collapse

Auteur Topic: Hindoes die rundvlees eten??  (gelezen 2700 keer)

Gentleboy

• Gast
Hindoes die rundvlees eten??
« Gepost op: 19 mei 2012, 11:54:32 »
In navolging van de topic "Moslims die varkensvlees eten??", wat vinden jullie van Hindoes die rundvlees eten. Tegenwoordig zie je dat steeds meer gebeuren dat Hindoes rundvlees eten bij McDonalds (eten ze hamburger, Quarterpounder), bij de chinees of in de Febo (satekroket, kalfskroket). En ergste is dat sommigen nog AUM-Ketting dragen.

Kaise.nl

Hindoes die rundvlees eten??
« Gepost op: 19 mei 2012, 11:54:32 »

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Re: Hindoes die rundvlees eten??
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2012, 18:50:38 »
Zo'n topic bestaat al.

Dus slotje erop wat mij betreft.

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2014, 00:42:37 »
Het beste is om helemaal geen vlees te eten als hindoe  :smile001:
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2014, 09:55:50 »
Hmm geen rundvlees voor mij.. Maar helemaal geen vlees eten... jeetje moet er niet aan denken..  :P
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 2 november 2014, 20:21:00 »
Hmm geen rundvlees voor mij.. Maar helemaal geen vlees eten... jeetje moet er niet aan denken..  :P

Gewoon proberen  :P
In het begin vond ik het ook moeilijk maar nu word ik al misselijk van de geur van vlees
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Offline Danny`

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 2 november 2014, 22:44:32 »
Waarom niet ? Er zijn prima alternatieven zoals vleesvervanger s Soja, Tahoe. En voor de rund, varkensvlees en kip liefhebbers zijn er heerlijke hamburgers, kipburgers, varkensschnitz el.

Greetz, Danny`

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 3 november 2014, 09:12:12 »
Waarom niet ? Er zijn prima alternatieven zoals vleesvervanger s Soja, Tahoe. En voor de rund, varkensvlees en kip liefhebbers zijn er heerlijke hamburgers, kipburgers, varkensschnitz el.

Greetz, Danny`

Ik ken de vleesvervanger s wel hoor, maar toch proef je het verschil wel. Zo af en toe is het goed te doen, maar bijvoorbeeld een lams shoarma of een lekkere doksa of lams massala... kun je niet echt vervangen...

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 3 november 2014, 09:13:53 »
Gewoon proberen  :P
In het begin vond ik het ook moeilijk maar nu word ik al misselijk van de geur van vlees

Haha, ik geloof je best hoor.... maar ik kan wel wat minderen met vlees... (doe ik eigenlijk al een tijd).. maar zo af en toe lust ik het toch echt..  Maar wie weet in de toekomst...  :dontknow:

Offline Danny`

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 3 november 2014, 21:13:08 »
Ik ken de vleesvervanger s wel hoor, maar toch proef je het verschil wel. Zo af en toe is het goed te doen, maar bijvoorbeeld een lams shoarma of een lekkere doksa of lams massala... kun je niet echt vervangen...
Onderschat die chinwa's niet hoor, ga eens langs bij een vega toko in de wagenstraat (Den Haag) gewoon eend, worst enz
Kruiden kan je zelf met massala, kasrippo. Ik ben helemaal aan gewend, geen vlees meer voor mij :D

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 4 november 2014, 09:50:38 »
Onderschat die chinwa's niet hoor, ga eens langs bij een vega toko in de wagenstraat (Den Haag) gewoon eend, worst enz
Kruiden kan je zelf met massala, kasrippo. Ik ben helemaal aan gewend, geen vlees meer voor mij :D

I know ik ken die producten en het is zeker wel goed te doen, maar toch is het net niet als echt vlees... Maar ik kan me voorstellen dat je vlees dan niet mist, je krijgt je eiwitten naar binnen en hebt ook de lekkere smaak erbij... Ik zal zeker nog wel vaker wat vleesvervanger s gebruiken, maar echt stoppen met vlees... hmm... nee denk t niet. :P

Kaise.nl

« Reactie #9 Gepost op: 4 november 2014, 09:50:38 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: