Hij heeft zelfrmoord gepleegd.
Enorm spijtig om dit te moeten vernemen. Ik ben blij met zijn werk om Hindoestanen (positief en soms negatief) te belichten in de media. Wat mij het meest spijt is dat het helaas weer een Hindoestaan is die kiest voor zelfdoding. Iemand met zijn kennis en achtergrond zou wel beter moeten weten. Helaas zal niemand weten wat hem ertoe bewogen heeft om zijn leven te beëindigen.Ik hem hem blijven herinneren als unieke en rechtvaardige Hindoestaan die veel voor ons Hindoestanen heeft kunnen betekenen !
ja vinod, je hebt gelijk, ik mag hier geen grapjes over maken, want wij moeten allemaal rouwen als hindoestaanse gemeenschap. Wij hindoestanen moeten ons zelfmoordprobl eem nu eindelijk zelf leren oplossen. IK wil een actie team opzetten om dit te onderzoeken in nederland en suriname en er iets aan doen.Zelf had ik in 2000 een hindoestaanse meisje gezien in suriname van nauwelijks 7 jaar oud uit een arm gezin. Toen jaren later hoorde ik dat zij zelfmoord had gepleegd met rattengif en haar naam was Reshmi. Ik voel mij zo schuldig hierom dat ik mijn volk laat uitsterven en machteloos moet toekijken. Wat doen onze hindoe organisaties en leiders? Wij moeten ons snel bundelen in een actie team. Mail mij als je mee wil doen.Anil Ramdas was onze beste talentvolle hindoestaanse schrijver en onze vlaggen moeten halfstok staan deze week. Nu moeten wij zelf actie ondernemen om iets te doen aan de psychische problemen van hindoestanen en hun hoge zelfmoordcijfe rs. Ik heb dit zelf meegemaakt en weet er veel over. Doe mee en mail mij. Weet iemand wat de motieven van Anil Ramdas waren om dit te doen? Misschien wil hij ons iets duidelijk maken hierdoor. dewanandwaldo@ziggo.nl
Zelfmoord is niet laf. Je hebt ontzettend veel moet nodig om jezelf van het leven te beroven.
Je hebt nog meer moed nodig om je problemen aan te pakken en uiteindelijk te overwinnen.