collapse

Auteur Topic: Hoeveel kg bankdruk je?  (gelezen 41421 keer)

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Hoeveel kg bankdruk je?
« Reactie #30 Gepost op: 21 mei 2012, 12:44:14 »
skeeleren en kickboxen, love it...
Helaas kan ik niet meer kb maar skeeleren blijft leuk:D
jaaa ik vind het ook leukk :D

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 21 mei 2012, 12:44:14 »

Offline Bollyboxen

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FIGHT WITH HONOUR
« Reactie #31 Gepost op: 21 mei 2012, 17:29:33 »
mijn top was 6x 140 kg....

maar dat was lang geleden...
nu doe het rustig met dumbels 20 tot 36 kg...

Niet te zwaar ivm training geven
PROMO MUAY THAI CAPELLE <a href="http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3</a>

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #32 Gepost op: 21 mei 2012, 23:00:30 »
Ik druk 110 kg 8 keer.

En jullie?
als hij op zijn pootjes staat dan ga ik oneindig door :a078:

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #33 Gepost op: 22 mei 2012, 01:04:56 »

6 x 140 kg . Netjes man.Ik ga er vanuit gewoon natuurlijk zonder hormomen enzo. Ook gedaan zonder creatine ofzo?Als ik creatine doe schuif ik naar de 120 KG.

I'm a demon AGAINST all demon's.
           Upholder of TRUTH!!!

Mughal Rulsz!!! YA ALI!!!!!!!!!

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #34 Gepost op: 22 mei 2012, 01:06:06 »
bankdrukken is leuk voor je ego maar stelt niet veel voor. Je moet zeker niet de fout maken om te denken dat je sterk bent als je 100 kg kan banken. Ik vroeger een tijd aan fitness gedaan , daarna ging ik vechtsport doen , fitness is mooi voor de show maar echt fit word je er niet door. Vechtsporten of op een redelijk niveau voetballen vind ik persoonlijk veel indrukwekkende r. Combi van kracht , uithoudingsver mogen en snelheid. En voor je vraag , op mijn top zat ik rond de 90 kg met banken.

En voor mijn borst,want die is echt groot   :smile027:

Upholder of TRUTH!!!

Offline m_rafi

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 22 mei 2012, 01:08:31 »
bankdrukken is leuk voor je ego maar stelt niet veel voor. Je moet zeker niet de fout maken om te denken dat je sterk bent als je 100 kg kan banken. Ik vroeger een tijd aan fitness gedaan , daarna ging ik vechtsport doen , fitness is mooi voor de show maar echt fit word je er niet door. Vechtsporten of op een redelijk niveau voetballen vind ik persoonlijk veel indrukwekkende r. Combi van kracht , uithoudingsver mogen en snelheid. En voor je vraag , op mijn top zat ik rond de 90 kg met banken. 
Dus datteh.......

Ik train gewoon om fit te blijven en niet om te laten zien hoeveel ik kan bankdrukken of hoeveel keer optrekken! :a078:
FEELINGS
WEBSITE : http://feelings-band.nl

REAL II REAL
real-2-real@hotmail.com
(zangeres gezocht)

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 22 mei 2012, 01:15:33 »
trouwens wel respect dat je zoveel kan drukken , het is niet makkelijk ofzo :)

Ja thnx,ben nog ni tevrededen hoor.
Maar Bollyboxen is er ver overheen ,hij zat op 140 KG   :smile008:   , hij verdiend die respect meer dan mij

Upholder of TRUTH!!!

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #37 Gepost op: 22 mei 2012, 01:29:55 »
weetje niet te nadele van iemand hoor , maar op fora drukken ze allemaal ver boven de 100 maar in de sportschool ?? hahah zag ik er nooit zo gek veel eigenlijk. Allemaal een beetje gemiddeld ,iets eronder of iets erboven maar zulke extreem sterken zag ik nie zoveel hahaah:P Bij Kneetsgym had je beren maar die deden ook welleens een spuitje enz en dan is t minder moeilijk.

:lol (2):  , ja dat wel man.Toen ik nog in Den Haag woonde had ik wel eens getrained bij Kneteman.Inder daad allemaal mensen die spuiten.Het ergste is dat als het druk wordt,dat je dan echt pech hebt,want t is echt een kleine sportschool.He t is echt zo vol.Toen ik ging daar,toen had je de cardio ruimte boven.En beneden was maar een kleine ruimte.De apparaten zijn wel goed,maar je moet natuurlijk wel aan de beurt komen.En als je vrijdag avond of maandag avond ging...,nou,dan kon je best 15 min w8en voor je eindelijk met een apparaat aan de slag kon gaan.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Bollyboxen

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FIGHT WITH HONOUR
« Reactie #38 Gepost op: 22 mei 2012, 10:30:40 »
weetje niet te nadele van iemand hoor , maar op fora drukken ze allemaal ver boven de 100 maar in de sportschool ?? hahah zag ik er nooit zo gek veel eigenlijk. Allemaal een beetje gemiddeld ,iets eronder of iets erboven maar zulke extreem sterken zag ik nie zoveel hahaah:P Bij Kneetsgym had je beren maar die deden ook welleens een spuitje enz en dan is t minder moeilijk.
idd je hebt gelijk..iedere en kan beweren dat ze zwaar gaan vooral hindoestanen.. .:)
weet je hoe hindoestanen destijds kwamen trainen en mij vroegen binnen hoeveel weken ze ook boven de 100 zouden kunnen komen hahaha
man...ik train al bijna 20 jaar...en dan willen zij weten hoeveel weken het kost hahaha

@ musa..ja puur natuur...geen creatine en proteine enzo..was destijds beetje taboe...

enne een spuitje nemen wilt niet zeggen dat je sterker word..je uithoudingverm ogen word langer..
de meeste body builders zijn kwa kracht echt niet sterk..
Ik was meer een powerlifter.
dus bankdrukken, deadlift type.
PROMO MUAY THAI CAPELLE <a href="http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/uEzherQS67U?hl=nl_NL&amp;amp;version=3</a>

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 22 mei 2012, 22:49:37 »
idd je hebt gelijk..iedere en kan beweren dat ze zwaar gaan vooral hindoestanen.. .:)
weet je hoe hindoestanen destijds kwamen trainen en mij vroegen binnen hoeveel weken ze ook boven de 100 zouden kunnen komen hahaha
man...ik train al bijna 20 jaar...en dan willen zij weten hoeveel weken het kost hahaha

@ musa..ja puur natuur...geen creatine en proteine enzo..was destijds beetje taboe...

enne een spuitje nemen wilt niet zeggen dat je sterker word..je uithoudingverm ogen word langer..
de meeste body builders zijn kwa kracht echt niet sterk..
Ik was meer een powerlifter.
dus bankdrukken, deadlift type.

Helemaal mee eens.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #40 Gepost op: 23 mei 2012, 14:01:22 »
Ik doe nauwelijks aan bankdrukken. Ik denk dat ik max op 60 kg zal zitten. Grote borst, je moet er van houden. Ik heb meer een voetballersfys iek, uithoudingsver mogen in combinatie met kracht en buikspieren die strak moeten blijven.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

gewoon

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 23 mei 2012, 14:14:56 »
Zie echt geen hindoestaanse mannen zwaar bankdrukken.
Het zijn allemaal dunne kerels die voor de lol komen sporten totaal niet serieus.
Want wat zie je 4 vrienden komen sporten, 1 is aan het bankdrukken en 3 staan koud te worden.
Dat is niet serieus trainen.

Ik ben echt niet van het bankdrukken, ben meer bezig met conditie en ook wel  combinatie met kracht en doe voornamelijk squatten, en leg press.
Maarja full body trainen is het beste dat doe ik ook natuurlijk

Want op de sport school zie je vaak mannen armen trainen, met hele dunne beentjes.
Totaal niet in verhouding

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #42 Gepost op: 23 mei 2012, 14:33:09 »
Zie echt geen hindoestaanse mannen zwaar bankdrukken.
Het zijn allemaal dunne kerels die voor de lol komen sporten totaal niet serieus.
Want wat zie je 4 vrienden komen sporten, 1 is aan het bankdrukken en 3 staan koud te worden.
Dat is niet serieus trainen.

Ik ben echt niet van het bankdrukken, ben meer bezig met conditie en ook wel  combinatie met kracht en doe voornamelijk squatten, en leg press.
Maarja full body trainen is het beste dat doe ik ook natuurlijk

Want op de sport school zie je vaak mannen armen trainen, met hele dunne beentjes.
Totaal niet in verhouding

Hmm in de tijd dat ik nog trainde drukte ik 130 kg. Dat was voor toen best veel. Tegenwoordig zullen ze meer drukken, hindoestanen eten steeds meer hormonen en andere rommel.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #43 Gepost op: 23 mei 2012, 14:35:38 »

Goed man. Ik kan me van mezelf wel 130 kg herinneren.. echt lang terug. 10kg lijkt niet veel maar je moet er verdomd hard voor trainen om dat extra te kunnen drukken. Ik ga dit jaar nog weer eens beginnen met opbouwen. Ben benieuwd wat ik nog presteer als bejaarde :P

gewoon

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 23 mei 2012, 14:48:45 »
Hmm in de tijd dat ik nog trainde drukte ik 130 kg. Dat was voor toen best veel. Tegenwoordig zullen ze meer drukken, hindoestanen eten steeds meer hormonen en andere rommel.

Ja maar trainde je ook je benen dan?
Dat is wat vaak mannen niet doen, alleen armen en borsten.
Nou is geen gezicht hoor breed van boven en 2 dunne stokjes beneden.

Ik vind hindoestanen over het algemeen niet echt sportief bezig.
En als ze dat wel zijn, dan is het ook niet serieus.

En ik hou ook van lekker eten hoor, maar ik kan gelukkig wel lekker eten ik sport ook veel.
Want als ik dat niet zou doen was ik allang een big mama

gewoon

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 23 mei 2012, 14:59:15 »
Goed man. Ik kan me van mezelf wel 130 kg herinneren.. echt lang terug. 10kg lijkt niet veel maar je moet er verdomd hard voor trainen om dat extra te kunnen drukken. Ik ga dit jaar nog weer eens beginnen met opbouwen. Ben benieuwd wat ik nog presteer als bejaarde :P

En als je echt echtttt serieus bent wil je resulaten zien, dan zul je ook op je voeding moeten letten.

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery
« Reactie #46 Gepost op: 23 mei 2012, 19:56:49 »

En ik hou ook van lekker eten hoor, maar ik kan gelukkig wel lekker eten ik sport ook veel.

ik ga 3x sportschool 3x voetbal dus valt wel mee toch

EchtWaar?

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 23 mei 2012, 23:15:10 »

Dat is niet aan jou te zien, dat jij 130 kg drukt. Maak er eens een youtubefilmpje van en zet het op kaise.nl.
Als je 130 kg gedrukt hebt, kan je nu makkelijk 100 kg drukken, zonder te trainen.

EchtWaar?

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 23 mei 2012, 23:19:41 »
klopt na zo lange tijd trainen word je steeds beter. Mensen vergissen zich in hoeveel 100 kg eigenlijk is. Dat doe je niet eenvoudig ff. Als je al sterk bent van jezelf dus rond de 80kg kan en dan een beetje gaat kuren dan gaat het wel snel vooruit. Ik vond hindoestanen in fitness en dan met name de moslim jongens helemaal niet onder doen hoor voor andere volken. Negers vond ik buitengewoon teleurstellend en gemiddeld over het algemeen. De echt sterke mannen waren meestal Hollanders. Van die bouwvakker ,loodgieter ,glassewasser types. Ja serieus. Negers zijn vooral goed in ren en loop sport , kracht sport is de divisie van KaukasiŽrs. Dat zie je ook op de olympische spelen enz. Ik denk dat als India ooit zal gaan excelleren in sport dat het vooral in de krachtsport zal zijn. Hindoestanen zijn best wel krachtig van wat ik gezien heb.

Fysieke kracht is weinig waard. Evolutie heeft ervoor gezorgd dat Azie de volgende grootmacht wordt. Simpelweg door survival of the fittest brain.

knowledge is power. Oorlog wordt in de toekomst dmv. drones en robots gevoerd.

lompe kracht, daar heb je machines voor.  Wie is sterker een olifant of een mens? De mens want hij is slimmer.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 24 mei 2012, 01:47:51 »
Dat is niet aan jou te zien, dat jij 130 kg drukt. Maak er eens een youtubefilmpje van en zet het op kaise.nl.
Als je 130 kg gedrukt hebt, kan je nu makkelijk 100 kg drukken, zonder te trainen.

Lees mn post zorgvuldig svp. Lang geleden drukte ik dat, praat ik over zeker 10 jaar terug toen ik nog vrij intenstief aan krachttraining deed. Maar ik denk dat ik weer na enkele maanden trainen naar de 100 kg zou kunnen gaan. 130 kg misschien niet meer. Ik heb vrij veel kracht qua bankdrukken. Ook met dumb bells.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #50 Gepost op: 24 mei 2012, 10:29:32 »

Ik heb indertijd altijd alle spiergroepen getraind. Squatten was leuk. Ik merkte wel veel verschil in de kracht van nm rugspieren vs mn borstspieren. Rug vond ik altijd wel lastig trainen, kwam toen nooit verder dan 90 kg trekken met moeite. Ja en als je genoeg calorieen verbrandt kun je lekker eten.

Sensuous Gold

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 24 mei 2012, 10:32:38 »
Ik heb indertijd altijd alle spiergroepen getraind. Squatten was leuk. Ik merkte wel veel verschil in de kracht van nm rugspieren vs mn borstspieren. Rug vond ik altijd wel lastig trainen, kwam toen nooit verder dan 90 kg trekken met moeite. Ja en als je genoeg calorieen verbrandt kun je lekker eten.
:banana:
Zo is dat!

Doe jij nu nog wel aan sport?

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #52 Gepost op: 24 mei 2012, 10:46:13 »
:banana:
Zo is dat!

Doe jij nu nog wel aan sport?

Ben een paar maanden gestopt, ik had heel lang last van een virale infectie, maar wil binnenkort weer lekker beginnen. En jij?

Sensuous Gold

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 24 mei 2012, 10:50:45 »
Ben een paar maanden gestopt, ik had heel lang last van een virale infectie, maar wil binnenkort weer lekker beginnen. En jij?
Ik was een tijdje gestopt met echt veel sporten, met moeite kon ik maar 1 of 2x per week iets doen, had het te druk met werk en studie. Ben sinds februari weer actief begonnen, en nu doe ik elke dag wel iets.
Ik doe nu ook gewoon alleen als mijn sportbuddies niet willen ofzo.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #54 Gepost op: 25 mei 2012, 11:15:03 »
Ik was een tijdje gestopt met echt veel sporten, met moeite kon ik maar 1 of 2x per week iets doen, had het te druk met werk en studie. Ben sinds februari weer actief begonnen, en nu doe ik elke dag wel iets.
Ik doe nu ook gewoon alleen als mijn sportbuddies niet willen ofzo.

Lekker hoor. Sporten is fun. Ik wil snel weer beginnen.. ben weer bijna helemaal beter dus ga binnenkort weer es langs de sportschool..

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #55 Gepost op: 25 mei 2012, 11:49:43 »
Saang Vinod... 130kg... had ik niet van je verwacht... dat is aardig sterk....

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #56 Gepost op: 25 mei 2012, 14:46:10 »
Ik geloof hier helemaal nix van , . Tegenwoordig drukken ze helemaal niet meer , gefeliciteerd man , je drukt meer als het gemiddelde wat er bij kneetsgym komt en anabolen steroiden gebruikt. Jongen wat kan jij kletsen zeg.

De sterkste mannen die ik heb gezien zaten boven de 150kilo waren zelf lange grote mannen en trainden LANG. Vaak werd er ook hormonen gespoten.

Waar heb jij het over? In de tijd dat ik krachttraining deed heb ik als max wel es 130 kg gedrukt.. misschien een setje van 6. Dat was echt op mn top toen.
We trainden meestal t/m 110 a 120 kg max. Hoezo zou dat dan niet mogelijk zijn?

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #57 Gepost op: 25 mei 2012, 15:12:33 »
Ik geloof hier helemaal nix van , . Tegenwoordig drukken ze helemaal niet meer , gefeliciteerd man , je drukt meer als het gemiddelde wat er bij kneetsgym komt en anabolen steroiden gebruikt. Jongen wat kan jij kletsen zeg.

De sterkste mannen die ik heb gezien zaten boven de 150kilo waren zelf lange grote mannen en trainden LANG. Vaak werd er ook hormonen gespoten.

Berlusconi,met alle respect.ik begrijp jou standpunt.Maar het is wel mogelijk.
Sommige mensen zien er niet zo groot uit als bodybuilders,maar als ze graan drukken,dan schrik je wel even...,want ze drukken 120 kg 6 keer...,zonder dat je verwach   .

Ik zeg alleen dat t wel mogelijk is.Ik hebt zelf gezien op de fitness.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Bollyboxen

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FIGHT WITH HONOUR
« Reactie #58 Gepost op: 25 mei 2012, 16:30:48 »
Waar heb jij het over? In de tijd dat ik krachttraining deed heb ik als max wel es 130 kg gedrukt.. misschien een setje van 6. Dat was echt op mn top toen.
We trainden meestal t/m 110 a 120 kg max. Hoezo zou dat dan niet mogelijk zijn?
Hey Vinod, je hoeft je echt niet te verantwoorden man.
ik heb 140 gedrukt...en ik weet dat het kan....dus
nu zie ik skinny boys al boven de 100 drukken . is een kwestie van volhouden en je kracht opbouwen.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #59 Gepost op: 25 mei 2012, 16:59:14 »
Hey Vinod, je hoeft je echt niet te verantwoorden man.
ik heb 140 gedrukt...en ik weet dat het kan....dus
nu zie ik skinny boys al boven de 100 drukken . is een kwestie van volhouden en je kracht opbouwen.

Ai thanx man, idd. Het was ook in een tijd dat ik 5 keer per week trainde, supplementen (natuurlijke wei proteinen etc) gebruikte en lette op mijn voedsel en nauwelijks alcohol dronk. Het is idd een kwestie van volhouden en langzaam je krachten opbouwen. Soms maar 5 kg erbij in maanden tijd. En op gegeven moment heeft volgens mij iedereen zo een beetje zn eigen max bereikt.

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 25 mei 2012, 16:59:14 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: