collapse

Auteur Topic: thaiboksen voor dames...  (gelezen 1058 keer)

Offline Bollyboxen

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FIGHT WITH HONOUR
thaiboksen voor dames...
« Gepost op: 21 juni 2012, 16:29:56 »
ZIJN ER DAMES DIE INTERESSE HEBBEN IN THAIBOKSEN....

NIEUWELINGEN MAAR OOK DAMES DIE ERVARING HEBBEN EN MISSCHIEN WEDSTRIJDEN WILLEN VECHTEN....

IK WEET DAT HINDOESTANEN ZOWEL MANNEN ALS VROUWEN AFSCHRIKKEN VAN DEZE SPORT, MAAR HET ZOU GOED ZIJN ALS ER OOK HINDOESTAANSE DAMES MEE ZOUDEN DRAAIEN...

EN THAIBOKSEN IS DE PERFECTE MANIER OM  AF TE VALLEN....DUS WAAR WACHT JE OP....

MUAY THAI CAPELLE

WWW.MUAYTHAI-CAPELLE.NL
facebook.com/muaythai.capelle
PROMO MUAY THAI CAPELLE <a href="http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3</a>

Kaise.nl

thaiboksen voor dames...
« Gepost op: 21 juni 2012, 16:29:56 »

Offline Champalia

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: thaiboksen voor dames...
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2012, 13:35:56 »
ZIJN ER DAMES DIE INTERESSE HEBBEN IN THAIBOKSEN....

NIEUWELINGEN MAAR OOK DAMES DIE ERVARING HEBBEN EN MISSCHIEN WEDSTRIJDEN WILLEN VECHTEN....

IK WEET DAT HINDOESTANEN ZOWEL MANNEN ALS VROUWEN AFSCHRIKKEN VAN DEZE SPORT, MAAR HET ZOU GOED ZIJN ALS ER OOK HINDOESTAANSE DAMES MEE ZOUDEN DRAAIEN...

EN THAIBOKSEN IS DE PERFECTE MANIER OM  AF TE VALLEN....DUS WAAR WACHT JE OP....

MUAY THAI CAPELLE

WWW.MUAYTHAI-CAPELLE.NL
facebook.com/muaythai.capelle

Ik zat op kickboksen in naaldwijk, en daar waren dus echt wel veel vrouwen te zien!

Kaise.nl

Re: thaiboksen voor dames...
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2012, 13:35:56 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: