collapse

Auteur Topic: Zij Marokkaans, ik Hindoestaans..  (gelezen 12871 keer)

Shikhar

• Gast
Zij Marokkaans, ik Hindoestaans..
« Gepost op: 15 juli 2012, 09:07:08 »
Hallo,

Mijn naam is Shikhar en ik ben een Hindoestaanse jongen van 21 jaar oud. Ik zit met een liefdesdrama en weet niet waar ik ermee heen moet. Ik hoop dat ik via jullie misschien iets wijzer kan worden. Tis een nogal lang verhaal dus als je niet meer dan 5 min. eraan wilt besteden.. skip et dan maar.

Bijna 3 jaar geleden leerde ik een Marokkaanse meid op school kennen. We zaten bij 2 vakken bij elkaar in de klas. Zij zat altijd voor mij. Ik leerde haar tijdens de lessen een beetje kennen en vanaf het begin klikte het eigenlijk al, we konden met elkaar praten en lachen. We gingen met elkaar om in de pauzes.. steeds vaker en op gegeven moment waren we elke pauze samen. Na een tijdje gingen we ook na schooltijd afspreken. We gingen vaker de stad in of ff ergens wat drinken.

Ik had vanaf het begin al gevoelens voor d'r en die werden steeds maar sterker. Ik was op gegeven moment tot over me oren verliefd op d'r. Ze wist het wel want ik verraadde mezelf af en toe ook al probeerde ik het nog geheim te houden.. maar ze vond het niet erg.. sterker nog er kwam bij haar juist elke x een verlegen lachje van af. Na een jaar een intieme vriendschap hebben opgebouwd was ik nog steeds verliefd. Ik dacht eerst dat het tijdelijk was en wel zou wegtrekken maar dat ging gewoon niet. Ik zat toen niet meer bij d'r op school maar, kwam d'r wel elke dag halen zodat ik haar met de bus thuis kon brengen of af en toe nog na schooltijd ff wat leuks samen konden gaan doen als ze van d'r ouders iets later thuis mocht komen. Soms spijbelden we een dag en gingen we de hele dag iets doen. In de vakanties waren we samen wanneer et maar kon. Ik vertelde haar toen een dag dat ik verliefd was op d'r.. en zei alles wat ik gedurende dat jaar wilde maar niet durfde te zeggen. Ze reageerde blij.. maar tog teleurgesteld. . ze vertelde me dat ze ook gevoelens voor mij had maar dat d'r ouders en familie mij nooit zou accepteren en dat mijn verliefdheid wel zou wegtrekken en dat we beter een beetje afstand konden nemen van elkaar. Het leek alsof ze wel wou maar niet durfde vanwege die familiekwestie .

Na een lange discussie die dag zette ik d'r thuis af zoals ik elke dag deed. Ik was egt heartbroken. Ik mocht d'r niet meer bellen, niet meer komen ophalen. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als toen. Maar na een week belt ze mij.. ze wilde met me afspreken. Ik kwam d'r de volgende dag van school halen en ze vertelde mij dat ze ook verliefd was op mij en niet meer zonder me kon. Die dag hadden we voor het eerst gezoend en hadden we officieel een relatie. 8 maanden hebben we een relatie gehad zonder enig familielid van haar noch mijn kant ervan afwist. Alleen vrienden en vriendinnen wisten het. Na 8 maanden vertelde ik het aan mijn ouders. Het was voor hun even slikken want ook bij ons verwachten ouders dat hun zoon of dochter met een Hindoestaan thuis komt. Na een lang gesprek over wat ze voor mij betekent en wat ik wil, zeiden me ouders "je moet doen wat jouw gelukkig maakt". Ik bracht haar de week daarna bij mij thuis om kennis te maken. Sindsdien kwam ze wanneer het kon ff bij mij thuis en zette ik d'r daarna weer thuis af.

3 maanden later kwamen we op een punt dat we allebei zeiden dat op z'n minst een verantwoordeli jke van haar familie het moest weten.. we vonden allebei dat die tijd was gekomen. We begonnen met haar zus.. die het totaal niet had verwacht maar wel accepteerde. Ze vertelde wel dat hun ouders deze moslim/hindoe kwestie niet zouden accepteren.

paar weken later liepen we in het winkelcentrum. Betrapt door d'r moeder.. ze stonden ong. 10 min. te praten en ze zei ik moet naar huis ik bel je later...alleen ze belde niet. Ik belde haar, d'r telefoon stond uit. Ik had de volgende dag gespijbeld om d'r op school op te wachten.. maar ze kwam niet. Ik wachtte tijdens pauzes, na schooltijd en d'r vriendinnen wisten ook niks. Die avond belt een jongen mij, haar neef. Hij wilde met mij "praten". We spraken af, ik kwam alleen.. hij stond daar met een groep. Hij dreigde me, vertelde dat ik nooit meer bij haar in de buurt mocht komen, en als dat wel gebeurde dat het heel slecht met mij zou aflopen. Ik schoof die dreigement opzij en stond die hele week nog elke dag na schooltijd voor d'r school te wachten, maar de rest van de week was ze "ziek" en telefoon uit. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik besloot een dag om via haar zus te communiceren. Ik wachtte d'r 's ochtends op bij de bushalte, ik had een brief geschreven en vroeg of ze die aan haar wilde geven. Ik stelde veel vragen in die brief en ook de vraag of ze me een brief terug wilde schrijven. D'r zus belde mij die avond en zei "check je e-mail". Ze schreef me.. ze vertelde wat er allemaal was gebeurd. Ze was mishandeld door d'r vader, uitgemaakt voor xxxxx. Was die week opgesloten in d'r kamer en heeft elke dag gehuild. Ze zou vanaf de week daarop weer naar school gaan, maar d'r vader had d'r gedreigd dat als ze nog 1 x met mij betrapt zou worden, dat het haar dood zou worden. Sindsdien werd ik ook vaker telefonisch gewaarschuwd door een anoniem persoon. D'r zus moest d'r sindsdien elke dag van school halen. Maar van haar mocht het gelukkig nog wel, af en toe gingen we met z'n 3en wat doen. Naar de bios ofso. D'r zus moest er altijd bij zijn voor et geval dat ze telefonisch gecontroleerd worden door hun ouders. We vonden het erg maar het kon niet anders.. we zagen elkaar gemiddeld 1 dagje per week een paar uurtjes lang.

Onze tijd samen was zeldzaam dus we besteedden het niet aan onze problemen maar na een tijdje moest het wel.. hoe moest dit nu verder..?? Ze zei dat ze van me hield, dat ze me niet kwijt wou maar d'r familie ook niet. Dat ze niet kon kiezen maar dat ze d'r ouders wel kwalijk nam dat ze haar dit aandoen en dat ze dit eigelijk had kunnen zien aankomen. Ze zei ook dat ze me niet liet gaan en dat we door zouden vechten. Dat ze het huis uit kon gaan en bij een vriendin op kamers kon gaan wonen maar dat wilde ik niet want dat zou de situatie alleen maar meer opfocken. Ik wilde dat ze d'r opleiding afmaakte. Ik zou hetzelfde doen en daarna zouden we serieuze kansen hebben om op eigen benen er wat van te maken. Ik was zooo blij dat ze dat zei want in dit soort drama's was dit meestal het einde.

Ze kreeg langzamerhand iets meer vrijheid waardoor ik d'r weer kon bellen, afspreken nog wel steeds met d'r zus in de buurt maja.. met een blik op de toekomst hadden we er een goed gevoel bij. Iets minder dan een maand later besloten we een dagje naar Amsterdam te gaan. Met d'r zus erbij zou het zowiezo geen probleem zijn. Tot we ineens een vriend van d'r vader tegenkwamen.. die op het eerste gezicht heel vriendelijk deed. Ze zei namelijk dat ik een klasgenoot was en dat we voor een project de stad in moesten. Maar die vriend belde d'r vader. Toen ze thuis kwam brak de hel bij haar los. D'r zus belde me de volgende dag op, vertelde wat er was gebeurd, ze was zelf ook mishandeld omdat ze meewerkte. Ze vertelde me dat ik contact voorlopig kon vergeten en dat ze zelf contact met me zou opnemen. Wie kon die jongen in de stad natuurlijk anders zijn dan ik..

Telefoon weer uit.. ik dacht ik wacht d'r zus weer de volgende ochtend op maar dit x zei ze tegen me "ga weg!! voordat we allebei de lul zijn!!". Een week ging voorbij.. ik hoorde niks van d'r.. ik werd echt gek. Ik was bang dat d'r iets was overkomen. Op gegeven moment hield ik het niet meer en ging ik naar d'r huis, belde aan, zag iemand door de gordijnen kijken maar niemand deed open. Die avond werd ik weer telefonisch bedreigd. De volgende dag werd ik op weg van school naar huis opgewacht door een groepje van 6/7 jongens. Ik werd in elkaar geslagen en mes op me keel gedrukt. De volgende x zou het "echt me dood worden". Had een paar verwondingen, kneusingen. Ik heb geen aangifte gedaan, ook geen wraakactie of eigen familie ingelicht uit angst voor escalatie en dat ik alleen maar nog verder van d'r verwijderd zou zijn.

Dit is 4 maanden geleden gebeurd, ik word nu echt helemaal gek. Ik kan niet meer naar school, kan me niet concentreren. De hele vakantie heb ik d'r 1 x snel gezien en bijna niet gesproken. Ik heb wel een brief toen van d'r gekregen. Ze schreef kort samengevat: dat we moesten volhouden, ook in moeilijke tijden en dat het goedkomt en dat ze me trouw blijft en dat niemand tussen ons kan komen. Dit schooljaar studeert ze af van HBO, ik volgend jaar. Het duurt nog zooo langg voordat ik eindelijk vast met d'r kan zijn. Een heel jaar. En het ergste is dat ik d'r nu nog steeds bijna niet zie en spreek. Ik weet niet hoe ik met d'r moet communiceren. Ik wacht constant wanhopig een bericht van d'r af. E-mails die ze vanaf school verstuurt, af en toe belt ze met een vriendin d'r tel. vanaf school. Dan is me dag weer helemaal goed.. s'avonds besef ik weer de werkelijkheid en ben ik weer sip.

Het is voor ons nooit een moslim/hindoe kwestie geweest. We hadden al vaker besproken hoe we het zouden doen. We zouden elkaar's geloof respecteren. Zij bleef een moslima en ik Hindoeļst. Ik eet geen varken, zij ook geen rund. Als het op trouwen zou aankomen, dan alleen een receptie.

Geef me jullie mening en/of advies a.u.b. Want dit maakt mij en haar echt kapot.

Kaise.nl

Zij Marokkaans, ik Hindoestaans..
« Gepost op: 15 juli 2012, 09:07:08 »

Sensuous Gold

• Gast
Re: Zij Marokkaans, ik Hindoestaans..
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2012, 11:05:54 »
Heel vervelend...he t is voor haar ook erg moeilijk want ze staat tussen haar familie en jou. Logisch ook dat ze haar familie niet de rug wil keren, dat moet jij ook accepteren want anders veroorzaak jij nog meer problemen voor haar.

Ik heb eerlijk gezegd niet echt een advies voor je.... want stel ze staat uiteindelijk wel op haar eigen benen dan zal haar familie het waarschijnlijk nog steeds niet accepteren. Hoe zouden jullie dan samen willen leven? Zij gaat altijd verdrietig zijn als ze wordt afgeschreven van de familie.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2012, 11:24:05 »
Dit is een fake topic.

Ik heb dit topic al iets van 2 jaar geleden op een andere forum gezien de TS heeft dit topic gewoon gekopierd en geplakt van daar.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2012, 12:36:00 »
Heel vervelend...he t is voor haar ook erg moeilijk want ze staat tussen haar familie en jou. Logisch ook dat ze haar familie niet de rug wil keren, dat moet jij ook accepteren want anders veroorzaak jij nog meer problemen voor haar.

Ik heb eerlijk gezegd niet echt een advies voor je.... want stel ze staat uiteindelijk wel op haar eigen benen dan zal haar familie het waarschijnlijk nog steeds niet accepteren. Hoe zouden jullie dan samen willen leven? Zij gaat altijd verdrietig zijn als ze wordt afgeschreven van de familie.
ik vind dat hij voor haar moet vechten.. Want zij vecht ook op haar manier voor hem.. Ten eerste willen ze bij elkaar zijn en ten tweede.. Zij gaan uiteindelijk samen verder.. Klinkt hard.. Maar op n dag gaan dr ouders ook dood.. En dr neven zullen er ook niet altijd zijn.. Hij is dan degene met wie ze zal zijn.. En hij is degene met wie ze de meest moeilijke momenten zal delen..
Familie staat daarbuiten.. Het ligt aan haar of ze dit we'll of niet accepteert.. Er is altijd een uitweg.. Geloof me..
En soms moet je dingen op zn beloop laten.. Sommige dingen lossen zich vanzelf op..

En ik vind het ook erg zonde dat omwille van familie zij niet samen kunnen zijn... In mijn ogen gAat er niks boven de waarheid... Zelfs familie niet..
Wat krom is kun je niet rechttrekken.. .

Sensuous Gold

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2012, 12:41:11 »
ik vind dat hij voor haar moet vechten.. Want zij vecht ook op haar manier voor hem.. Ten eerste willen ze bij elkaar zijn en ten tweede.. Zij gaan uiteindelijk samen verder.. Klinkt hard.. Maar op n dag gaan dr ouders ook dood.. En dr neven zullen er ook niet altijd zijn.. Hij is dan degene met wie ze zal zijn.. En hij is degene met wie ze de meest moeilijke momenten zal delen..
Familie staat daarbuiten.. Het ligt aan haar of ze dit we'll of niet accepteert.. Er is altijd een uitweg.. Geloof me..
En soms moet je dingen op zn beloop laten.. Sommige dingen lossen zich vanzelf op..

En ik vind het ook erg zonde dat omwille van familie zij niet samen kunnen zijn... In mijn ogen gAat er niks boven de waarheid... Zelfs familie niet..
Wat krom is kun je niet rechttrekken.. .
Dus omdat familie ooit toch dood gaat moet ze nu gewoon tegen ze ingaan?
Ik ben het daar niet mee eens... voor alles is een grens.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2012, 12:50:21 »
Dus omdat familie ooit toch dood gaat moet ze nu gewoon tegen ze ingaan?
Ik ben het daar niet mee eens... voor alles is een grens.
nee ze moet voor dr zelf, voor hem en voor hun samen opkomen.. En zonodig stappen ondernemen..
Voor alles is een grens.. Dat klopt.. Maar rechtvaardighe id en waarheid zijn grenzeloos..

Sensuous Gold

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 15 juli 2012, 12:58:28 »
nee ze moet voor dr zelf, voor hem en voor hun samen opkomen.. En zonodig stappen ondernemen..
Voor alles is een grens.. Dat klopt.. Maar rechtvaardighe id en waarheid zijn grenzeloos..
Ik vind niet dat je een relatie moet doorzetten als je daardoor je familie  gaat kwetsen/kwijtraken. Familie ken je al je hele leven, zij zijn er altijd voor je geweest...soms moet je verlies accepteren. Familie bedoeld het niet altijd slecht en soms kijken zij er wel rationeler naar dan verliefde mensen op dat moment.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #7 Gepost op: 15 juli 2012, 13:06:47 »
Ik vind niet dat je een relatie moet doorzetten als je daardoor je familie  gaat kwetsen/kwijtraken. Familie ken je al je hele leven, zij zijn er altijd voor je geweest...soms moet je verlies accepteren. Familie bedoeld het niet altijd slecht en soms kijken zij er wel rationeler naar dan verliefde mensen op dat moment.
nou volgensmij zijn ze de verliefde fase allang al voorbij.. En weten ze allebei heel goed wat ze willen..  Enige beperking: de bekrompen en narrow minded gedachtengang van mensen die er na een bepaalde hoogte niet meer toedoen.. Daar waar t bij familie ophoudt.. Daar gaat het verder met je partner.. Jammer dat sommige mensen dat niet doorhebben.. En als ze zo graag naar dr fam wilt luisteren moet ze maar met 1 van dr neven trouwen ofzo..  Misschien dat paps dan tevreden is ofzo... Achterlijk volk..

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 15 juli 2012, 15:02:48 »
Als jij met haar gaat trouwen gaat die familie dat nooit accepteren. Als jullie met elkaar verder willen is er maar een weg en dat is dat zij de banden met haar familie verbreekt. Jij trouwt met haar en vervolgens komt ze bij jou in de familie. Haar neven hebben dan niks meer over haar te zeggen en als ze alsnog komen ouweh0eren dan moet jij als man zijnde je terrein afbakenen. Dat kan betekenen dat jij bereid moet zijn om je leven voor haar te geven. Hebben jullie dat niet voor elkaar over, dan kan je beter gelijk stoppen.

Wees geen slappe kutk0elie in deze, en probeer geen middenweg te zoeken, want die is er niet.
Kaske kaske!

mevrouw N

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 15 juli 2012, 18:04:06 »
letterlijk gekopieerd van maroc.nl
tfoe vieze koelies

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #10 Gepost op: 15 juli 2012, 18:32:23 »
Mensen ik heb de titel van dit topic gegoogled en ben tot de volgende conclusie gekomen:

1. Dit topic is eerder geopend op www.maroc.nl door Shikar
2. Dit topic komt uit het jaar 2006 en is dus zwaar outdated
3. Onze eigen Nadeem heeft erin gereageerd (zie pagina 3)

Zie hier het bewijs: http://www.maroc.nl/forums/oog-maar-niet-hart/198871-marokkaans-hindoestaans.html

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 15 juli 2012, 18:54:18 »
Dit is een fake topic.

Ik heb dit topic al iets van 2 jaar geleden op een andere forum gezien de TS heeft dit topic gewoon gekopierd en geplakt van daar.
Mensen ik heb de titel van dit topic gegoogled en ben tot de volgende conclusie gekomen:

1. Dit topic is eerder geopend op www.maroc.nl door Shikar
2. Dit topic komt uit het jaar 2006 en is dus zwaar outdated
3. Onze eigen Nadeem heeft erin gereageerd (zie pagina 3)

Zie hier het bewijs: http://www.maroc.nl/forums/oog-maar-niet-hart/198871-marokkaans-hindoestaans.html
hahahhahahaha, je hebt goed opgelet....idd, het is een heel oud verhaal en topic.

Offline Limonade

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12 Gepost op: 15 juli 2012, 23:06:34 »
nou ja waar slaaat dit op :S
waarom gaat iemand iets van 2006 kopiėren?? *zucht*

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #13 Gepost op: 15 juli 2012, 23:10:53 »
Als jij met haar gaat trouwen gaat die familie dat nooit accepteren. Als jullie met elkaar verder willen is er maar een weg en dat is dat zij de banden met haar familie verbreekt. Jij trouwt met haar en vervolgens komt ze bij jou in de familie. Haar neven hebben dan niks meer over haar te zeggen en als ze alsnog komen ouweh0eren dan moet jij als man zijnde je terrein afbakenen. Dat kan betekenen dat jij bereid moet zijn om je leven voor haar te geven. Hebben jullie dat niet voor elkaar over, dan kan je beter gelijk stoppen.

Wees geen slappe kutk0elie in deze, en probeer geen middenweg te zoeken, want die is er niet.
zo zie je maar weer dat ik t als heterozijnde toch nog eens kan zijn met een homo...  good Job Shabs...

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #14 Gepost op: 16 juli 2012, 00:14:09 »
je had moete boruh toen je de kans had........... ........     :smiley_yo:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 16 juli 2012, 02:57:01 »
Leven zij nog?

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 16 juli 2012, 08:52:54 »
Leven zij nog?

Dat is eigenlijk wel een goede vraag.

berggeitje

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 16 juli 2012, 11:13:32 »
Vieze vuile landverrader, hoe durf je met een moslim te gaan gatver.
Je bent een schande voor het hindoestaanse volk, om te overwegen met een uitgeneukte berggeit te gaan.
Hoop dat der familie gehakt van je maakt.

Ik zie trouwens weer die klote koelies wel heel relaxed reageren omdat het een man betreft, maar wanneer een vrouw met zo een probleem zou zitten dan had je die reacties moeten zien.

Koelies zijn zo slechttttttttt wat een hypocriete kut volk vooral die mannen.

Offline Chamelia

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 16 juli 2012, 11:37:27 »
nou ja waar slaaat dit op :S
waarom gaat iemand iets van 2006 kopiėren?? *zucht*

Misschien wacht hij nog steeds op een reactie van haar?? Op een brief....

Offline Limonade

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 16 juli 2012, 11:42:36 »
Misschien wacht hij nog steeds op een reactie van haar?? Op een brief....

ohhh whahahahah dat zou echt zo erg zijn! whahahahah

Offline Chamelia

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 16 juli 2012, 12:15:15 »
ohhh whahahahah dat zou echt zo erg zijn! whahahahah

Echt heel triest!!!  :P

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 16 juli 2012, 13:16:02 »
zo zie je maar weer dat ik t als heterozijnde toch nog eens kan zijn met een homo...  good Job Shabs...

Begin je weer homo.
Kaske kaske!

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #22 Gepost op: 16 juli 2012, 13:21:04 »
Begin je weer homo.
Hoor je dat nou ook een hondje blaffen?

ohw nee.. dat ben jij....

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 16 juli 2012, 13:27:41 »
Hoor je dat nou ook een hondje blaffen?

ohw nee.. dat ben jij....

Wat, ga je je vriendje vanavond doggystyle pakken? Wil je je voorbereidinge n voor vanavond niet op het forum plaatsen?
Kaske kaske!

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #24 Gepost op: 16 juli 2012, 13:29:28 »
Wat, ga je je vriendje vanavond doggystyle pakken? Wil je je voorbereidinge n voor vanavond niet op het forum plaatsen?
Hahah... wil jij niet hardop je gaylove fantasys uiten op t forum? zit zojuist aan een heerl;ijk gebakje met slagroom..

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 16 juli 2012, 13:30:28 »
Hahah... wil jij niet hardop je gaylove fantasys uiten op t forum? zit zojuist aan een heerl;ijk gebakje met slagroom..

Wat zit er in verstopt? De tollie van je gay mattie?
Kaske kaske!

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #26 Gepost op: 16 juli 2012, 13:31:15 »

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 16 juli 2012, 13:34:08 »
Kaske kaske!

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #28 Gepost op: 16 juli 2012, 13:35:36 »
... wil jij niet hardop je gaylove fantasys uiten op t forum?..

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 16 juli 2012, 13:36:07 »
Kaske kaske!

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 16 juli 2012, 13:36:07 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: