collapse

Auteur Topic: Vatika Shampoo  (gelezen 9462 keer)

Coolio

• Gast
Re: Vatika Shampoo
« Reactie #30 Gepost op: 21 november 2012, 20:49:45 »
Als ik het zou hebben zou ik heel trots zijn, ik ben namelijk op ALLESSSSSSSSSS SSS wat ik heb/bezit TROTS :a078:.

Watte? Nederlands is lastig hé? Dat krijg je met mensen die in een achterstandsge zin zijn opgegroeid, een beperkte vocabulaire. Ik kan je het dus niet kwalijk nemen..te vroeg al mis met je gegaan..... Veel plezier met het noemen van dames  met hoe's en bitches and otha mf's!

laat je daarom je snor staan? haha

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 21 november 2012, 20:49:45 »

chap ke potte

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 23 november 2012, 13:33:32 »

LOLOLOL

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #32 Gepost op: 27 november 2012, 11:33:14 »

Over kleuterniveau gesproken, kon je echt met niets beters komen? Wat is trouwens je obsessie met haren? Hmmm interessant... .....

Maar goed nee, ik ben GEEN Rani Mukherji...Ani sha the name...but i agree i got her fame :a078:
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Coolio

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 28 november 2012, 22:31:59 »
Over kleuterniveau gesproken, kon je echt met niets beters komen? Wat is trouwens je obsessie met haren? Hmmm interessant... .....

Maar goed nee, ik ben GEEN Rani Mukherji...Ani sha the name...but i agree i got her fame :a078:
Je unibrow irriteert me.

dr zit een puf vast in je bilhaar, ga hem bevrijden. Je wordt er zo te zien geirriteerd van.

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • xoxox
« Reactie #34 Gepost op: 1 december 2012, 12:15:41 »
Je unibrow irriteert me.

dr zit een puf vast in je bilhaar, ga hem bevrijden. Je wordt er zo te zien geirriteerd van.

Ik geirriteerd door een mongool die geen leven heeft? hahaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa!! ik ben losertjes als jou al gewend, schijt luizen noem ik ze.
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Mongol

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 1 december 2012, 12:46:43 »
Ik geirriteerd door een mongool die geen leven heeft? hahaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa!! ik ben losertjes als jou al gewend, schijt luizen noem ik ze.

sorry haarbal maar ik mot je niet. dat je schaamluizen gewend bent verbaasd me niets.

Coolio

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 1 december 2012, 12:51:59 »
Als ik het zou hebben zou ik heel trots zijn, ik ben namelijk op ALLESSSSSSSSSS SSS wat ik heb/bezit TROTS :a078:.

Watte? Nederlands is lastig hé? Dat krijg je met mensen die in een achterstandsge zin zijn opgegroeid, een beperkte vocabulaire. Ik kan je het dus niet kwalijk nemen..te vroeg al mis met je gegaan..... Veel plezier met het noemen van dames  met hoe's en bitches and otha mf's!

'stupid hoe' is Engels. Scheetje van me. En ja met je trailertrash afbeeldingen laat je zien dat je zo'n typje bent.

m_rafi ke bruid

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 1 december 2012, 15:24:25 »
Je unibrow irriteert me.

LOLOLOL. Geen wonder dat ze zoveel shampoo gebruikt. Met zoveel haar op je lichaam moet je wel.

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • xoxox
« Reactie #38 Gepost op: 2 december 2012, 11:06:08 »
 :roflol:Zo grappig de pogingen die ondernomen worden in de hoop dat iemand zegt boehoeeeee nee nu kom ik er niet meer :roflol: :roflol: :roflol:.

Anyways zo stoer ben je dat je niet eens onder je eigen nick gaan reageren. Dus mietje als je dat nou gewoon ff doet dan zou ik zeggen, oki je mag praten nu ben je gewoon een levenloze rat die met een obsessie voor haren zit opgescheept.
Als je nou wat deed aan het niveau van je gesprekstof maar ja van iemand met de iq van een worm kan je ook niet meer van verwachten.

Goed je haren wassen he stinkerd?

Hasta La Fiesta!!

singh is djaat

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 2 december 2012, 12:08:02 »
Oh ja hoor ik was m'n haren wel goed. Nu jij nog he, anders lijk je op een haarbal.

?????

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 3 december 2012, 22:56:08 »
Oh ja hoor ik was m'n haren wel goed. Nu jij nog he, anders lijk je op een haarbal.

dat matjeskapsel van je uit de jaren '80? man o man je loopt wel erg achter, zegt genoeg over jouw niveau

skateboarder

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 24 juli 2013, 20:06:37 »
MEANWHILE IN INDIA..

anoop_s_i

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 3 oktober 2013, 22:40:17 »
Ik gebruik dit weleens, ruikt heerlijk. Maar van 1 van die maskers wordt ik echt duizelig niet alleen ik, meer dames in mijn familie weet niet hoe dat kan.... :dontknow:

minder puffen in de douchecabine.

hehehe

Kaise.nl

« Reactie #42 Gepost op: 3 oktober 2013, 22:40:17 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: