collapse

Auteur Topic: werken als xxxxx  (gelezen 2627 keer)

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
werken als xxxxx
« Gepost op: 20 januari 2012, 23:17:33 »
Ik was 22 jaar toen ik ging scheiden van me man we waren nog geen jaar getrouwd hij ging vreemd, daroe, blowen en slaan...ik moest voor me dochtertje en mezelf zorgen en had geen werk. Ik ben zelf van hindoestaanse afkomst en woonde in Amsterdam. Na me scheiding ben ik in rotterdam gaan wonen. Via een kranten advertentie viel mijn oog op werk in een privehuis.

Op een dinsdagochtend had ik een gesprek met de gastheer en vrouw. Het was een net privehuis in Den Haag.

Ik zou daar mannen moeten gaan verwennen het zou me 100 euro per uur opleveren. Ik had de keuze tussen eten voor mezelf en me dochtertje of niet. Ik koos voor het werk. Ik ben niet echt een preuts meisje maar ik vond het vreselijk dat ik zo laag gezakt was en hiervoor moest kiezen natuurlijk zullen er mensen zeggen dat er ook andere mogeljikheden waren nou ik zag ze niet en had verder niemand om op terug te vallen me ouders hadden het contact met me verbroken namelijk na de scheiding.

De eerste man was een nederlander van 43 jaar..hij was lief voor me, deed voorzichtig en zachtjes....na het uur moest ik huilen, heel veel huilen. mijn leven was een puinhoop ik voelde me vies. Een ander meisje kwam me troosten en prate me moed in. Hoelanger ik het werk deed hoe makkelijker ik het werk deed. Het verdiende erg goed, ik was snel uit de schulden en had ineens een spaarrekening. Veel geld uitgeven deed ik niet. Kocht alles voor me little girl kocht kleding en schoenen voor mezelf. Sexy clothes voor me werk. Verwende me meisje wel maar smeed het niet eruit..Het vele geld begon te wennen...maar ik wilde het maar een half jaar doen. Hoe kom je eruit ? je hebt geen werk, bent het luxe gewend...Ik kreeg een vaste klant met wie ik steeds meer deelde.

Hij wilde me wel helpen. We zouden samen werk zoeken en hij vond een kantoorbaan als administratief medewerkster voor me. Ik nam het dankbaar aan. Ineens verdiende ik veel minder...maar het deed me goed.  Me leven had ik weer op orde het ging goed met me meisje en leerde een leuke man tegen met wie ik nog ben.

De tijd als prostituee vond ik verschrikkelij k..het geld was fijn maar ik voelde me echt een xxxxx, vies en vernederd. Na 2 jaar moet ik er nu soms nog om huilen. Als je echt in een dal zit, zie je het soms niet meer zitten.. Waarom neer kijken op zulke vrouwen ? Ik merkte dat de meeste mannen uit eenzaamheid komen..enkele komen voor de kick en hun soms ranzige fantasieen. De meeste zochten liefde....net als ik...

Voor de meiden die ooit dit werk willen gaan doen... probeer het niet te doen, het lijkt zo makkelijk maar dat is schijn...eruit komen is nog moeilijker..he t geld en luxe leventje went maar zie er maar uit te komen....

Do a Wish

Kaise.nl

werken als xxxxx
« Gepost op: 20 januari 2012, 23:17:33 »

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: werken als xxxxx
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2012, 09:03:00 »
Dit is jouw verhaal niet.
Kaske kaske!

Offline Mc Mystic

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2012, 13:06:36 »
en in je profiel staat dat je 21 bent?
hahahaha daarom moet je niet letterlijk alles kopieren en plakken

Offline GOVINDA

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 21 januari 2012, 15:03:45 »
Ongeacht Wiens verhaal het is,
Het is een feit dat dit soort werk niet loont...

Er wordt gezegd Nood breekt wet,
echter is mijn vraag dan,

wat is Erger/Pijnelijker/emotioneler:
Geslagen worden door je eigen man met wie je in het huwelijk bent getreden,
of naar bed gaan met jan en alleman die eigenlijk helemaal niet kent.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2012, 19:02:09 »
Jij lijdt aan chronisch aandacht tekort.
Laat jezelf aub nakijken een van deze dagen.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 21 januari 2012, 21:46:30 »
Ik was 22 jaar toen ik ging scheiden van me man we waren nog geen jaar getrouwd hij ging vreemd, daroe, blowen en slaan...ik moest voor me dochtertje en mezelf zorgen en had geen werk. Ik ben zelf van hindoestaanse afkomst en woonde in Amsterdam. Na me scheiding ben ik in rotterdam gaan wonen. Via een kranten advertentie viel mijn oog op werk in een privehuis.

Op een dinsdagochtend had ik een gesprek met de gastheer en vrouw. Het was een net privehuis in Den Haag.

Ik zou daar mannen moeten gaan verwennen het zou me 100 euro per uur opleveren. Ik had de keuze tussen eten voor mezelf en me dochtertje of niet. Ik koos voor het werk. Ik ben niet echt een preuts meisje maar ik vond het vreselijk dat ik zo laag gezakt was en hiervoor moest kiezen natuurlijk zullen er mensen zeggen dat er ook andere mogeljikheden waren nou ik zag ze niet en had verder niemand om op terug te vallen me ouders hadden het contact met me verbroken namelijk na de scheiding.

De eerste man was een nederlander van 43 jaar..hij was lief voor me, deed voorzichtig en zachtjes....na het uur moest ik huilen, heel veel huilen. mijn leven was een puinhoop ik voelde me vies. Een ander meisje kwam me troosten en prate me moed in. Hoelanger ik het werk deed hoe makkelijker ik het werk deed. Het verdiende erg goed, ik was snel uit de schulden en had ineens een spaarrekening. Veel geld uitgeven deed ik niet. Kocht alles voor me little girl kocht kleding en schoenen voor mezelf. Sexy clothes voor me werk. Verwende me meisje wel maar smeed het niet eruit..Het vele geld begon te wennen...maar ik wilde het maar een half jaar doen. Hoe kom je eruit ? je hebt geen werk, bent het luxe gewend...Ik kreeg een vaste klant met wie ik steeds meer deelde.

Hij wilde me wel helpen. We zouden samen werk zoeken en hij vond een kantoorbaan als administratief medewerkster voor me. Ik nam het dankbaar aan. Ineens verdiende ik veel minder...maar het deed me goed.  Me leven had ik weer op orde het ging goed met me meisje en leerde een leuke man tegen met wie ik nog ben.

De tijd als prostituee vond ik verschrikkelij k..het geld was fijn maar ik voelde me echt een xxxxx, vies en vernederd. Na 2 jaar moet ik er nu soms nog om huilen. Als je echt in een dal zit, zie je het soms niet meer zitten.. Waarom neer kijken op zulke vrouwen ? Ik merkte dat de meeste mannen uit eenzaamheid komen..enkele komen voor de kick en hun soms ranzige fantasieen. De meeste zochten liefde....net als ik...

Voor de meiden die ooit dit werk willen gaan doen... probeer het niet te doen, het lijkt zo makkelijk maar dat is schijn...eruit komen is nog moeilijker..he t geld en luxe leventje went maar zie er maar uit te komen....

oo vandaar de gefrustreerde uitlatingen hier op de forum.
dus ik had toch gelijk, dat je last hebt van verschroeide schaamlippen.

nu ben je op kaise.nl
als je nu even volhoud, dan komt het allemaal wel weer goed met jouw.

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • xoxox
« Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2012, 11:36:34 »
Als pieppppp werken vind ik het laagste wat een vrouw met zichzelf kan doen..respect voor je lichaam en voor je vrouwelijkheid daar gaat het om. Het is gewoon niet goed te praten in mijn ogen, ook niet voor het geld en als je de armste bent van de hele wereld. Er is ALTIJD een andere uitweg. Maar ja die smeerlappen die zulke vrouwen bezoeken zijn ook een hoopje troep en niet minder dus soort zoekt soort in deze.
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

dewanand2

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 22 januari 2012, 20:43:10 »
check this meid:

De perfecte Hindoehoer

Offeraar       Dewanand
Offercode      wfor1260
Offerdatum     18 augustus 2008

http://www.dewanand.com/wfor1260.htm

mail mij want mijn droom is om een hypermodern hindoehoeren bordeel te bouwen vlak naast de nieuwe mandirs in laakhaven bij hollands spoor.  Mijn hindoehoeren kunnen dan elke dag gaan bidden in die drie mandirs voor zij gaan uitnaaien met alle blanken van nederland om hun karma te zuiveren en om wereldvrede te brengen.

De vagina van een Hindoehoer zuivert het karma van verdorven mannen en brengt wereldvrede, dus wordt hindoehoer als je ervoor voelt en heilig werk wil doen op je rug.

dewanand
hindoe fundamentalist

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #8 Gepost op: 22 januari 2012, 23:18:09 »
100 eurow per uur....  je ben genaaid....   :lol (2):
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery
« Reactie #9 Gepost op: 23 januari 2012, 15:34:50 »
check this meid:

De perfecte Hindoehoer

Offeraar       Dewanand
Offercode      wfor1260
Offerdatum     18 augustus 2008

http://www.dewanand.com/wfor1260.htm

mail mij want mijn droom is om een hypermodern hindoehoeren bordeel te bouwen vlak naast de nieuwe mandirs in laakhaven bij hollands spoor.  Mijn hindoehoeren kunnen dan elke dag gaan bidden in die drie mandirs voor zij gaan uitnaaien met alle blanken van nederland om hun karma te zuiveren en om wereldvrede te brengen.

De vagina van een Hindoehoer zuivert het karma van verdorven mannen en brengt wereldvrede, dus wordt hindoehoer als je ervoor voelt en heilig werk wil doen op je rug.

dewanand
hindoe fundamentalist

wat ben jij een vies mannetje

Offline Yaara

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #10 Gepost op: 23 januari 2012, 15:45:33 »
Ongeacht wiens verhaal het is, het is schrijnend. Sommige mensen schrijven een boek, anderen plaatsen het op een forum. Er mag meer aandacht zijn voor andere perspectieven. Ook al wonen we in het o zo geweldige Westen, ook dit soort praktijken kom hier helaas voor.

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • There Is No Fate But What We Make
« Reactie #11 Gepost op: 23 januari 2012, 17:50:52 »
je woont nog thuis.. je bent nog een kind :p

Offline Wishje

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • KoekiePoekieLoekie
« Reactie #12 Gepost op: 23 januari 2012, 17:57:27 »
HAHAHAHAHHA LOL
Men zegt weleens zoek en gy zult vinden maar als ik op google op zoeken klik staat er geen resultaten

Offline GOVINDA

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 23 januari 2012, 18:45:54 »
Ongeacht wiens verhaal het is, het is schrijnend. Sommige mensen schrijven een boek, anderen plaatsen het op een forum. Er mag meer aandacht zijn voor andere perspectieven. Ook al wonen we in het o zo geweldige Westen, ook dit soort praktijken kom hier helaas voor.

Hey je steelt mijn woorden :-P
Maar je hebt gelijk, er was een boek geschreven "echte mannen eten geen kaas" ofzo,
maargoed laten we onze aandacht liever op betere dingen focussen.

Offline Yaara

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #14 Gepost op: 23 januari 2012, 18:58:19 »
Hey je steelt mijn woorden :-P
Maar je hebt gelijk, er was een boek geschreven "echte mannen eten geen kaas" ofzo,
maargoed laten we onze aandacht liever op betere dingen focussen.
Ai ai haha. Boks!

Anyway echte mannen eten geen kaas is toch verzonnen???

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 23 januari 2012, 19:38:46 »
Ai ai haha. Boks!

ik eet smeltende kaasen

Offline GOVINDA

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 23 januari 2012, 19:59:45 »
Ai ai haha. Boks!

Jah klopt, de auteur is Maria Mosterd,
Hier kan je een beknopte samenvatting lezen vooral mensen die het niet kennen:
http://www.scholieren.com/boekverslagen/27788

Deze chick is vanaf haar 12de t/m haar 16de levensjaar flink misbruikt, echter klopt het verhaal inderdaad van enkele kant.
ze zegt erin dat ze ruzie had op school met een of andere Sharmila (een hindoestaan dus) en uiteindelijk is ze naar india vertrokken.
Met dit boek heeft ze trouwens wel veel geld verdiend.

Kaise.nl

« Reactie #16 Gepost op: 23 januari 2012, 19:59:45 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: