collapse

Auteur Topic: ROOPRAM ROTI DENHAAG!  (gelezen 43377 keer)

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Mister Versace Entertainment
Re: ROOPRAM ROTI DENHAAG!
« Reactie #30 Gepost op: 8 mei 2012, 11:31:21 »
Die van Amsterdam smaakt idd lekker.
Zelf eet ik niet meer in het restaurant, vind het erg rommelig en niet netjes/schoon. Dus meenemen!

Die van Amsterdam is altijd druk. Maar het is idd handiger om mee te nemen, want het mag op restaurantgebi ed idd wat schoner allemaal/

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 8 mei 2012, 11:31:21 »

Offline m_rafi

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #31 Gepost op: 8 mei 2012, 12:33:03 »
Ik weet eindelijk waar de paletplein is :roflol: :roflol:
hodde reh nu pas???
hoe lang woon je la in den haag!! hihihih

FEELINGS
WEBSITE : http://feelings-band.nl

REAL II REAL
real-2-real@hotmail.com
(zangeres gezocht)

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #32 Gepost op: 20 mei 2012, 07:02:06 »
Is het vlees halal?

I'm a demon AGAINST all demon's.
           Upholder of TRUTH!!!

Mughal Rulsz!!! YA ALI!!!!!!!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #33 Gepost op: 21 mei 2012, 10:17:31 »
Is het vlees halal?

Denk het niet maar in zo een buurt is het handig van wel...maar goed.

Iedereen kan roepen en sticker plakken etc...en het afdraaien van een bandje tijdens het masaaal slachten is volgens mij ook nep...

Neem voorbeeld van die slager op paul kruger Atlas...Die eigenaar is para jonge elke ochtend en na het sluiten etc...alleen voodoo dingens uitvoeren in zijn winkeltje en elke zes maanden iets in mokroland.
Meeste kip kwam van Barneveldt af etc. dus was net zo halal als varken...

Mensen lichten flink op maar als je zeker wilt weten dat iets vegetarisch is of hallal dan liever zelf doen.

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #34 Gepost op: 21 mei 2012, 10:45:59 »
Denk het niet maar in zo een buurt is het handig van wel...maar goed.

Iedereen kan roepen en sticker plakken etc...en het afdraaien van een bandje tijdens het masaaal slachten is volgens mij ook nep...

Neem voorbeeld van die slager op paul kruger Atlas...Die eigenaar is para jonge elke ochtend en na het sluiten etc...alleen voodoo dingens uitvoeren in zijn winkeltje en elke zes maanden iets in mokroland.
Meeste kip kwam van Barneveldt af etc. dus was net zo halal als varken...

Mensen lichten flink op maar als je zeker wilt weten dat iets vegetarisch is of hallal dan liever zelf doen.

Shit man,niet te geloven dat er mensen zijn die zo ver gaan.Voodoo doen,en dan nog eens haraam vlees verkopen,en zeggen dat het halal is.Taubah Taubah.

Wel jammer dat  vlees niet halal is bij roop ram.Case closed voor mij dus  :smile003:

Upholder of TRUTH!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 21 mei 2012, 11:18:00 »
Shit man,niet te geloven dat er mensen zijn die zo ver gaan.Voodoo doen,en dan nog eens haraam vlees verkopen,en zeggen dat het halal is.Taubah Taubah.

Wel jammer dat  vlees niet halal is bij roop ram.Case closed voor mij dus  :smile003:

Kijk je kan het vragen waarschijnlijk let op waarschijnlijk is het halal gezien de extra klandizie de ze trekken...

Veel zaken zijn halal, omdat ze er een extra groep mee bereiken en mensen die niet moeilijk doen over halal eten halal vlees ook... Maar ik denk niet dat de meeste zaken echt halal zijn zoals ze bedoelen...

Laatst vrijgezellenfe est heb vrienden van alle rassen, soorten, maten etc..Adam wallen voor die man zijn showtje..

Komen een shoarma tent tegen paar gasten lopen binnen en halen bier...(hindoestanen en twee negertjes)
Twee andere maties dachten nemen wat te eten mee (zijn moslim) en vragen die man is het halal logische vraag..

Die vent wordt para en roept eerst jullie kopen bier dan vragen of is halal!!! echte moeslim drinkt geen bier (hij dacht mijn hindoestaanse vrienden en neger blijkbaar zijn moslim)

Nou drama in die tent toen jonge...die man werd bijna de grond in geboord..

1. je staan op de grens bijna in de hoerenbuurt.
2. je verkoopt alchol.
3. doet opeens moslim omdat iemand vraag of vlees halal is hahaha..

Daarom halal is niet alleen lopende band slachten en bandje afdraaien etc. Tenminste is mij verteld ik ben hindoe.

Veel zaken kopen in bij iemand die zo een certificaat heeft...dus ik zou zeggen vraag het na en als je voor je gevoel oké zit eet smakelijk dan :-)

Alhoewel hoor van veel mensen dat de kwaliteit slecht is...

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 21 mei 2012, 11:20:13 »

Je bericht is om 1 of andere reden onleesbaar...

Upholder of TRUTH!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #37 Gepost op: 21 mei 2012, 11:25:05 »

huh..heb zekers vinod gedaan  :roflol: die heeft aandelen in roopram :-)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #38 Gepost op: 21 mei 2012, 11:26:07 »

Ik kan m wel lezen. Er zijn wat problemen met de software waardoor bepaalde mensen niet alle reacties kunnen lezen. Dit is allang aangekaart bij de admins, maar helaas nog niet opgelost.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 21 mei 2012, 11:26:26 »
Kijk je kan het vragen waarschijnlijk let op waarschijnlijk is het halal gezien de extra klandizie de ze trekken...

Veel zaken zijn halal, omdat ze er een extra groep mee bereiken en mensen die niet moeilijk doen over halal eten halal vlees ook... Maar ik denk niet dat de meeste zaken echt halal zijn zoals ze bedoelen...

Laatst vrijgezellenfe est heb vrienden van alle rassen, soorten, maten etc..Adam wallen voor die man zijn showtje..

Komen een shoarma tent tegen paar gasten lopen binnen en halen bier...(hindoestanen en twee negertjes)
Twee andere maties dachten nemen wat te eten mee (zijn moslim) en vragen die man is het halal logische vraag..

Die vent wordt para en roept eerst jullie kopen bier dan vragen of is halal!!! echte moeslim drinkt geen bier (hij dacht mijn hindoestaanse vrienden en neger blijkbaar zijn moslim)

Nou drama in die tent toen jonge...die man werd bijna de grond in geboord..

1. je staan op de grens bijna in de hoerenbuurt.
2. je verkoopt alchol.
3. doet opeens moslim omdat iemand vraag of vlees halal is hahaha..

Daarom halal is niet alleen lopende band slachten en bandje afdraaien etc. Tenminste is mij verteld ik ben hindoe.

Veel zaken kopen in bij iemand die zo een certificaat heeft...dus ik zou zeggen vraag het na en als je voor je gevoel oké zit eet smakelijk dan :-)

Alhoewel hoor van veel mensen dat de kwaliteit slecht is...

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 21 mei 2012, 11:31:14 »
huh..heb zekers vinod gedaan  :roflol: die heeft aandelen in roopram :-)

:roflol: :roflol:

Upholder of TRUTH!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #41 Gepost op: 21 mei 2012, 11:32:33 »
Ai werkelijk kijk hoe snel die man reageert man zo snel was die alleen op suriflex chat en tropical chat destijds  :roflol:

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 21 mei 2012, 11:35:57 »
Ai werkelijk kijk hoe snel die man reageert man zo snel was die alleen op suriflex chat en tropical chat destijds  :roflol:

muhahahahahaha ja inderdaad    :roflol: :roflol: :roflol:

Upholder of TRUTH!!!

gewoon

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 23 mei 2012, 14:56:27 »
Ik heb gehoord dat het niet lekker is.
Maar ik ben al helemaal niet van het eten van hindoestaanse gerechten ergens in een restaurant.
Thuis is het toch het lekkerst

Vies

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 23 mei 2012, 15:45:08 »
Het eten welke menu dan ook wordt van tevoren gemaakt en diep gevroren op paletplein en lekker in de magnetron opgewarmd de kenners proeven het meteen zo'n vieze smaak heeft het....na chorde kook lekker vers thuis en dan 10x lekkerder ook !!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 24 mei 2012, 12:20:42 »
Echt alles vries? bah enige wat ik uit vriezer eet is ijs!...

ik ken mensen die koken en dan vriezen dan weer warm maken weer bewaren etc..no mang heb tegen mijn vrouw en schoonfamilie gezegd...krijg zure maag van vriezer opgewarmde eten  :smile002:

dus sinds die tijd altijd vers eten als ik thuis kom :-)

vlees etc. ook koken al niet veel vlees en mijn schoonouders zijn 30 jaar ofzo vegetarisch.
mijn vrouw eet sinds ons trouwen ook vlees (tjah anders niet trouwen hahaha joke)

Ze vraag me wat ik de volgende dag wil eten, als dat dan vlees of vis is dan haalt ze dat vers.

Echt het wachten is op een rotishop met open keuken, waar ze voor je neus die roti op een megaplaat maken.
dat ze wat deeg op voorraad hebben is niet erg..net als die turkse pizzaboeren etc..of pitabroodjes.. .
roti seke seke duurt uiteindelijk niet zo lang... die Tarkarie ja die zou je elke dag vers moeten maken..en rekening houden met klandizie...li ever einde van de avond nee verkopen dan rotzooi...

of halfgaren en dan bij bestelling snel chauke chauke doen, als dat tenminste mogelijk is.
op schevening zie je toch ook die bakjes kuit, garnalen kibbeling al klaarliggen dan gooien ze die even in de olie klaar..

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #46 Gepost op: 24 mei 2012, 12:27:50 »
Dan maar naar Abdoel.Ik kom soms gewoon uit rotterdam om daar eten te halen lol  :P

Upholder of TRUTH!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #47 Gepost op: 24 mei 2012, 12:33:37 »
Dan maar naar Abdoel.Ik kom soms gewoon uit rotterdam om daar eten te halen lol  :P

Sorry maar abdoel is zwaar achteruit gegaan wordt wel weer iets beter maar de kwaliteit van toen is er niet meer...

Ik praat dan over de tijd dat je nog echt om paul krugerplein heen kon rijden....Marg herita bar heette toen nog Front...Sangee tmale videotheek ernaast...Demz zzzz.. prachtige tijd... Aan de overzijde waar nu sidiek zit had je restaurant Nam Wah (volgens mij) lekkere broodjes ook...

Laatste keer 2 maande geleden met mijn vrouwtje geweest voor bakkeljauw en lever was allemaal blek, bah vies!
hoor nu wel dat het weer beter wordt..

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #48 Gepost op: 24 mei 2012, 12:38:18 »
Sorry maar abdoel is zwaar achteruit gegaan wordt wel weer iets beter maar de kwaliteit van toen is er niet meer...

Ik praat dan over de tijd dat je nog echt om paul krugerplein heen kon rijden....Marg herita bar heette toen nog Front...Sangee tmale videotheek ernaast...Demz zzzz.. prachtige tijd... Aan de overzijde waar nu sidiek zit had je restaurant Nam Wah (volgens mij) lekkere broodjes ook...

Laatste keer 2 maande geleden met mijn vrouwtje geweest voor bakkeljauw en lever was allemaal blek, bah vies!
hoor nu wel dat het weer beter wordt..

ja dat wel.Die ouwe kok die er was , is er niet meer.Ik ken em, en die man kon echt goed koken.Die bami.....,eeh man ik krijg weer watertanden.Ik ga nu gelijk bestellen.Eige nlijk mag k ni,ik ben bezig met een strakke eet schema ,k ga namelijk strks naar suri  :P :a078:  .Maar 1 keertje kan wel,besteluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh   :a078: :P

Upholder of TRUTH!!!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 24 mei 2012, 17:44:12 »
Ik heb vanmiddag bij Abdoel gegeten. Verse verse roti met kip, zo lekker warm nog dat je vingers haast verbranden. Het was best een lekkere roti. Vele malen beter dan wat we bij Roopram (Den Haag) kregen.

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #50 Gepost op: 24 mei 2012, 19:13:09 »
joh roopram is niks vergleken met manis. roopram is iet te vreeten
Do a Wish

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 25 mei 2012, 00:05:30 »
Is het vlees halal?

Nee, kamaal!

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 25 mei 2012, 00:09:44 »
Vroeger, een jaar of 7 geleden kocht ik nog vaak bij RR in r'dam west was echt goed te eten, maar plots was het kwaliteit en zeker de service gewoon kut! 

Daar ga ik dus nooit meer heen!

Kocht laatst 50 roti´s in Den Haag, mang dat was echt super lekker met doksa uit eigen keuken....

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #53 Gepost op: 25 mei 2012, 10:27:25 »
ja mij schoonvader haalt ook wel eens die kant en klaar gemaakte rotis nog warm etc. hoef je zelf alleen gosh te maken...

maar een keer hadden ze bij sweety4u gehaald, man man man dat was bagger zeg...was gewoon basie..

afgelopen keer was wel lekker toen van de paul krugerlaan ergens besteld en gehaald..was thuis aangekomen nog heet.

Gewoon

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 30 mei 2012, 16:03:22 »
Echt alles vries? bah enige wat ik uit vriezer eet is ijs!...

ik ken mensen die koken en dan vriezen dan weer warm maken weer bewaren etc..no mang heb tegen mijn vrouw en schoonfamilie gezegd...krijg zure maag van vriezer opgewarmde eten  :smile002:

dus sinds die tijd altijd vers eten als ik thuis kom :-)

vlees etc. ook koken al niet veel vlees en mijn schoonouders zijn 30 jaar ofzo vegetarisch.
mijn vrouw eet sinds ons trouwen ook vlees (tjah anders niet trouwen hahaha joke)

Ze vraag me wat ik de volgende dag wil eten, als dat dan vlees of vis is dan haalt ze dat vers.

Echt het wachten is op een rotishop met open keuken, waar ze voor je neus die roti op een megaplaat maken.
dat ze wat deeg op voorraad hebben is niet erg..net als die turkse pizzaboeren etc..of pitabroodjes.. .
roti seke seke duurt uiteindelijk niet zo lang... die Tarkarie ja die zou je elke dag vers moeten maken..en rekening houden met klandizie...li ever einde van de avond nee verkopen dan rotzooi...

of halfgaren en dan bij bestelling snel chauke chauke doen, als dat tenminste mogelijk is.
op schevening zie je toch ook die bakjes kuit, garnalen kibbeling al klaarliggen dan gooien ze die even in de olie klaar..

Precies zo denk ik er ook over vers vers !

Offline Aamh

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #55 Gepost op: 1 juni 2012, 10:19:47 »
30 jaar geleden had je een Shams roti shop op de Hobbemastraat die was pas goed !!!

Ryshano

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 1 juni 2012, 10:42:21 »
30 jaar geleden had je een Shams roti shop op de Hobbemastraat die was pas goed !!!

Winkel Sham

Offline *Madhuri*

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #57 Gepost op: 24 juni 2012, 03:02:33 »
Doe mij maar Kries Rotishop van srananggg!!!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #58 Gepost op: 25 juni 2012, 10:02:01 »
Doe mij maar Kries Rotishop van srananggg!!!

Bedoel je KRIS van de kwattaweg? Die is lekker.

Offline *Madhuri*

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #59 Gepost op: 27 juni 2012, 00:00:18 »
Yes Vinod! Die bedoel ik! Tegenover Cell City..heeeerli jk he die roti van daar? Sjeeses

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 27 juni 2012, 00:00:18 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: