collapse

Auteur Topic: Zelfmoord is enige hoop HIndoe karma, ga dus dood  (gelezen 2152 keer)

dewanand2

• Gast
Zelfmoord is enige hoop HIndoe karma, ga dus dood
« Gepost op: 28 februari 2012, 15:02:03 »
namaste kaise losers en kaise lage kaste koelies,

Ik begin steeds meer en meer te beseffen dat zelfmoord enige hoop is voor Hindoes en dat zij dus het beste dood kunnen gaan, zoals zovelen al hebben gedaan. Wij maakten onlangs de zelfmoord mee van een vooraanstaande hindoestaanse topschrijver en hij gaf het goede voorbeeld aan elke hindoestaan, die zijn problemen voor eens en voor altijd wil oplossen.

Als Hindoe kan je kiezen voor de volgende zelfmoord methoden:

1. Een touw om je nek en ophangen jezelf, wel pijnlijk omdat je soms niet zo snel sterft.

2. Lekker groot glas grammaxone, echt favoriete doodsdranke van hindoes in Suriname. Dit noemt men nu koelie cola en ik moet het eens proeven.

3. Zelfmoordpil met massala smaak. Ja dit lijkt mij wel heel lekker en het werkt snel in je slaap dus je voelt niet veel. Heel mooie en humane dood, zonder al te veel bloed en toestanden.

4. Van de zestiende verdieping springen in mijn zelfmoordflat, dirk costerpelin in delft. Ja, dit is snel en erg pijnlijk, maar je sterft binnen tien seconden en men moet dan je botresten en het bloed wel opruimen, om je daarna te voeren aan de krokodillen in de Ganges.

5. Thakur vertelde wel hier dat een echte Hindoe moet kiezen voor de yoga van de dood. Stil zitten en mediteren en doorzetten, niet eten en drinken, tot je sterft door uitdroging en honger. Hier moet je wel  heel sterk voor zijn en dit is een echte Hindoeistische manier om zelfmoord te plegen en dood te gaan. Snel werkt het niet en je zal veel moeten lijden door uitputting, honger en dorst, maar je zal een heel sterke doodswens moeten hebben en de kans dat je verlost raakt is heel groot,want dan kom je in Krishnaloka en krijg je als hindoemeisje  duizenden potente blanke mannen die je gaan uitnaaien. ALs Hindoeman krijg je  16000 hete gopi's die elke dag mag uitnaaien en aflikken.

Verzin je eigen Hindoeistische manier om zelfmoord te plegen en post het hier. Zelfmoord is je enige hoop als Hindoe en je moet geloven dat het je karma is. Kies er nog dit jaar voor en verlos de wereld van het hele Hindoeisme.  dit is Kali Yuga en alles van de devas zal sterven. De Asuras en demonen gaan heersen en de macht overnemen in Kali Yuga zoals voorspeld is door de heilige Bhagavad Gita. Voorkom dat je nog langer moet lijden en kies voor zelfmoord als Hindoeman. 

Ik ben allang gestorven en nu is het mijn lijk die dit schrijft. Bidt tot je miljoenen hindoe goden en godinnen dat mijn lijk snel mag sterven. 

Dewanand
hindoe fundamentalist

:smiley_shithap pens: :boeiend: :banana: :banana: :banana:

Kaise.nl

Zelfmoord is enige hoop HIndoe karma, ga dus dood
« Gepost op: 28 februari 2012, 15:02:03 »

pavanwa

• Gast
Re: Zelfmoord is enige hoop HIndoe karma, ga dus dood
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2012, 16:00:03 »
word er DOODmoe van als je t al leest:P:P
vooral als die thakur met zn filesofie komt

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2012, 17:10:54 »
word er DOODmoe van als je t al leest:P:P
vooral als die thakur met zn filesofie komt
Wat heb ik nou weer gedaan? Het laatste wat je moet doen is mij op dezelfde hoop gooien als deze idioot. Enige wat hij van mij wil is aandacht want hij noemt mij in elk van zijn debiele topics.

Ik heb namelijk ooit gezegd in een topic over zelfmoord, dat zelfmoord alleen gepleegd mag worden door mensen die brahman realisatie c.q moksha/mukhti bereikt  hebben en hun lichaam willen verlaten om zich bij bhagwaan te voegen. Deze vorm van zelfmoord mag alleen gepleegd worden door continue te mediteren en niet te eten of drinken. Jezelf vergiftigen, neerschieten, van een flat springen en noem het maar op zijn NIET toegestaan.

Dewanand haalt mijn teksten natuurlijk weer volledig uit context om zijn eigen gestoorde mening te kunnen onderbouwen.

Kaise.nl

« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2012, 17:10:54 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: