collapse

Auteur Topic: Met alcohol gepakt:  (gelezen 21956 keer)

Offline The_Unknown_Artist

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Met alcohol gepakt:
« Reactie #30 Gepost op: 14 maart 2012, 15:20:45 »
begin maar alvast een paar kratten Cranberry sap te kopen

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 14 maart 2012, 15:20:45 »

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 15 maart 2012, 23:43:13 »
weet niet hoe het precies zit.. maar je hebt je eerste rijbewijs 5 jaar je hebt 5 punten.. bij elke fout(?) gaat er een punt vanaf.. bij 5 fouten mag je weer opnieuw je rijbewijs halen..
Correctie. 3 punten!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #32 Gepost op: 16 maart 2012, 09:13:52 »
Dat puntensysteem geldt alleen voor beginnende bestuurders of voor alle nieuwe rijbewijzen? Over een paar maanden heb ik me rijbewijs 20 jaar en dan moet ik weer een nieuwe halen, hopelijk zonder puntensysteem?? En ik hoop dat ik dan ook zo'n klein pasje krijg en niet weer zo een grote papieren rijbewijs.. die van mij is nu na 10 jaar al in stukken gescheurd
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline Mr_P

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Niet Stressen , is niet goed voor de bloeddruk
« Reactie #33 Gepost op: 16 maart 2012, 10:30:31 »
Correctie. 3 punten!

Correct .. sinds 1 januari 2006 zijn het maar 3 punten

Dat puntensysteem geldt alleen voor beginnende bestuurders of voor alle nieuwe rijbewijzen? Over een paar maanden heb ik me rijbewijs 20 jaar en dan moet ik weer een nieuwe halen, hopelijk zonder puntensysteem?? En ik hoop dat ik dan ook zo'n klein pasje krijg en niet weer zo een grote papieren rijbewijs.. die van mij is nu na 10 jaar al in stukken gescheurd

Vinod , je krijgt een pasje en geen punten systeem. Geld alleen voor beginnend bestuurder welke nog geen 5 jaar een rijbewijs in bezit heeft
Hou je hoofd koel met alles wat je doet

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #34 Gepost op: 16 maart 2012, 13:28:09 »
Volgens de laatste regels krijg je een nieuw rijbewijs op A4-formaat en maar 2 punten. :O

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #35 Gepost op: 19 maart 2012, 15:00:28 »
Volgens de laatste regels krijg je een nieuw rijbewijs op A4-formaat en maar 2 punten. :O

Yep en je mag hem niet vouwen! :D
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 26 maart 2012, 14:57:29 »
Yep en je mag hem niet vouwen! :D
xD

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #37 Gepost op: 26 maart 2012, 23:42:43 »
Reken maar op een forse boete, 450 ugl is kapot veel. Plus een verplichte EMA cursus van ongeveer 800 euro.

http://jelzo.artizt.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=36&Itemid=48

En ook nog eens naar de rechter gaan, dit betekend dus een strafblad in je pocket.....

The Godfather Of The Netherlands
Willem Holleeder

Offline dhr.ros

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #38 Gepost op: 18 april 2012, 11:30:02 »
Het maakt niet uit of je nooit of 10x met de politie in aanraking bent gekomen.
Als je 3 punten hebt binnen de eerste 5 jaar, mag je opnieuw een theorie of praktijk examen gaan doen.
Dat beslissen ze volgens mij zelf voor jou.

Ze kunnen bij iedere fout je rijbewijs invorderen voor een bepaalde tijd. Dat staat los van de regel nadat je 3 punten hebt gekregen.
Faja met drank achter het stuur.

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 18 april 2012, 12:02:39 »
Ik heb bovenstaande reactie aangepast. Als mensen via het forum hulp komen zoeken, is het niet sportief om deze mensen gelijk af te branden. Op deze manier zullen mensen hun ei niet meer kwijt willen via het forum.

Bhai ji wat stond er dan in desbetreffend bericht dat je voor mij als moraalridder optreedt? misschien vond ik of meerdere personen het wel net binnen de grenzen aangezien er voldoende vuilbekkend gedrag van leden nog wel beschikbaar zijn op het forum.

Kijk dat er wordt ingegrepen (lees gecensureerd) als er openlijk gescholden, bedreigd, spam etc, is dan is dat begrijpelijk, maar hier geef je enkel te kennen dat je het commentaar niet vindt passen, omdat....ieman d zijn fout toegeeft en hulp zoekt?

Je gaat je werk als moderator nu voorbij en speelt nu plots voor geweten van de hele poppenkast hierzo, onder het mom anders komen ze hier geen hulp zoeken...lekke r boeiend je bent een forum geen hulpinstantie. Oke mensen kunnen hun verhaal kwijt dingen vragen etc. Dan is het logisch dat je er verschillende reacties en meningen op zal krijgen.

En niet alle kritisch advies kan door zo een persoon als kleinerend/belerend worden ervaren je kent die persoon zijn karakter niet eens. Sorry maar je slaat hier de plank compleet mis. Tenzij er iemand nodeloos liep te vloeken etc.

Mijn mening... jongen ik gun je je rijbewijs, maar aangezien je niet één maar nu twee keer met alcohol op bent gaan rijden (niet zo een beetje ook) is het niet vreemd als ze je rijbewijs (tijdelijk /onder voorwaarden) inhouden.
Je kan je rijbewijs hard nodig hebben om jezelf en je gezin te onderhouden, maar je bent zelf verantwoordeli jk voor het rijden met alcohol op. Stel je had iemand doodgereden, wat voor excuus heb je tegenover de nabestaanden? jij wilt je rijbewijs terug, zij hun geliefde... Je zou je erin  moeten berusten en proberen te kijken wanneer je ( en of ) het rijbewijs terugkrijgt. Daarna geen alcohol meer tijdens het rijden. Iedereen verdiend een (soms meerdere) kansen op verbetering, als ze er lering uit trekken.

deleteall

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 19 april 2012, 09:04:21 »
Beste mensen,

Dom dom daar begin ik maar mee, maar hopelijk zitten er op deze forum ook ergens serieuze mensen die mij kunnen helpen..

Ik ben een beginnende bestuurder ik ben in het jaar 2009 gepakt met alcohol op had toen in eerste instantie p/a geblazen. Ik heb toen in het busje nog een x op een ander blaasapp moeten blazen en daar kwam uit 95 / 230 ugl, heb hier destijds een boete van € 250,00,- van gehad en daar was de kous mee afgedaan.. Nooit meer wat van gehoord.

Enkele maanden later ben ik gepakt met het rijden zonder gordel ook een boete voor gehad van € 90,00,-

In het jaar 2010 heb ik wel een groffe overtreding gemaakt en dat was rijden op de snelweg met correctie 45 km gepakt door een burger (moteragent).
Dit is een boete geweest die bepaald is door justitie met € 380,00,-
Ik heb nadat ik de boete ontvangen had ook een brief gehad dat ik een beginnende bestuurder ben en dus een punt.

Nu ben ik afgelopen weekend weer tegen aan de lamp gelopen bij een controle waarbij ik 450 ugl heb geblazen..
Rijbewijs ingevorderd.
Maar wat denken jullie, kan je hem terug krijgen en dan een flinke boete of zullen ze hem definitief van mij afnemen.

Ik heb verder naast wat ik hierboven opgenoemd hebt nooit met de politie in aanraking geweest.?

mensen als jou verdienen niet eens een rijbewijs. door mensen als jou gebeuren (dodelijke) ongelukken. ik hoop dat je je rijbewijs nooit meer terug krijgt.

Offline m_rafi

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #41 Gepost op: 19 april 2012, 11:08:55 »
ik vind dat ze de rijbewijs van iemand met hoge alcohol percentage gelijk moeten afpakken.

je bent niet alleen een gevaar voor je zelf, maar ook voor de medeweggebruik ers.

dat je een keer hard rijd vind ik minder erg dan een iemand met alcohol op achter het stuur.
DUS DAT!!!

Rij alcohol vrij!!
Tenzij je een moordenaar wil zijn!!!
FEELINGS
WEBSITE : http://feelings-band.nl

REAL II REAL
real-2-real@hotmail.com
(zangeres gezocht)

Offline Mr_P

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Niet Stressen , is niet goed voor de bloeddruk
« Reactie #42 Gepost op: 26 april 2012, 10:51:15 »
DUS DAT!!!

Rij alcohol vrij!!
.

Als je jong bent slaan je hormonen op tilt en kan je de wereld aan.
Ik heb het ook gedaan en heb er nu spijt van. Gelukkig geen ongeluk gehad.
Hou je hoofd koel met alles wat je doet

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #43 Gepost op: 28 april 2012, 00:29:28 »
.

en stel dat je nu met alcohol een dodelijk ongeluk maakt kom je dan ook met een slap excuus dat de hormonen op hol waren geslagen?

Offline m_rafi

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #44 Gepost op: 1 mei 2012, 02:27:14 »
.

tja ieder zijn eigen verantwoordeli jkheid!!

to kill or not to kill zeg ik maar!!

maar met 18 ben je al volwassen dus je hebt je hersens!
je gebuikt ze of niet???

of je laat je meeslepen en beinvloeden door je omgevening????

als JOU kind-(of ander familie lid) straks dood wordt gereden door een 'jongen' dronken rijder die zijn hormonen niet in bedwang heeft dan wil ik jou nog wel horen of JII dan hem bij staat..

ACH WAREN Z"N HORMONEN IK VERGEEF DIE DRONKAARD WEL!!

dus ik blijf bij mijn stand punt!

Rij alcohol vrij!!
:smiley_yo:
FEELINGS

REAL II REAL
real-2-real@hotmail.com
(zangeres gezocht)

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 1 mei 2012, 10:21:27 »
tja ieder zijn eigen verantwoordeli jkheid!!

to kill or not to kill zeg ik maar!!

maar met 18 ben je al volwassen dus je hebt je hersens!
je gebuikt ze of niet???

of je laat je meeslepen en beinvloeden door je omgevening????

als JOU kind-(of ander familie lid) straks dood wordt gereden door een 'jongen' dronken rijder die zijn hormonen niet in bedwang heeft dan wil ik jou nog wel horen of JII dan hem bij staat..

ACH WAREN Z"N HORMONEN IK VERGEEF DIE DRONKAARD WEL!!

dus ik blijf bij mijn stand punt!

Rij alcohol vrij!!
:smiley_yo:

How wacht eens even dat op je 18e hersenen hebben en volwassen zijn gaat niet voor iedereen op...
misschien was die op zijn 15e al trotse comazuiper, zoals wij hindoestanen zeggen ...tjietjalede r...

dan is de kans dat die hersenen van hem niet goed zijn ontwikkeld en hij dus vaak zulke excessen heeft...

zie je toch ook aan die 3 x per dag blowers, die zijn zelf in nuchtere staat compleet de weg kwijt en zien veters strikken, brood smeren etc... als complexe opgaven... bij de kleuters krijg je immers als een strik en smeerdiploma.. .dus de brains zijn zo finaal aangetast dat ze soms los van wat muziek (simpele akkoorden 2 kwarts 4 kwarts maat) niet veel meer kunnen....

Maar ja babies leren al omgaan met klanken etc...

Denk dat deze meneer dus nog een leeftijd heeft om een skelter te besturen ...bechaara challe auto chalawe... :banana:

Offline m_rafi

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #46 Gepost op: 2 mei 2012, 01:08:09 »

How wacht eens even dat op je 18e hersenen hebben en volwassen zijn gaat niet voor iedereen op...
misschien was die op zijn 15e al trotse comazuiper, zoals wij hindoestanen zeggen ...tjietjalede r...

dan is de kans dat die hersenen van hem niet goed zijn ontwikkeld en hij dus vaak zulke excessen heeft...

zie je toch ook aan die 3 x per dag blowers, die zijn zelf in nuchtere staat compleet de weg kwijt en zien veters strikken, brood smeren etc... als complexe opgaven... bij de kleuters krijg je immers als een strik en smeerdiploma.. .dus de brains zijn zo finaal aangetast dat ze soms los van wat muziek (simpele akkoorden 2 kwarts 4 kwarts maat) niet veel meer kunnen....

Maar ja babies leren al omgaan met klanken etc...

Denk dat deze meneer dus nog een leeftijd heeft om een skelter te besturen ...bechaara challe auto chalawe... :banana:

ai shit mangz!!! :lol (2): :lol (2): :lol (2):
ik lig elke keer weer in een deuk van je grappige reacties!!
ben je stand up comediant ofzo!! :smiley_yo:
FEELINGS

REAL II REAL
real-2-real@hotmail.com
(zangeres gezocht)

BACKSTREETBOY

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 2 mei 2012, 18:56:20 »

NIET SLIJMEN, PLAYERTJE! HIJ IS EEN MAN, GEEN VROUW! OF BEN JE HOMOW GEWORDEN.

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 4 mei 2012, 18:33:40 »
NIET SLIJMEN, PLAYERTJE! HIJ IS EEN MAN, GEEN VROUW! OF BEN JE HOMOW GEWORDEN.

Ka he ke tu rafi ke ghaar paache lagal haile reh?

Hij is 100% hetero, dus hou jij je maar met andere dingen bezig of je zelf afvragen of iemand homo is geworden!!!!

Tu dja apan bakarniya ke tjod!!!   :roflol: :roflol: :roflol:

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 6 mei 2012, 09:34:54 »

No mang geen comedy dingens...hard werken voor weinig, omdat niet goed best gedaan op school dingens...

Ai heb noenie en val op poenie..althan s laatst nog wel  :banana:

Offline GekkeTheezak

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #50 Gepost op: 6 mei 2012, 17:22:44 »
Mensen maken nou eenmaal fouten, soms meerdere keren.
Maar leer van je fouten.

Verder is er niks aan de hand, ik weet niet waarom iedereen hier zo overdrijft.
Nu Verkrijgbaar: Kaise Thee

Te Koop Bij: Boeng Kopoe, Highway, Cash & Carry en Govinda VideoCentre

:P

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #51 Gepost op: 4 juli 2012, 22:33:17 »
Borro passie rijden?

Willem Holleeder

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #52 Gepost op: 5 juli 2012, 22:11:28 »
Van de week was ik bij een shoarmatent waar ik regelmatig kom, ik ken die mensen en omgekeerd ook. Een van die gasten daarzo loopt vrijwel mank, zijn hersens werken niet meer, kan niet meer werken, praten lukt ook niet meer helemaal goed.

Dus iemand vroeg aan hem waarom hij zo is geworden zegmaar, hij vertelde dat ie ooit door dronken automobilist is aangereden, dat ie tegen zijn benen werd geraakt, hoofd tegen de motorkap van de auto en dat soort dingen.

Ik dacht dat die man altijd gewoon al was geweest maar daarna hoorde ik pas de werkelijkheid waarom hij nu zo is...

Willem Holleeder

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #53 Gepost op: 6 juli 2012, 10:03:01 »
Van de week was ik bij een shoarmatent waar ik regelmatig kom, ik ken die mensen en omgekeerd ook. Een van die gasten daarzo loopt vrijwel mank, zijn hersens werken niet meer, kan niet meer werken, praten lukt ook niet meer helemaal goed.

Dus iemand vroeg aan hem waarom hij zo is geworden zegmaar, hij vertelde dat ie ooit door dronken automobilist is aangereden, dat ie tegen zijn benen werd geraakt, hoofd tegen de motorkap van de auto en dat soort dingen.

Ik dacht dat die man altijd gewoon al was geweest maar daarna hoorde ik pas de werkelijkheid waarom hij nu zo is...

Natuurlijk is dit erg. No doubt about that. Maar het zijn niet alleen dronken automobilisten die vreselijke auto-ongelukken veroorzaken. Enkele weken geleden ben ik ook aan een groot ongeluk op de snelweg ontsnapt door een fout van de politie nog wel. Gelukkig is het door mijn eigen goeie reactie (reflex) gebleven op materiele schade, het had fataal kunnen aflopen. Desalniettemin moeten we er voor zorgen dat we nuchter achter het stuur zitten en dan nog zelfs superalert blijven. Genoeg mensen die nuchter zijn, maar roekeloos of onzeker rijden. Dat is soms nog een groter risico dan iemand met een glaasje teveel op achter het stuur.

Sjonnie Wolkahhh

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: 6 juli 2012, 15:13:54 »
Ah joh.. maak je niet druk.. Step is ook coolllll

Trwns.. in 2009 heb ik rijverbod gekregen van 6 maanden... daarna nooit meer iets van gehoord...
Ik heb m'n rijbewijs nog steeds en rijd boelers zoals JaZlee nog steeds van de stoep voor de LOL... geen probleem..

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #55 Gepost op: 6 juli 2012, 23:55:11 »
ik ken mensen die regelmatig met flinke borrels op achter het stuur gaan zitten.. dat zijn echte randdebielen..

ik hou er ook niet van als mensen gaan rijden met alcohol op.. en als ik ook nog mee moet

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #56 Gepost op: 7 juli 2012, 11:41:47 »
ik ken mensen die regelmatig met flinke borrels op achter het stuur gaan zitten.. dat zijn echte randdebielen..

ik hou er ook niet van als mensen gaan rijden met alcohol op.. en als ik ook nog mee moet

Tja dit klinkt misschien raar, maar ik ken ook mannen die al tientallen jaren met een paar borrels op achter het stuur rijden en altijd veilig zijn thuisgekomen en hun mensen veilig thuis afzetten, waar ik zie dat onervaren tienerjongens en -meisjes met net hun rijbewijs op zak wel allerlei aanrijdingen veroorzaken terwijl ze nuchter zijn.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #57 Gepost op: 8 juli 2012, 00:17:13 »
Tja dit klinkt misschien raar, maar ik ken ook mannen die al tientallen jaren met een paar borrels op achter het stuur rijden en altijd veilig zijn thuisgekomen en hun mensen veilig thuis afzetten, waar ik zie dat onervaren tienerjongens en -meisjes met net hun rijbewijs op zak wel allerlei aanrijdingen veroorzaken terwijl ze nuchter zijn.
ervaren of niet.. onbenullig en niet verantwoordeli jk is het zeker!! rijden met alcohol bied voor mij geen zekerheid

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #58 Gepost op: 9 juli 2012, 10:51:10 »
ervaren of niet.. onbenullig en niet verantwoordeli jk is het zeker!! rijden met alcohol bied voor mij geen zekerheid

Dan moet je toch gewoon zelf rijden. Ik probeer het ook niet te bagatelliseren, alhoewel ik eigenlijk zoveel mensen met alcohol op heb zien rijden, maar eigenlijk nooit met een ongeluk tot gevolg. (Kan me niet herinneren dat er zich ooit iets heeft voorgedaan althans). Ik weet dat het reactievermoge n etc. wordt verminderd, maar in de praktijk lijkt het mee te vallen, misschien is het dat ervaren bestuurders toch nog automatisch een bepaalde alertheid blijven behouden? Maar misschien zijn er mensen hier die wel auto-ongelukken hebben meegemaakt die bijvoorbeeld een familielid heeft gemaakt terwijl deze onder invloed was. Ken je zelf een voorbeeld?

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #59 Gepost op: 9 juli 2012, 16:21:12 »
Dan moet je toch gewoon zelf rijden. Ik probeer het ook niet te bagatelliseren, alhoewel ik eigenlijk zoveel mensen met alcohol op heb zien rijden, maar eigenlijk nooit met een ongeluk tot gevolg. (Kan me niet herinneren dat er zich ooit iets heeft voorgedaan althans). Ik weet dat het reactievermoge n etc. wordt verminderd, maar in de praktijk lijkt het mee te vallen, misschien is het dat ervaren bestuurders toch nog automatisch een bepaalde alertheid blijven behouden? Maar misschien zijn er mensen hier die wel auto-ongelukken hebben meegemaakt die bijvoorbeeld een familielid heeft gemaakt terwijl deze onder invloed was. Ken je zelf een voorbeeld?
ik heb nog geen rijbewijs dus dat gaat moeilijker. het lijkt wel of je het goed praat als mensen met alcohol achter het stuur zitten. de wet is er niet voor niets.. en die is niet zomaar gemaakt. en ja ik ken enkele mensen die mt alcohol achter het stuur zaten en zijn gaan rijden en een ongeluk hebben veroorzaakt. ik vind het nog steeds onverantwoorde lijk om met alcohol op te gaan rijden!

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 9 juli 2012, 16:21:12 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: