alsof je naar een neushoorn van achteren staat te kijken.
Dan mag je wel ineens een pik van 50cm hebben. Anderen kom je net met je eikel in dr poenie

Offline A Wish

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • A wish...your wish is our concern!
« Reactie #54 Gepost op: 20 januari 2013, 23:56:16 »

A wish... is een creatief bedrijf dat professioneel en exclusief decor biedt voor alle gelegenheden. Een jubileum, verjaardag, receptie, kraamfeest of een huwelijk, wat voor gelegenheid het ook mag zijn.
Niets is voor ons onmogelijk! Vele klanten zijn u al voorgegaan en kunnen met een tevreden gevoel terug kijken op hun mooie dag.

Wij hebben veel ervaring met Indiase versieringen, maar ook met vrij simpele versieringen of juist modern, want niet iedereen heeft dezelfde smaak. Ons bedrijf is juist heel divers hierin.

Om u een kleine impressie te geven hebben wij een aantal foto's op deze site geplaatst.

Uw wensen zijn uniek, dus daarom zullen wij er alles aan doen om deze waar te maken.

Wij garanderen u dat het resultaat perfect zal zijn. Zoek niet verder, bij ons bent u aan het juiste adres.

Neem gerust contact op voor meer informatie.

A wish... (A Wedding In Style House)

GSM : 06 - 43296103
E-mail : [email protected]
Website : www.a-wish.nl
door: A Wish A Wish

Offline Guru Khan

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #55 Gepost op: 16 april 2017, 19:05:16 »
Salaam,
Kijk die ene week na die ene week toen ze belde om te zeggen dat ze niet zonder je kon je moest eigenlijk op dat moment al nee zeggen en zeggen nee ik zie een storm aankomen die jij niet ziet maar is ook niet jou fout jij kon het ook niet zien maar de taak nu is om dan je best voor haar te doen als je toch al bent begonnen waarom zoek je dan een tussenweg door met ons te praten hier???? jongen geloof me als je een indiaas moslim was en je was verliefd op een indiaas meisje die hindoe was was zij ook gewoon opgesloten in haar kamer en ook voor haar zou de hel losbreken waarom doe je zo moeilijk???? het is gewoon tijd geef het wat tijd!!!! inshallah als het voorgeschreven staat dan komt het goed soms moet je het gewoon aan god overlaten man doe je ding gewoon maak je studie af India is gewoon hetzelfde als Marokko maar er zijn wat jongeren hier die het voor je willen verkloten luister niet naar hun als die vader ziet dat je echt van haar houdt komt het goed hij denkt dat je hindoe bent en haar wil gebruiken voor seks en en shit maar ik weet wat je duidelijk wilt maken maar een ding zoek geen tussenweg en probeer op een manier dat haar vader je niet kan slaan en die broer ook niet haar vader duidelijk te maken wat zij voor je is bereid je voor stel zij is er niet dood !!!! hoe is je leven dan dat is een goeie manier om die vader te laten merken wie zij voor je is broer

Allah hafiz

Kaise.nl

« Reactie #55 Gepost op: 16 april 2017, 19:05:16 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: