collapse

Auteur Topic: MMA India  (gelezen 2227 keer)

Rim

• Gast
MMA India
« Gepost op: 5 juli 2012, 16:48:28 »
Wie kent de SFL een nieuwe kweekvijver voor  de indiase MMA
Ik zag een wedstrijd van Satisch Jamai (ook op youtube te zien onder Satish Jha) hij komt uit Nederland en heeft een sprtschool in Den Haag.

Goed initiatief of niet?

Kaise.nl

MMA India
« Gepost op: 5 juli 2012, 16:48:28 »

TheReem

• Gast
Re: MMA India
« Reactie #1 Gepost op: 7 juli 2012, 00:30:39 »
Hijs wel lang voor een hindoestaan en heeft veel vet/ziet er ongetraint uit. In het youtubefilmpje heb ik hem niet zien vechten dus kan daar niets over zeggen.

India heeft goede worstelaars, dus er zullen wel goede UFC-kampioenen tussen zitten.

Rim

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 9 juli 2012, 09:32:47 »
Ik had dat filmpje van Satish op youtube gezien.
Hij is te vinden inder Satisch Jha (hij komt uit voor India UP)
Hij is nooit echt gespierd of droog geweest, hij is wel beresterk en een toffe gozer

Beetje een neppe gevecht, tegenstander beukt een paar keer in side control en scheids fluit af.....?
Je ziet m ook verbaasd kijken, iets te snel ingegrepen naar mijn mening

Zelf denk ik dat dit wel een goede ontwikkeling is, ik denk ook dat die Indiers (gezien hun fysiek) zich zouden moeten richten op techniek als BJJ, ook gezien de worstelcultuur van India.

TheReem

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2012, 00:51:18 »
Doen er trouwens indiers/hindoestanen mee op Abu Dhabi?

DesiAIR

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2012, 13:26:00 »
Bedoel je met BJJ?
Niet dat ik weet...

TheReem

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 13 juli 2012, 15:16:47 »
Bedoel je met BJJ?
Niet dat ik weet...

Yup!

Wel jammer dat veel einstanden van de K1-wedstrijden afgesproken waren. Net als Badr Hari. Het is een feit dat hij sprak met mafioso. Er wordt veel gegokt op de wedstrijden. Hij zal ook wel een rol hebben gespeeld in dat vieze spelletje. Een normale vechter gaat niet zomaar een finale verknallen/400000 euro weggooien. Een volgend gevecht ook vergooien. Dat doe je alleen maar als je weet dat je sowieso doekoe gaat maken. Misschien wel meer dan de finale halen.

DesiAIR

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 16 juli 2012, 08:22:02 »
Yup!

Wel jammer dat veel einstanden van de K1-wedstrijden afgesproken waren. Net als Badr Hari. Het is een feit dat hij sprak met mafioso. Er wordt veel gegokt op de wedstrijden. Hij zal ook wel een rol hebben gespeeld in dat vieze spelletje. Een normale vechter gaat niet zomaar een finale verknallen/400000 euro weggooien. Een volgend gevecht ook vergooien. Dat doe je alleen maar als je weet dat je sowieso doekoe gaat maken. Misschien wel meer dan de finale halen.

Ja? Denk je dat echt?
Nu ik er over nadenk zou het wel het een en ander verklaren..
Maar toch denk ik van niet, tegen Hersey was het hetzelfde en was toch een "low profile" gevecht..
Het zou zomaar kunnen hoor, maar eerlijk gezegd denk ik t niet, ik denk dat ie gewoon een loser die zn emoties niet de baas is..
Maar ja ik dacht ook dat Michael Jackson een naiefe kindervriend was.....

Hert

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 26 juli 2012, 14:54:26 »
De scheids greep veels te snel in. Satish had alle pech van de wereld dat hij een beginnende scheidsrechter op een groot evenement kreeg. Heb Satish vaker zien vechten, waarbij hij twee rondes werdt afgetuigd en uiteindelijk won op een klem.

Beelden:
http://chomikuj.pl/jkomandos/*e2*97*8f*e2*95*ac+F++I++G++H++T+*e2*95*ac*e2*97*8f/*e2*95*acMARTIAL_ARTS*e2*95*ac/*e2*96*ba+M+M+A+*e2*97*84/*e2*95*a0*c2*bbK.S.W.*e2*84*a2*c2*ab*e2*95*a3/*e2*95*9e+KSW+Extra/Jahmai+Satisch+vs+Mariusz+Slotta,1691800531.avi(video)

Boro

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 1 augustus 2012, 01:02:01 »
Satish maakte na vier jaar afwezigheid zijn comeback bij SFL en verloor onterecht. De referee greep veels te snel in. Satish heeft de SFL toegezegd zijn volgende gevecht -93 kilogram te vechten. Ik hoop dat hij de volgende match zal winnen.

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • Geslacht: Man
  • De Mosselman......
« Reactie #9 Gepost op: 7 augustus 2012, 22:46:04 »
 :smile008:  *waar kenk inzette.....    :smiley_samurai:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Kaise.nl

« Reactie #9 Gepost op: 7 augustus 2012, 22:46:04 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: