collapse

Auteur Topic: Moslims die varkensvlees eten??  (gelezen 32214 keer)

Sarkasmoloog

• Gast
Re: Moslims die varkensvlees eten??
« Reactie #120 Gepost op: 31 januari 2014, 11:04:54 »
Ja i know, maar als zo'n beest zn eigen stront eet dan?

Als je het biologisch bekijkt, bestaat het uit bacterien en verteerd voedsel. Bacterien worden in de maag dood gemaakt, dus dan is het extra verteerd voedsel. Het lichaam neemt het sneller op. Het enige verschil is dat de bek stinkt. Maar is het daardoor onrein of vies? Ik neem aan dat je het dier niet op de bek kust, maar kookt of bakt. Elk dier heeft poep in zijn lijf. Is elk dier dan vies?

Kaise.nl

« Reactie #120 Gepost op: 31 januari 2014, 11:04:54 »

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 3 februari 2014, 14:31:49 »
Als je het biologisch bekijkt, bestaat het uit bacterien en verteerd voedsel. Bacterien worden in de maag dood gemaakt, dus dan is het extra verteerd voedsel. Het lichaam neemt het sneller op. Het enige verschil is dat de bek stinkt. Maar is het daardoor onrein of vies? Ik neem aan dat je het dier niet op de bek kust, maar kookt of bakt. Elk dier heeft poep in zijn lijf. Is elk dier dan vies?

Bedankt voor je uitleg maar ik vind het nog steeds niet beaald fris nee  :smile004:
#benreedshelemaalvega
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Sarkasmoloog

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: 3 februari 2014, 17:30:26 »

Bedankt voor je uitleg maar ik vind het nog steeds niet beaald fris zuigen met condoom nee  :smile004:
#benreedshelemaalkrassie

o ok dat kan

JeKaleOma

• Gast
« Reactie #123 Gepost op: 5 februari 2014, 00:55:12 »
Bedankt voor je uitleg maar ik vind het nog steeds niet beaald fris nee  :smile004:
#benreedshelemaalvega

fris is anders maar jij hebt ook poep in je lijf. jij bent dus ook onrein. planten groeien ook in de stront en er zitten beesten op.

Kaise.nl

« Reactie #123 Gepost op: 5 februari 2014, 00:55:12 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: