collapse

Auteur Topic: Leuke apps voor je telefoon of tablet  (gelezen 1592 keer)

Offline Limonade

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Leuke apps voor je telefoon of tablet
« Gepost op: 7 juli 2012, 09:03:36 »
Plaats ze hier!

Gratis android apps voor op je tablet:

Tourist Language (een vertaler app, handig voor op reis laat namelijk de uitspraak horen en beschikt over 58 talen)
Mahjong HD
Karaoke-sing (upload een liedje op je tablet en deze app zoekt automatisch de lyrics op voor een potje karaoke)
Hangman (galgje)

Kaise.nl

Leuke apps voor je telefoon of tablet
« Gepost op: 7 juli 2012, 09:03:36 »

Jermain1978

• Gast
Re: Leuke apps voor je telefoon of tablet
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2012, 12:50:04 »
Ik heb een paar vragen, hoop dat jullie mij kunnen helpen:

- Ben opzoek naar een android app waarmee je foto collage kan maken (evt met veel effecten)
- Ook ben ik opzoek naar een windows programma waarmee je foto collage kan maken
- Als laatste: opzoek naar een vrij makkelijke programma waarmee je video kunt bewerken, eigen tekst erin zetten en effecten!

Ryshano

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2012, 10:19:58 »
Ik heb een paar vragen, hoop dat jullie mij kunnen helpen:

- Ben opzoek naar een android app waarmee je foto collage kan maken (evt met veel effecten)
- Ook ben ik opzoek naar een windows programma waarmee je foto collage kan maken
- Als laatste: opzoek naar een vrij makkelijke programma waarmee je video kunt bewerken, eigen tekst erin zetten en effecten!

--> PICASA, http://picasa.google.com/intl/nl/

--> I-MOVIE, http://www.apple.com/nl/ilife/imovie/

Kom je er niet uit? Kijk dan op youtube voor simpele en duidelijke uitleg.
Succes!

Kaise.nl

« Reactie #4 Gepost op: 1 augustus 2012, 13:52:35 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: