harde waarheid faziel is goede man enigste die eerlijk is waarmee je kan praten oemar rent weg.
niet verwacht van jou oemar maarja je kan niet helpen ook jij hebt gefaald vrouw is baas
faziel is nooit zo geweest de waarheid komt steeds meer boven water
faziel is zo te zien alleen het zelfde gebleven jullie zijn geobserveerd door devil jack
en cocktail jullie zijn stelletje idioten nietsnutten willen bij ons wagidhosain horen
jij helemaal roepish de kale moeran hoofd denk je gaat met farah nu faziel 2 bent achter je gare keys!!!!
zoalng moena bestaat baab ke dost ke beta gaan jullie ons niet kunnen breken allah hoe akbar haiiiiiii!!!!!!
klopt dit is de harde harde harde waarheid ik misgun devil jacky al jaren sinds kwakoe festival
ik kon niet hebben dat hij zo goed was met ibo, aziz.!!!
en weetje ik ben echt fout bezig geweest nog steeds ook al zoek ik ruzie of aandacht
de schuld zal ik blijven afschuiven bij devil jacky mensen geloven mij toch eerder
want ik ben een vuile aandachtszoeke
r een neppe wannabe kaprie lakrie bowlingbal hoofd!!!
sunny r tagt mij en andere artiesten maar ik like toch niet
omdat ik Roepish met mij band de beste ben ik zeg het niet graag maar ik weet het zo wie zo
mijn doel is devil jacky breken en faziel ook want devil jacky weet te veel dat moet een keer stoppen
stop de waarheid en geloof de leugens yeah yeah yeah!!!