Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Waarom zijn hindoestanen zo bekrompen ?  (gelezen 1036 keer)

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Waarom zijn hindoestanen zo bekrompen ?
« Reactie #30 Gepost op: 20 januari 2012, 00:53:25 »
Whahaha ik en aangesproken?? Totaal niet..de mense die mij hier kennen weten hoe ik ben.. En die zullen never en te nimmer zo een beeld dat jij voor je hebt over mij denken;)

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #31 Gepost op: 20 januari 2012, 00:55:39 »
Whahaha ik en aangesproken?? Totaal niet..de mense die mij hier kennen weten hoe ik ben.. En die zullen never en te nimmer zo een beeld dat jij voor je hebt over mij denken;)

Ken jij mij? Je moet niet dingen voor mij gaan invullen. Ik vind koeliemeids gewoon triest en ga mij al helemaal niet de les lezen.  Ik heb helemaal geen beeld over jou , je boeit me niet , ik vind je niet intressant.

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #32 Gepost op: 20 januari 2012, 00:56:56 »
Ja ik ke je... Beetje jammer dat jij niet meer weet wie ik ben:)

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #33 Gepost op: 20 januari 2012, 00:59:42 »
Ja ik ke je... Beetje jammer dat jij niet meer weet wie ik ben:)

je moet gewoon geen dingen invullen die ten koste gaan van mijn persoon. Dat doe ik ook niet bij jou.Ik heb geen blauwtjes gelopen en ik ambieer geen Hindoestaanse meid, ik vind Hindoestaanse meiden niet aantrekkelijk en niet goed kwa karakter. Ik ben trouwens andere dingen in me leven op orde aan t krijgen.

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 20 januari 2012, 00:59:42 »

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #34 Gepost op: 20 januari 2012, 13:50:35 »
Ze zijn vaak gewoon makkelijk beïnvloedbaar. Ze hebben geen idee wat de werkelijke achterliggende gedachte is van hun vader om hun deze regels op te leggen. Het komt ook wel voor dat papa dat zelf niet goed weet te onderbouwen of het gooit op 'manai ka bole'. Een zwak argument natuurlijk. Daar ligt het dan aan beiden.
Verder merk je ook bij sommigen dat de trots om Hindoestaan te zijn er niet echt is. Ze weten niet veel van de geschiedenis van ons volk, waar we voor staan, wat we hebben overwonnen en wat onze bijdrage is aan de wereld.

Geldt niet voor alle Hindoestaanse meisjes, maar ik merk dat het bij een groot gedeelte wel zo is. Jammer.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

dewanand2

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 20 januari 2012, 16:57:14 »
namaste Berlusconi,

Wieroe geeft jou een dikke 9,5 voor je postings over die hindoe sletjes die je nu overal ziet.

99 procent hindoecultuur is dood in nederland en suriname.  Alle hindoemeiden kopen nu een enkeltje naar de bordelen van paramaribo en den haag en pijpen en naaien alles wat een lange dikke lat heeft.

lees mijn teksten, collectieve zelfmoord hindoestanen.

laat je hindoemeiden nu maar los want ze zijn zo kras en wild.

zelfmoordpil is beste oplossing voor hindoestanen die nog in hindoeisme geloven, want dat is je karma volgens pandits en je moet maar kiezen voor zelfmoord om snel in krishnaloka te komen.

hindoestanen zijn verloren en zijn verdoemd. Geen enkele god kan hen meer redden. 

hindoeisme is dood dus waarom moet ik verder leven? Ik heb mijn touw al gereed staan om mijn nek.  Dood ben ik meer waard.

Bidt tot je goden dat ik snel mag sterven en vergeten wordt. Mijn kruis is zwaar en ik moet lijden tot mijn dood.

dewanand
hindoe fundamentalist

Chantell

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 20 januari 2012, 17:24:34 »
Je reageerd wel heftig hoor Ber. Een hindoestaanse heeft jou zeker op je ziel getrapt vandaar je nu elke hindoestaanse vrouw als xxxxx neer wilt zetten. Verbitterd mens. Get over your self!

Chantell

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 20 januari 2012, 17:34:47 »
Ze zijn vaak gewoon makkelijk beïnvloedbaar. Ze hebben geen idee wat de werkelijke achterliggende gedachte is van hun vader om hun deze regels op te leggen. Het komt ook wel voor dat papa dat zelf niet goed weet te onderbouwen of het gooit op 'manai ka bole'. Een zwak argument natuurlijk. Daar ligt het dan aan beiden.
Verder merk je ook bij sommigen dat de trots om Hindoestaan te zijn er niet echt is. Ze weten niet veel van de geschiedenis van ons volk, waar we voor staan, wat we hebben overwonnen en wat onze bijdrage is aan de wereld.

Geldt niet voor alle Hindoestaanse meisjes, maar ik merk dat het bij een groot gedeelte wel zo is. Jammer.
Regels zijn belangrijk maar je moet je dochter ook niet erin gaan verstikken dat werkt alleen averechts.

Offline Shabba

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 20 januari 2012, 19:11:16 »
Ik heb nu geen tijd om er uitgebreid op in te gaan, maar ik bedoel het echt niet rot hoor het is gewoon een waarneming van me.

Neem bijvoorbeeld dit onderzoek :

AMSTERDAM - Zelfmoordpogin gen komen meer voor bij Turkse en Surinaams-Hindoestaanse meisjes dan bij Nederlandse meiden. Dat blijkt uit onderzoek van sociologe Diana van Bergen. Op 25 juni promoveert zij op dit onderwerp aan de Vrije Universiteit (VU) Amsterdam.

Van Bergen nam ongeveer vijfduizend middelbare scholieren uit Rotterdam onder de loep. Zij ontdekte dat bijna een op de vijf Surinaams-Hindoestaanse meisjes ooit een zelfmoordpogin g had gedaan. Van de Turkse meisjes had een kleine 15 procent geprobeerd zich van het leven te beroven. Bij de Nederlandse meisjes lag dit aandeel net onder de 10 procent.

Marokkaanse meisjes doen juist minder vaak een zelfmoordpogin g dan Nederlandse meisjes; 'slechts' 6,2 procent van hen gaf aan ooit een zelfmoordpogin g te hebben gedaan.

Om achter de redenen te komen waarom de meisjes zelfmoord wilden plegen, interviewde Van Bergen vijftig vrouwen die een zelfmoordpogin g hadden overleefd.

In de levensverhalen van de migrantenvrouw en bleek vooral de strijd met de familie over belangrijke keuzen in hun leven centraal te staan. Bij de Nederlandse meisjes was er vaak juist sprake van verwaarlozing door de familie.

''Van Surinaams-hindoestaanse gezinnen dacht ik altijd dat zij erg warm en hecht waren. Uit de gesprekken die ik voerde, bleek echter dat de thuissituatie bij hen die een zelfmoordpogin g hadden gedaan juist hard en koud was'', aldus de onderzoekster.

Veel Turkse en Marokkaanse vrouwen gaven aan dat zij door hun ouders en familie gedwongen werden dingen te doen die zij achteraf eigenlijk niet wilden; zo werden meisje bijvoorbeeld van school gehaald om te trouwen met een man die door de familie was uitgezocht. Ondanks deze overeenkomst tussen de Marokkaanse en Turkse vrouwen, laten de Rotterdamse cijfers zien dat Marokkaanse meisjes veel minder vaak een zelfmoordpogin g ondernemen. Mogelijk komt dit doordat Marokkaanse meisjes tegenwoordig sneller de strijd aangaan met hun familie, denkt Van Bergen. (ANP)

Hoe denken jullie dat dit komt? Wat mij zelf opvalt is dat in veel hindoestaanse gezinnen meiden heel erg onderdrukt worden en vaak een hoerenstempel krijgen als ze een beetje tegendraads zijn. (voor hun doen dan hé) en als je broers hebt dan ben je helemaal de lul, want die doen vaak alsof je een bezit van hun bent. Walgelijk om te zien. Sorry! En vooral de oude generatie hindoestanen zijn zo vastgeroest in hun denkwijze, als die iets in hun hoofd hebben zie het daar dan maar eens uit te krijgen! Gaat niet.. Ik heb sterk het vermoeden dat er hier op Kaise ook een heleboel rond lopen dus vandaar dat ik er een topic over open. Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop.

Hindoestaanse wijfen zijn gewoon dramaqueens die altijd om aandacht moeten schreeuwen. Of dat nu in kleding of ander gedrag is, ze willen aandacht. Zo een zelfmoordpogin g is in 9 van de 10 gevallen niets meer dan een schreeuw om aandacht.

Er zou eens onderzoek moeten worden gepleegd naar de oorzaak van die pogingen, want wat ik (in Den Haag) heb gezien is alleen maar onzin. Meisjes plegen zelfmoord omdat hun vriendje het uit heeft gemaakt en dan is dat bijvoorbeeld een fucking loser waarvoor haar hele familie haar heeft gewaarschuwd. De familie of de gemeenschap de schuld geven is te makkelijk.

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • There Is No Fate But What We Make
« Reactie #39 Gepost op: 20 januari 2012, 19:13:55 »
iedereen gaat een keer dood xD
//

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 23 januari 2012, 09:32:24 »
Schande dat mensen denken dat zij uit hun ervaringen alles zeker weten!

Berlusconi en Dewanand, misschien zijn jullie in de verkeerde familie's geboren!   :dontknow: :dontknow:

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #41 Gepost op: 7 maart 2012, 03:51:07 »
Schande dat mensen denken dat zij uit hun ervaringen alles zeker weten!

Berlusconi en Dewanand, misschien zijn jullie in de verkeerde familie's geboren!   :dontknow: :dontknow:

ik weet niet man , ik ben erachter dat ik gewoon niet goed opschiet met hindoestanen , zowel met die jongens niet als met de vrouwen.  Ik heb geen familie in Nederland dus daar kan t niet aan liggen. 

Kaise.nl

« Reactie #41 Gepost op: 7 maart 2012, 03:51:07 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: