collapse

Auteur Topic: chinny's  (gelezen 22641 keer)

Offline lovelygirl

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • op weg naar succes
Re: chinny's
« Reactie #120 Gepost op: 1 november 2012, 14:46:16 »
Nou 1 raad afgelopen zaterdag was hij vrij..Hij is er zowieso elke zaterdag en zondag :D hint hint ;)
ooo echt :banana:...ik zag hem niet meer dus dag hij is gestopt hihihi....than k u voor je raad
I have cheated on my fears, broke up with my doubts, got engaged to my faith.And now I'm marrying my DREAMS

Kaise.nl

« Reactie #120 Gepost op: 1 november 2012, 14:46:16 »

Nazeem

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: 3 november 2012, 11:25:10 »
mens je lult iedere keer met je ka topic. Ga gewoon bij hem pier je poentje voor hem en je krijgt hem. Ze je wil neuken met hem dan gaat die interesse krijgen. je lult al meer dan een half jaar . kappuh nouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline lovelygirl

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • op weg naar succes
« Reactie #122 Gepost op: 3 november 2012, 14:03:52 »
mens je lult iedere keer met je ka topic. Ga gewoon bij hem pier je poentje voor hem en je krijgt hem. Ze je wil neuken met hem dan gaat die interesse krijgen. je lult al meer dan een half jaar . kappuh nouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  ooooo  :smiley_please: kindje ga eerst fatsoenlijk Nederlands leren, en ga huilen joh.
I have cheated on my fears, broke up with my doubts, got engaged to my faith.And now I'm marrying my DREAMS

Offline lovelygirl

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • op weg naar succes
« Reactie #123 Gepost op: 22 april 2015, 17:28:52 »
ik zoek je nog steeds :smile004:

jongen van choennie

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: 22 april 2015, 17:58:38 »
pleeg zelfmoord

Offline Zed

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #125 Gepost op: 23 april 2015, 01:05:29 »
doe normaal
2 jaar???

Waarom spreek je hem niet aan? Je hoeft echt niet je best te doen als meisje zijnde

Kaise.nl

« Reactie #125 Gepost op: 23 april 2015, 01:05:29 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: