collapse

Auteur Topic: Hoeveel kg bankdruk je?  (gelezen 37602 keer)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
Re: Hoeveel kg bankdruk je?
« Reactie #60 Gepost op: 25 mei 2012, 17:02:01 »
En ohja ik ben destijds gestopt omdat ik vreselijk ging scheuren bij mijn oksels/schouders... nu nog kun je de grote littekens ervan zien.. in die tijd begon het er te eng uit te zien.. dikke rode strepen.. Ik gebruikte nog wat spul ertegen.. (ben vergeten wat) maar mijn spierweefsel bleef te snel groeien tov mijn huid. Echt heel jammer. Het was ook best pijnlijk.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 25 mei 2012, 17:02:01 »

Offline Bollyboxen

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FIGHT WITH HONOUR
« Reactie #61 Gepost op: 25 mei 2012, 17:11:44 »
En ohja ik ben destijds gestopt omdat ik vreselijk ging scheuren bij mijn oksels/schouders... nu nog kun je de grote littekens ervan zien.. in die tijd begon het er te eng uit te zien.. dikke rode strepen.. Ik gebruikte nog wat spul ertegen.. (ben vergeten wat) maar mijn spierweefsel bleef te snel groeien tov mijn huid. Echt heel jammer. Het was ook best pijnlijk.
hey dat had ik ook...
en ook bij mijn schouderkoppen ...
dan weet je dat teveel bent gegroeid...hel aas...
nu vet ik mijn biceps en schouders goed in met vaseline om dat te voorkomen...he lpt  wel een beetje..maar de scheuringen van toen gaan helaas niet echt weg meer.
PROMO MUAY THAI CAPELLE <a href="http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3</a>

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #62 Gepost op: 25 mei 2012, 18:47:58 »
Scheuringen moet je opvatten als en compliment... Dat wilt zeggen dat je groeit... dat je inspanningen vruchten beginnen af te werpen..

Achmed

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 26 mei 2012, 14:41:28 »
fysieke kracht is zeker wat waard. Namelijk ''sexual prowess''. Uiteindelijk kijken vrouwen ook naar het fysiek van het mannelijk geslacht en ja in dat opzicht zijn Aziaten (waaronder ook Indiers en Pakistanen) niet zo heel erg indrukwekkend om het ff zacht te zeggen. In de sportwereld liegen de resultaten er niet om. Indiers zie je nauwelijks. Chinezen doen het de laatste tijd wel wat beter omdat ze erin investeren. Ik ben echt voor een ontwikkeling van India als sportmacht.

Ik denk dat jij teveel Terminator films gekeken hebt , een bepaald deel van de oorlogsvoering zal zeker fysiek blijven , de fysieke overname van een stuk grond. Daarbij speelt na strategisch denken en andere intelligente toepassingen , conditie en met name uithoudingsver mogen een grote rol.

Ik ben ervan overtuigd dat in W02 wat een moderne oorlog was de Nazi's (fysiek sterk) een grote fout hebben gemaakt te denken dat ze over de grond hadden kunnen van de Slaven/ Russen (fysiek nog sterker en beter aangepast aan de harde klimaatsomstan digheden)

je leeft nog in de oertijd. Kijk hoe soldaten er tegenwoordig uitzien. Er wordt voornamelijk getraind op asis van uithoudingsver mogen en schietnauwkeur igheid. Ga een naar een opendag van de defensie.

Domme meiden/breezertjes vallen op anabooltjes. Veel hoogopgeleide dames vinden juist natuurlijk gespierde mannen aantrekkelijke r. Kennis is macht, dat is van alle tijden.

De russen wonnen niet door hun Sambo, maar wendbare technische hoogstandjes/tanks. Ook al waren te 'TIGERS' van de Duitsers massiever. Ten tijde van Napoleon hadden de Russen ook het voordeel omdat hun strategie beter was en de strategie van de kozakken destijds. De VS is nu sterker omdat ze de technologie beheersen. Samoerai verslagen door buskruit Engelsen en zo kunnen we wel doorgaan.

Achmed

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 26 mei 2012, 14:42:19 »
Scheuringen moet je opvatten als en compliment... Dat wilt zeggen dat je groeit... dat je inspanningen vruchten beginnen af te werpen..

Nee scheuringen is een teken dat je dom bezig bent, omdat het te voorkomen is. En het is tantoelelijk!

Mausa

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 27 mei 2012, 14:18:42 »
scheuringen zijn een teken dat je verkeerd bezig bent en het is erg lelijk.

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #66 Gepost op: 28 mei 2012, 12:01:39 »
je leeft nog in de oertijd. Kijk hoe soldaten er tegenwoordig uitzien. Er wordt voornamelijk getraind op asis van uithoudingsver mogen en schietnauwkeur igheid. Ga een naar een opendag van de defensie.

Domme meiden/breezertjes vallen op anabooltjes. Veel hoogopgeleide dames vinden juist natuurlijk gespierde mannen aantrekkelijke r. Kennis is macht, dat is van alle tijden.

De russen wonnen niet door hun Sambo, maar wendbare technische hoogstandjes/tanks. Ook al waren te 'TIGERS' van de Duitsers massiever. Ten tijde van Napoleon hadden de Russen ook het voordeel omdat hun strategie beter was en de strategie van de kozakken destijds. De VS is nu sterker omdat ze de technologie beheersen. Samoerai verslagen door buskruit Engelsen en zo kunnen we wel doorgaan.

De oudste natuurwet is nog steeds,dat de sterkste gelijk heeft,niet de slimste.Raar ,maar waar.Want de sterkste schrijft geschiedenis.

I'm a demon AGAINST all demon's.
           Upholder of TRUTH!!!

Mughal Rulsz!!! YA ALI!!!!!!!!!

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #67 Gepost op: 28 mei 2012, 12:10:56 »

Waarom praat je over veel "hoogopgeleide" dames.Waarom oraat je niet over knappe/mooie vrouwen?Hoogopgeleid= meestal lelijk.
Hoe zit het met al die wijven die op de fitness aan de balie zitten te wachten todat wij na een zware workout een shake komen drinken aan die balie.Pfff als je ziet hoe ze naar ons kijken,met onze vol bloed gepompte spieren...,lol,volgens mij zouden ze het liefst met je willen vrijen waar andere gewoon bij staan.

Vrouwen vallen wel degelijk op sterke gespierde mannen,die een hoog libido , kracht , vitaliteit , en vruchtbaarheid uitstralen. Het is een feit.( op Golddiggers na , want die gaan zelfs met een impotente man een relatie aan).

Upholder of TRUTH!!!

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #68 Gepost op: 28 mei 2012, 15:13:29 »
straie, dan groei je TE snel...
Een compliment? Het is nl niet mooi hoor:s

Voor hhen die het hebben probeer bio oil:)
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #69 Gepost op: 28 mei 2012, 15:17:58 »
Waarom praat je over veel "hoogopgeleide" dames.Waarom oraat je niet over knappe/mooie vrouwen?Hoogopgeleid= meestal lelijk.
Hoe zit het met al die wijven die op de fitness aan de balie zitten te wachten todat wij na een zware workout een shake komen drinken aan die balie.Pfff als je ziet hoe ze naar ons kijken,met onze vol bloed gepompte spieren...,lol,volgens mij zouden ze het liefst met je willen vrijen waar andere gewoon bij staan.

Vrouwen vallen wel degelijk op sterke gespierde mannen,die een hoog libido , kracht , vitaliteit , en vruchtbaarheid uitstralen. Het is een feit.( op Golddiggers na , want die gaan zelfs met een impotente man een relatie aan).
sterke, gespierde mannen oke, maar niet opgepompt dat zijn er echt niet zoveel hoor:p

Mausa

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 28 mei 2012, 16:14:41 »

Volgens mij ben je heumeu en kick je zelf op dat soort mannen. Vrouwen houden net zoals LL zegt van gespierd, intelligent en met humor, maar geen anabooltjes. Dat is meer voor het type 'oh oh gerso-vrouw'. Als je dat soort vrouwen wil aantrekken be my guest.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #71 Gepost op: 28 mei 2012, 17:25:51 »
scheuringen zijn een teken dat je verkeerd bezig bent en het is erg lelijk.
Vertel me wat er verkeerd aan is... behalve dat het lelijk is..

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #72 Gepost op: 28 mei 2012, 18:50:39 »
Hardlopen, zonder de politie achter me aan.
Bankdrukken in het verleden. Getraind tot 75kg x 10 in 3 sets. Uiteindelijk niks voor mij. Liever atletiek.
Borstvergrotin g door handoplegging Ä250,-
Niet goed,geld terug!

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #73 Gepost op: 28 mei 2012, 19:17:25 »
je groeit TE snel:p je moet het rustig aandoen en je huid de tijd geven mee te kunnen rekken:p

Mausa

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: 28 mei 2012, 22:29:35 »

je groeit TE snel:p je moet het rustig aandoen en je huid de tijd geven mee te kunnen rekken:p

je kan veel van deze vrouw leren.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #75 Gepost op: 28 mei 2012, 22:54:54 »

ehm nee dat is echt niet bij alle vrouwen zo.. degene met een opgepompte lichaam zijn vaak macho's en als ik ergens een hekel aan heb.. de types die zich al gauw bedreigt voelen als je meisje met een andere jongen staat te praten

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #76 Gepost op: 28 mei 2012, 23:11:42 »
daroe  pike toeloeng sab ke oetaai oetaai patkap... :banana:

stelletje bhoerwas vroegah deed ik dit vroegah deed ik dat .... ik deed vroegah niets en nu ook niets  :woopwoop:

was vroegah knap intelligent en aantrekkelijk en nu komt daar stabiliteit en welvaart bij.... :banana:

enige wat ik heb getild was fluitje...norm ale bierglas...en op hoogte punt pull maar toen scheurde hier en daar ook wat uit hahahahaha...

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #77 Gepost op: 29 mei 2012, 09:09:02 »
Ik druk 110 kg 8 keer.

En jullie?

Gewicht is niet belangrijk, als je het maar goed doet. Je kan bijv minder drukken, maar meer sets en dus hetzelfde effect. Ik heb vroeger 80 gedrukt, toen ik 17 was. Kreeg lichamelijke klachten, trillen enzo :s. Dus was gestopt.

Thuis heb ik wel een bank, met lange stang, curlstang, en 2 kleine stangen, met losse gewichten natuurlijk. Alleen geen plaats meer voor in huis. Soms druk ik wat, maar die bank kan ik nergens kwijt. Maybe toch weer naar de sportschool :p.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #78 Gepost op: 29 mei 2012, 10:45:28 »
Zie echt geen hindoestaanse mannen zwaar bankdrukken.
Het zijn allemaal dunne kerels die voor de lol komen sporten totaal niet serieus.
Want wat zie je 4 vrienden komen sporten, 1 is aan het bankdrukken en 3 staan koud te worden.
Dat is niet serieus trainen.

Ik ben echt niet van het bankdrukken, ben meer bezig met conditie en ook wel  combinatie met kracht en doe voornamelijk squatten, en leg press.
Maarja full body trainen is het beste dat doe ik ook natuurlijk

Want op de sport school zie je vaak mannen armen trainen, met hele dunne beentjes.
Totaal niet in verhouding
En een bierbuik. xD

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #79 Gepost op: 29 mei 2012, 12:08:41 »

ehm nee dat is echt niet bij alle vrouwen zo.. degene met een opgepompte lichaam zijn vaak macho's en als ik ergens een hekel aan heb.. de types die zich al gauw bedreigt voelen als je meisje met een andere jongen staat te praten

Ik heb nergens gezegd dat alle vrouwen zo zouden zijn . In de mensheid heb je namelijk op haast alle gebieden uitzonderingen .

Wat wel een feit is,is dat vrouwen  vaak mannen aantrekkelijk vinden die gespierd zijn.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #80 Gepost op: 29 mei 2012, 12:19:50 »

gewoon invetten met massageolie, dan helpt tegen scheuringen.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #81 Gepost op: 29 mei 2012, 12:24:42 »
Volgens mij ben je heumeu en kick je zelf op dat soort mannen. Vrouwen houden net zoals LL zegt van gespierd, intelligent en met humor, maar geen anabooltjes. Dat is meer voor het type 'oh oh gerso-vrouw'. Als je dat soort vrouwen wil aantrekken be my guest.

jij twijfel  aan mij...,maar ik weet CKER dat jij een intellectuele poot bent ( waarschijnlijk zelfs met een oorbel aan 1 kant) .
En je hebt waarschijnlijk ook weinig spiergroei,omdat je testosteronspi egel lager is dan een gesnoeide grasspriet , die ook nog eens door spelende kinderen is vertrapt.

Verder praat ik niet over anabolen.Ik heb het niet over een bodybuilding type lichaam.

ik heb het over gespierd vs niet gespierd. En iemand die gespierd is , en gaat trainen,die zal ongeveer 2 uren "gepompt"zijn , omdat al dat bloed nog in grote hoeveelheid bij de spieren is.Gepompt = gepompt  , en niet gespoten.

het hoef helemaal niet zo te zijn dat alleen die 'gerso typ√ęs" op je af komen.Dat ze OOK op je afkomen,daar ben k wel mee eens.

Upholder of TRUTH!!!

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #82 Gepost op: 29 mei 2012, 13:50:59 »
Ik heb nergens gezegd dat alle vrouwen zo zouden zijn . In de mensheid heb je namelijk op haast alle gebieden uitzonderingen .

Wat wel een feit is,is dat vrouwen  vaak mannen aantrekkelijk vinden die gespierd zijn.

Te gespierd is lelijk.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #83 Gepost op: 29 mei 2012, 13:51:25 »
Niet kloppende verhoudingen ook.

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #84 Gepost op: 29 mei 2012, 14:31:34 »
ik dacht iets van 160 los
en 180 met rails

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #85 Gepost op: 29 mei 2012, 15:49:26 »
Te gespierd is lelijk.

de vraag is wat "te"is.Dit zal weer ook nog eens per persoon verschillen.

Upholder of TRUTH!!!

Mausa

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: 29 mei 2012, 18:22:25 »
jij twijfel  aan mij...,maar ik weet CKER dat jij een intellectuele poot bent ( waarschijnlijk zelfs met een oorbel aan 1 kant) .
En je hebt waarschijnlijk ook weinig spiergroei,omdat je testosteronspi egel lager is dan een gesnoeide grasspriet , die ook nog eens door spelende kinderen is vertrapt.

Verder praat ik niet over anabolen.Ik heb het niet over een bodybuilding type lichaam.

ik heb het over gespierd vs niet gespierd. En iemand die gespierd is , en gaat trainen,die zal ongeveer 2 uren "gepompt"zijn , omdat al dat bloed nog in grote hoeveelheid bij de spieren is.Gepompt = gepompt  , en niet gespoten.

het hoef helemaal niet zo te zijn dat alleen die 'gerso typ√ęs" op je af komen.Dat ze OOK op je afkomen,daar ben k wel mee eens.

Blijf maar in je waan. Eens zullen je ogen open gaan. De tijd is nog niet rijp voor je.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #87 Gepost op: 30 mei 2012, 01:35:54 »
je kan veel van deze vrouw leren.
Ik zou zeggen blijf vooral naar ze luisteren...

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #88 Gepost op: 30 mei 2012, 11:09:22 »
 :smiley_samurai:
Ik zou zeggen blijf vooral naar ze luisteren...

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #89 Gepost op: 30 mei 2012, 11:37:44 »

Kaise.nl

« Reactie #89 Gepost op: 30 mei 2012, 11:37:44 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: